Rage_Hunter Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvis det er noen sjeler der ute som enda ikke har prøvd gullegget Psychonauts, bruk dette tilbudet eller kjøp det på Steam til PC Et slikt fantastisk spill skal man lete lenge etter. Jeg ler høyt stort sett hver gang jeg spiller gjennom det. Til tider en smule mørk humor, varierte spillområder og en genial historie gjør dette til et av de spillene jeg skal kjøpe nok en gang (Denne gangen på X360) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Psychonauts altså, aldri hørt om det jeg. Elsker egentlig plattform og eventyr spill, alt fra Mario til TY The Tasmanien Tiger og Crash har jeg egentlig likt. Kanskje jeg skal ta en titt på dette også da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg håper de gjør litt mer med de gamle spillene enn å bare gjøre de tilgjengelige over Xbox Live. Dersom de får lagt til støtte for spilling over Xbox Live, achievements og gjerne pyntet litt på grafikken vil dette medføre en betydelig last på Visakortet mitt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Psychonauts altså, aldri hørt om det jeg. Elsker egentlig plattform og eventyr spill, alt fra Mario til TY The Tasmanien Tiger og Crash har jeg egentlig likt. Kanskje jeg skal ta en titt på dette også da? Du kan jo sjekke ut denne minireviewen og se om det kan være noe for deg. Det ligger på min topp 5, iallefall. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som vet hvor mye ca et spill tar? Har bare 20 gig, og tenker på psychonauts. Dog er det jo litt kult å ha boksen, og kanskje kjøpe spillet signert av Tim Schafer eller hva han nå enn hette igjen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hmm, tipper hvert spill vil ta ca 5 gb. Tror ikke MS er så opptatt av å komprimere hvert spill så mye som mulig for at vi sparer diskplass. De råder oss selfølgelig til å gå til innkjøp av en 120 gig. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Noen som vet hvor mye ca et spill tar? Har bare 20 gig, og tenker på psychonauts. Dog er det jo litt kult å ha boksen, og kanskje kjøpe spillet signert av Tim Schafer eller hva han nå enn hette igjen. tar vel 4-8 gb cirka? I hvert fall hvis man regner med store spill så utnytter de kanskje dual-layer. 4 er vel vanlig. Endret 14. november 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) bare si ifra til de som lurer på om orginale Xbox-spill får Achievements,fikk nettopp dette på RSS fra MajorNelson.com: Will Xbox Originals have Achievements? I have gotten quite a few questions about yesterday’s Xbox Originals announcement. Specifically, folks want to know if these games will have additional functionality like Achievements and Gamer score. The answer is no. These are the original games that were created before Xbox 360. In order to preserve the integrity of the original gaming experience they provide, they will have the features available at the time of their initial release. I hope that clears that up. Posted: Nov 14 2007, 12:14 PM by Major Nelson | with no comments Filed under: Xbox 360, Xbox Live Endret 14. november 2007 av Backspace_89 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hørts veldig bra ut dette skal ikke se bort ifra at det kommer disker større enn 120gb. Tror jeg kommer til å benytte kjøp av spill over Live i fremtiden ja, sikkert flere perler jeg har gått glipp av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg