King-Nothing Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg er på utkikk etter et trådløst tastatur og en trådløs mus. Skal kjøpe ny tv som laptop`en skal koples til og istedet for å sitte med den på fanget vil jeg ha dette trådløst. Jeg har prøvd flere typer mus som er trådløse, men syntes ikke de gir den samme feel`en som min Microsoft Explorer 3.0. Men det er lenge siden jeg har prøvd noen nå. Vil jeg uansett ikke finne noen som føles på samme måte, eller har jeg ikke prøvd mange nok? Tastaturet skal ha laptop-knapper som er flate og med numpad på siden. Mus / tastatur trenger ikke være samme merke, men det er en fordel. Ellers ingen betingelser. Takker for svar! Legg gjerne ved en erfaring om du anbefaler et produkt som du selv har. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Personlig sverger jeg til Logitech-produkter. Har prøvd diverse andre merker også, men jeg syns ikke f. eks. Microsoft-tastatur gir meg kvalitetsfølelse nok ... Logitech.no; her finner du nok noe som frister. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Dette så jo nydelig ut, men det er jo selvfølgelig ikke trådløst. Typisk... Endret 14. november 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) *snip* Endret 21. november 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
delfin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 DiNovo Edge? Perfekt! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Det er mulig, men det koster 1200,- og da må jeg ha mus i tillegg. Kunne godt tenkt meg noe litt rimligere. Hittil har jeg kommet frem til Zippi RF-620 og Microsoft Wireless Explorer NightVision Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå