tacomodo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette er vel sånn som egentlig alle bare skal vite av seg selv, men jeg må nesten spørre. Hvilke partier "hører til" hvilken avis? Ser for meg at Aftenposten er litt Høyre, mens Dagsavisen er på rødsiden et sted. Jeg innser at det store flertallet av journalister er på venstresiden, men det er vel noen høyreside blekker også. Noen som har en fasit? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er i grunn slutt på at avisene tilhører bestemte partier. Det er kanskje mulig å finne noen spor etter politisk tilhørighet nå også, men da må man se godt etter. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Det er i grunn slutt på at avisene tilhører bestemte partier. Det er kanskje mulig å finne noen spor etter politisk tilhørighet nå også, men da må man se godt etter. Det går vel relativt tydelig frem ettersom hvilke saker de fokuserer på. At de prøver å FREMSTÅ som nøytrale tviler jeg ikke på, men det er naivt å tro de ikke heller en retning. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Klassekampen = RV/sosilaistisk Dagsavisen = Meget rødgrønn Aftenposten = Liberal/Høyre/Borgerlig VG = Søppel Dagbladet = Søppe Finansavisen = Høyre/Trygve Hegnar Vår Tid = Kristent? Bare min mening Endret 14. november 2007 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå