RedRocK Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei. Vi er en guttegjeng på 12 stk som skal til syden neste sommer. Men hvor drar vi? Det vi er ute etter er fest, svenske jenter, jenter, fyll og strand kos. Selvfølgelig hadde det også vært litt greit med noe kosing også i form av gode middager, slappe dager på stranden med mer. Vi har sett litt på Kos i Hellas og Bulgaria. Det som er saken med Bulgaria er at det er så mye dritt der, kommer det til å være betydlig mindre med turister der neste år? Trenger tilbake meldinger fra dere som har vært på en lignende tur! Takker for ALLE svar Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ingen som har noen innspill? ;P Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Var i Bulgaria for et år siden.. var veldig fint, men litt for varmt for meg da Lenke til kommentar
svinty2 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei.Vi er en guttegjeng på 12 stk som skal til syden neste sommer. Men hvor drar vi? Det vi er ute etter er fest, svenske jenter, jenter, fyll og strand kos. Selvfølgelig hadde det også vært litt greit med noe kosing også i form av gode middager, slappe dager på stranden med mer. Vi har sett litt på Kos i Hellas og Bulgaria. Det som er saken med Bulgaria er at det er så mye dritt der, kommer det til å være betydlig mindre med turister der neste år? Trenger tilbake meldinger fra dere som har vært på en lignende tur! Takker for ALLE svar syns selv utvalget er relativt lite for ungdom på "student" budsjett. De billige charterturene til syden går vell som du sier til kos, bulgaria samt grancanaria, ayanapa og ibiza... Har selv vært i playaingles på grancanaria, syns selv dette stedet var helt ok for en slik tur men ikke noe mer.... Veldig behagelig temperatur der året rundt viss du ikke liker for sterk varme Når det gjelder bulgaria var noen bekjente der, det var akkurat når vg osv skrev om all dritten dernede, de hadde ikke opplevd noe av dette selv og var egentlig ganske overrasket over den negative omtalen. Var viss ganske bra uteliv der, men som en skrev over ganske så varmt.... Dersom noen kan anbefale andre destinasjoner en overnevnte som kan være greie gutteturer hadde det vært hyggelig..:=) Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Tusen takk for svar. Jeg har også hørt at Alanya i Tyrkia vistnok er ganske så bra? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tusen takk for svar. Jeg har også hørt at Alanya i Tyrkia vistnok er ganske så bra? Har hørt det er bra jeg også. Ibiza er dyrt og ut. Det villeste partystedene i syden for tida skal være agia/ayia napa og sunny beach. Rene feststeder med stort sett bare ungdommer som reiser dit for fyll, fest og kvinnelig kjønnsorgan Hadde nok passa dere bra, men bra å være forsiktige på sånne steder. Hører mye om slagsmål o.l. på sunny beach, ikke så mye på ayia napa men det kan likesågodt være pga dårligere nyhetsdekning. Kjent sitat fra ayia napa: "Får jeg ikke kuse, river jeg huset" Mer advarsler om sånt HER Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg tror vi har bestemt oss for Sunny Beach. Det eneste vi er redde for er at det blir mindre mennesker som drar dit iår. Hva tror dere om det? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg tror vi har bestemt oss for Sunny Beach. Det eneste vi er redde for er at det blir mindre mennesker som drar dit iår. Hva tror dere om det? Desto bedre Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ayia Napa hadde jeg klart valgt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Reisemål: Alanya, Tyrkia Ayia Napa, Kypros Kos, Hellas Sunny Beach, Bulgaria Palma Nova/Magaluf, Mallorca Ios, Hellas Alle disse er vanlige plasser å dra. Det ville utelivet (har jeg hørt) du finner i Ayia Napa og det skal visstnok være ganske texas i Sunny Beach også. Ibiza er ikke ut, det er vel heller det at Ibiza tiltrekker seg folk som er (generelt sett) mer glad i elektronisk musikk, noe som nordmenn (de fleste) ikke er. Det er (visstnok) plenty av gode house/trance/dance-klubber der borte, og kjente DJer frekventerer øyen. Vi har selv ikke helt klart å bestemme oss, men det ser ut som om det blir 2 uker i Ayia Napa. Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Dette ser fint ut. For oss er nå billettene bestilt og vi har booka hotell. 4-stjerners hotell, junior suiter og middag på hotellet 7dager og et 7 dagers opphold kom på ca. 6400,- **I Sunny Beach altså Endret 18. november 2007 av RedRocK Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vi (meg og 3 kamerater) drar i hvertfall til Ayia Napa 28. Juli - 11. August Bestiller i kveld.. 6900 per pers, pluss evt. tillegg. Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ossen hotell fikk dere da? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Om dere ikke har bestemt dere enda kan Ios være stedet. Var der iår og det var utrolig kult! Billig, bra uteliv og stender. Fikk 2uker på hotell + fly for 4800kr da vi bestilte tidlig. Anbefales! Om du ser etter noen billige turer kan du jo se på www.solfaktor.no Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg så at god mat også er å foretrekke. Det kan dere ikke regne med å få i Sunny Beach. Jeg var der to uker i sommer, og jeg kommer ikke til å reise tilbake. Merka ikke så mye til kriminaliteten, bortsett fra taxisjåfører som tar seg godt betalt og MYE horer. MAten er som sagt crap, bortsett fra et par steder hvor det er "dyrt". De jeg vet om er ála carte-restauranten inne i "etellerannet Mall" (Er bare ett av disse, så du vet hva jeg mener når du kommer dit) og på HC Andersen. Når det gjelder festing så ville jeg sjekket ut Las Palmas som etter-vors og Lazur etter det. Las Palmas er fult av nordmenn og svensker, og DJen spiller gladelig norsk musikk. IKKE dra på de Scandinavian Party-greiene. Det er dyrt og dårlig. Nå vet jeg ikke når dere skal dra, men vi var der i midten av Juli, og da var det overraskende lite jenter der. Var vel sikkert 70% gutter. Ble fortalt at de fleste jentene reiser i august-ish. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ossen hotell fikk dere da? Christabelle, et helt middels hotell. Forresten, det kostet oss kun 6000 kroner Får med oss en del dager i August, da det visstnok skal være mest jenter der. (Ayia Napa) Men prisnivået er dessverre en del dyrere, så jeg regner med å bruke en del penger der nede Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 kompistur til aiya napa er artig. var på det for et par år siden og det var stor suksess. bodde på pavlinia, mye festing på hotellet. Var innom samtlige hoteller i partystrøket og alle virket svært like. Christabelle er også bra Lenke til kommentar
Thomz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg så at god mat også er å foretrekke. Det kan dere ikke regne med å få i Sunny Beach. Jeg var der to uker i sommer, og jeg kommer ikke til å reise tilbake. Merka ikke så mye til kriminaliteten, bortsett fra taxisjåfører som tar seg godt betalt og MYE horer. MAten er som sagt crap, bortsett fra et par steder hvor det er "dyrt". De jeg vet om er ála carte-restauranten inne i "etellerannet Mall" (Er bare ett av disse, så du vet hva jeg mener når du kommer dit) og på HC Andersen. Når det gjelder festing så ville jeg sjekket ut Las Palmas som etter-vors og Lazur etter det. Las Palmas er fult av nordmenn og svensker, og DJen spiller gladelig norsk musikk. IKKE dra på de Scandinavian Party-greiene. Det er dyrt og dårlig. Nå vet jeg ikke når dere skal dra, men vi var der i midten av Juli, og da var det overraskende lite jenter der. Var vel sikkert 70% gutter. Ble fortalt at de fleste jentene reiser i august-ish. det er god mat andre steder enn på andersen. alle kebabsjappene har goood kyllingkebab og pizza! men ikke kjøp der det ser jævli ut Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 det er god mat andre steder enn på andersen. alle kebabsjappene har goood kyllingkebab og pizza! men ikke kjøp der det ser jævli ut Nå vet jeg ikke hvordan din helse er, men hvis du fortsetter med det der kan du vel nesten hoppe ut fra et fly uten fallskjerm snart. ALLE ser jævlige ut. Ikke kjøp noe som helst mat fra noen av bodene eller fra McDonald's! Lenke til kommentar
Thomz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 det er god mat andre steder enn på andersen. alle kebabsjappene har goood kyllingkebab og pizza! men ikke kjøp der det ser jævli ut Nå vet jeg ikke hvordan din helse er, men hvis du fortsetter med det der kan du vel nesten hoppe ut fra et fly uten fallskjerm snart. ALLE ser jævlige ut. Ikke kjøp noe som helst mat fra noen av bodene eller fra McDonald's! Jeg var i Sunny i to uker å levde bare på sånn mat om dagen og på natta på fylla;) men restaurant mat om kveldene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå