Soldierr Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg skal ha meg et nytt spill til Wii før jeg får Super mario galaxy til jul, og det står mellom spillene nevnt i emnetittelen. Jeg er egentlig ikke noe fan av Metroid (har hunters), men det har jo fått ganske god omtale. Guitar Hero har jeg prøvd i butikken og det var rått. Resident evil 4: wii edition fikk 6 av spillmagasinet og jeg har sett filmer, det ser tøft ut. Har aldri prøvd noen andre Resident Evil film.. Så hva syns dere jeg børr kjøpe? Endret 14. november 2007 av Hylians Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Personlig så skal eg kjøpe Guitar Hero 3 og 2 gitarer den 21. Det er jo litt dyrere men det er verdt det det e jo faen meg så kult. Prøvde 2ern til xbox 360 får nogen helger siden, og da va er solgt Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Gå for Resident Evil 4. Kontrollen sitter perfekt (som i Metroid også forsåvidt). Det er mer action i RE4, mens Metroid er mer utforsking og å løse puzzles. Det er også mye mer gøy å skyte zombier. Har ikke spilt Guitar Hero så det skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Ovatius Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Helst alle sammen har resident evil 4, og det er fett. Akter også gå til anskaffelse av Metroid og Guitar hero 3.. virker som must-have-at-some-point-spill for meg alle sammen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ville definitivt valgt RE4. Herlig action. Bør også være mulig å få plukket opp det spillet rimelig billig. 389,- hos Zailor.no Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Dersom du aldri har prøvd RE4 er det den rette veien å gå ja. Jeg spilte gjennom det tre ganger på gamecube og to ganger på Wii. Med unntak av historien som er litt i overkant cheesy har jeg ingen negative bemerkninger å komme med. Det er mildt sagt et fantastisk spill. Metroid Prime 3 er også et veldig bra spill. Grafikken er den beste jeg har sett hittil på Wii(SMG kommer sikkert til å slå MP3) og kontrollene sitter som støpt. Jeg er langt fra ferdig med MP3, men så langt liker jeg det bedre enn det første Metroid Prime spillet. Endret 14. november 2007 av Bruskork Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tatt i betraktining at du har en flying-v (Jackson Randy Rhoads, vel?) i avataren din er du midt i målgruppa for Guitar Hero 3. Har du i tillegg to gitarer er det endeløs moro på vorspiel. Likevel, alle spillene du nevner er gode valg. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg skal ha meg et nytt spill til Wii før jeg får Super mario galaxy til jul, og det står mellom spillene nevnt i emnetittelen. Jeg er egentlig ikke noe fan av Metroid (har hunters), men det har jo fått ganske god omtale. Guitar Hero har jeg prøvd i butikken og det var rått. Resident evil 4: wii edition fikk 6 av spillmagasinet og jeg har sett filmer, det ser tøft ut. Har aldri prøvd noen andre Resident Evil film.. Så hva syns dere jeg børr kjøpe? Jeg vil si det er umulig å velge mellom de spilla. Har spilt alle (GH2 da, ikke 3) og de er alle fantastiske. Jeg tror kanskje jeg ville tatt GH3, er du fan av rock og gitarspilling kommer du til å få sinnsykt mye moro med dette spillet. 2ern var det spillet jeg brukte mest tid på i hele fjor. Tar du GH har du et spill som varer til jul og lenger (hvorfor ikke kjøpe Galaxy på fredag i stedet for egentlig..?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå