HulkHaugen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nei, dette er ikke en vits, men jeg fant egentlig ikke noe annet sted å spørre... Det jeg leter etter, en en kalkulator som regner ut alt mulig om livet ditt. f.eks. hvor mye håret ditt har grodd, hvor mye du har kjørt bil, hvor mange ganger du har vært på do etc. gjennom livet.. har prøvd google, men det eneste jeg finner er en kalkulator som regner ut når du dør (Og det passer ikke så fint til talen jeg skal holde i mine besteforeldres gullbryllup...) Takker for svar... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nei, dette er ikke en vits, men jeg fant egentlig ikke noe annet sted å spørre... Det jeg leter etter, en en kalkulator som regner ut alt mulig om livet ditt. f.eks. hvor mye håret ditt har grodd, hvor mye du har kjørt bil, hvor mange ganger du har vært på do etc. gjennom livet.. har prøvd google, men det eneste jeg finner er en kalkulator som regner ut når du dør (Og det passer ikke så fint til talen jeg skal holde i mine besteforeldres gullbryllup...) Takker for svar... Haha, det har du vel rett i. Jeg mener å huske å ha sett en slik en gang, jeg skal sjekke litt rundt om jeg finner den igjen. Den viste i alle fall noe om hvor mange sekunder gammel du er, hvor lenge du har sovet og mange andre ting. Skal komme tilbake hvis jeg finner den igjen. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Haha, det har du vel rett i. Jeg mener å huske å ha sett en slik en gang, jeg skal sjekke litt rundt om jeg finner den igjen. Den viste i alle fall noe om hvor mange sekunder gammel du er, hvor lenge du har sovet og mange andre ting. Skal komme tilbake hvis jeg finner den igjen. Hadde vært ypperlig. vet også selv at jeg kom over det engang, men klarer ikke å finne det igjen. akuratt det med sekunder minutter og sånt går jo an å regne ut, og jeg kan jo også gå ut i fra at de har sovet 33% altså 8 timer døgnet hele livet... er bare ute etter ca tall... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 http://www.bajs.no/ Her kan du se hvor mye du har.. bajset! Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg husker jeg brukte sol sitt "datosøk" da jeg var mindre. Det er jo ihvertfall noe. http://barn.sol.no/dato/ Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 takk takk, ja se nå begynner det å ligne noe... hvis noen kan flere slike sider, kom med de... Lenke til kommentar
nih Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 http://www.poodwaddle.com/worldclock.swf Ikke akkurat det du vil ha, men ligger i nærheten. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Prøvd DeathClock.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå