Steinjorgen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spørsmål for de som kan det, av 1998-2001 modellene, hvilke bruktbiler anser dere som best? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 ...og hva er "best"? Mest for pengene? Lettest å skru på? Billigst reservedeler? Høyest kollisjonssikkerhet? Høyest driftssikkerhet? Minst rust? Best komfort? Beste kjøreegenskaper? Kraftigst motor? Lavest pris? Jeg vedder på at man kan få absolutt alle 98-01-modeller til å være "best", avhengig av hvilke egenskaper man prioriterer høyest. Hvis jeg likevel skal synse noe ville jeg foreslå Citroën Xantia. Den scorer bra på kollisjonssikkerhet, har ofte mye utstyr (ikke alle merker hvor det var vanlig med automatisk klimaanlegg i den prisklassen rundt 99-00), er lett å skru på, ruster lite/ikke, og ikke minst - så lenge menighetsmerket Citroën har et litt rufsete rykte får man mer bil for mindre penger enn man gjør om man snur seg mot VW og Toyota. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Godbiler fra den tiden: BMW 5-serie (E39) og BMW 7-serie (E38). Herlige biler. Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Porsche 996 er jo en grei bruktbil fra den årgangen. Spørre om hvilken bil som er best fra 1998-2001 er like dumt som spørre om hvilken vin, dame, person, høyttaler... whatever. Som er best fra den årgangen! Det er en viss individuell preferanse hva en synes er best osv Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sjekk ut Lexus is200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå