Carlgutt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 så det sto live på coveret til spillet hva slags online muligheter er det på det? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Blir det sagt noe om når i 2008 det kommer til pc? Siden jeg har null erfaring med xbox, hvordan er det med oppdaterringer til spill der. Er det i det hele tatt oppdateringer hvor feil og bugs retttes opp? Vurderer å skaffe meg 360 mest pga Mass Effect. Men så har jeg jo en god pc og da, så jeg vet liksom ikke... Jepp, det er fullt mulig å oppdatere spill på konsoller også. Dette er ett av stedene de (dessverre?) har tatt etter PC. carlgutt: Ingen online, utenom at andre kan se at du spiller spillet. Kun singelplayer. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mass Effect briljerer aldri rent teknisk når det kommer til det grafiske. Dessuten vil man oppleve hakking innimellom og teksturer som legger seg litt sent på figurer og objekter.Du skriv at det aldri briljerar reint tekninsk når det kjem til grafikk. Kva meiner du? At grafikken er ikkje er on par?Alle andre anmeldelsar eg har lese har sagt det ser heilt fantastisk ut - men ja, at det slit med at texturar poppar opp litt for seint, til tider. Slik som i Gears of War. Er det dèt du siktar til? Spelet vil ikkje få online - men det skal komme episodar som vil gjere overgongen mellom Mass Effect 1, 2 og 3 lettare. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Det jeg mener er at jeg har sett spill som er teknisk mer avanserte til 360, slik som Gears of War. Likevel skriver jeg at Mass Effect er slående vakkert, kanskje det vakreste spillet til 360 noen sinne rent artistisk. Det er bare å glede seg... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Takkar for oppklaringa mcgroven. Det var ein godt skreven førehandskikk. Eg gledar meg som ein unge. Eit spørsmål til; korleis er animasjonane (utanom ansikts bevegelsane) ? Føles dei naturlege? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Under kamper og slikt er animasjonene helt greie. De du fører dialog med beveger seg også hele tiden. Av og til passer dette inn i samtalen, mens andre ganger blir det litt rart. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har ikke tid til dette! Curses! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 hmm.. Kan noen si litt om Mass Effect for meg? Eller, det jeg lurer på er vel mer om hva det ligner på? Er det et Gears of War -spill, eller ligner det på noe annet? Hva slags type spill er det? (Jeg er på jobb og får ikke tilgang til gamer.no..) Takk! Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 oioioi, dette må skaffes. Synd at Guitar hero 3 kommer samme dagen Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Penger har jeg, men tid?? Jeg skal ta eksamen en uke etter at den kommer ut, god damnit! Æsj, kan ikke spille det og lese til eksamen samtidig... har en mistanke om at hvis jeg starter på dette spillet så blir jeg nok sugd inn i dems univers og kommer ikke ut før jeg har reddet den fra ondskapen! [sarkasme] Takk gamer.no <.< [/sarkasme] Lenke til kommentar
TommyTho Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Tips til folk i Fredrikstadområdet som ikke orker å vente lenger ... kjøpte Mass Effect på Spaceworld i Torvbyen i går, de har plassert Mass Effect i hyllene allerede :-) PS! som vanlig er de dog ikke spesielt billige ... 599, men 100 kroner ekstra for å slippe å vente en uke på Elkjøp kan være fristende for en del. Endret 16. november 2007 av TommyTho Lenke til kommentar
axelerkul Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Samme på Spaceworld Jessheim, så det i hyllene der på torsdag allerede. Er vel alltids mulig at det bare var reklame bokser, jeg så ikke så nøye... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hmm.. Kan noen si litt om Mass Effect for meg? Eller, det jeg lurer på er vel mer om hva det ligner på? Er det et Gears of War -spill, eller ligner det på noe annet? Hva slags type spill er det? (Jeg er på jobb og får ikke tilgang til gamer.no..) Takk! Bioware har også utviklet Knights of the Old Republic 1, og mange vil se likhetstrekk her. Det vi ganske sikkert også får servert er en episk historie med spillet, mye action og gode muligheter for å få utviklet karakterene sine i beste rollespillstil. Om dette kommer til PC vil jeg antageligvis stå først i køen for å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg