Joachim_F Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er offisielt: Xbox 360-eiere kan snart kjøpe og laste ned utvalgte Xbox-spill. I tillegg feirer Microsoft fem år med Xbox Live. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Bare de oppdaterer denne listen hyppig tror jeg dette blir en STOR hit! *glede seg til Halo på harddisken* Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Valgfri pris på gratisspillet? Uansett; gratis er lltid bra! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette var jo bra kan man velge ett arcade spill av alla da eller? uansett, digg at dem legger ut Xbox 1 spill! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 En veldig gledelig nyhet. Hvis de lanserer hele Xbox biblioteken. Har de kommet lenre enn Sony, men har litt å ta igjen på Nintendo. Birger Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er dette Fall Update? Som jeg har sagt i noen andre tråder her er vel ikke dette akkurat noen oppdatering, er jo bare nytt innhold til MP. Men når allt kommer til allt gleder jeg meg til å laste ned Xbox spill. Tror dere PGR2 vil kommer ut nedlastbart noen gang? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Mulgihetene for nedlasting blir sannsynligvis gjort gjennom updaten - samme som video marketplace. Kanskje en ny blade, eller en egen meny i Arcade-delen? Endret 14. november 2007 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 I tillegg til spillene som lanseres 4. desember, vil Microsoft gradvis øke utvalget i løpet av det kommende året. Woho, konge! Halo skal i hvert fall rett ned, muligens Fable også. Men ang det gratis Arcade-spillet, kan vi velge fritt? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Lurte på det selv, hadde vert brs viss vi kunne velgt det man vill ja! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kanksje vi får Yaris 2? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så vidt jeg har fått med meg er det Carcassonne det er snakk om (noe som definitivt ikke er noe dårlig valg). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Dette står i spillmagasnet sin artikkel: Ett gratis arkadespill til alle Den 15. november 2007 fyller Xbox Live fem år, og ifølge Microsoft har nettjenesten nå over åtte millioner aktive spillere. Som en takk til nettsamfunnet som har sørget for at Xbox Live er hva det er i dag, gir selskapet bort et gratis arkadespill til alle åtte millioner medlemmer, uansett medlemskap. Er du gullmedlem får du i tillegg 500 Microsoft Points inn på spillkontoen din merk det siste Endret 14. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så du får ikke et gratis spill og 500 MP. Men du får 500MP som du kan kjøpe et Arcade spill for. Har jeg forstått det riktig da? Også en ting til, er det bekreftet at dette er det eneste vi får i Fall Update? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nei alle får ett spill selv om du har silver eller gold. men dem som har Gold får 500 points og, grei deal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 En veldig gledelig nyhet. Hvis de lanserer hele Xbox biblioteken. Har de kommet lenre enn Sony, men har litt å ta igjen på Nintendo. Birger Hele spillbiblioteket kommer nok ikke komme, da de må velge blant de spillene som fungerer på X360. Listen rommer vel rundt 350 spill nå, som er rundt halvparten av alle utgitte spill til xbox... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Både Halo, Burnout3 og Crash fungerer jo på X360 da, sikkert flere av de andre også Håper på noen rally spill jeg Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan var co-op støtten i Halo? Husker det var mulig med splitscreen, men hvis de skal selge det ut over Live burde det vel ha støtte for co-op over live. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 "In addition to this, every active Gold member who joined the service at launch will receive 500 MS Points for free." Høres med andre ord ikke ut som alle gull-medlemmer får MS-poeng. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 krysser fingrene for at Conker: Live and Reloaded kommer som nedlastbart spill, siden det er helt umulig å finne i butikken. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hmpf, ser ut som om jeg må gå til innkjøp av en 120gb-harddisk. Det blir tredje gangen jeg kjøper Psychonauts, men det er så absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg