Gå til innhold

Førsteinntrykk av R&C:Tools of Destruction

nroj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har funnet bugs i spillet?

Lurte på om jeg har funnet en på Fastoon - der hvor du skal bruke Clank, men siden flere har rundet det så er det vel større sjanser for at problemet er lokalt hos meg...

I den forbindelse et lite spørsmål: Hva skjer når dere plasserer Clank oppå den grønne pad'en på første skjermen etter at han entrer den trange åpningen til Raritaniumgruven? (Der hvor de tre små vesnene med turkis halo dukker opp). Skjer det noe i det hele tatt?

Selv hadde jeg forventet at noe skjedde - en dør som ble åpnet eller lignende.. men null og niks.

Vel, får teste med engelsk språkvariant også så får vi se.

Lenke til kommentar
Noen som har funnet bugs i spillet?

Lurte på om jeg har funnet en på Fastoon - der hvor du skal bruke Clank, men siden flere har rundet det så er det vel større sjanser for at problemet er lokalt hos meg...

I den forbindelse et lite spørsmål: Hva skjer når dere plasserer Clank oppå den grønne pad'en på første skjermen etter at han entrer den trange åpningen til Raritaniumgruven? (Der hvor de tre små vesnene med turkis halo dukker opp). Skjer det noe i det hele tatt?

Selv hadde jeg forventet at noe skjedde - en dør som ble åpnet eller lignende.. men null og niks.

Vel, får teste med engelsk språkvariant også så får vi se.

Så vidt jeg husker skal en port åpne seg i motsatt ende av rommet, den går ganske sakte opp, så du må stå på knappen en liten stund før den er helt åpen. Den begynner forøvrig å gå ned igjen så snart du går av knappen.

Dersom du har prøvd dette er det nok en bug ja. Jeg kan prøve å fyre opp mitt spill etterpå og se om jeg klarer å gjenskape bugen

Lenke til kommentar

Korrekt..

Du må

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
..gå bort til disse Zoinene også må du velge den øverste logoen -bruk den knappen som man velger våpen med hos Ratchet- og den heter "Follow", eller noe.. Da går alle bort til plattformen og den vil da LYSE.. ..jeg sleit litt med dette i starten, men jeg sto ikke nærme nok Zoinene..

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ble ferdig med det akkuratt nå! Og, sitter igjen med en god følelse.. :)

Startet på nytt og feide meg gjennom raskt til arenaen.. :p

De eneste problemene jeg møtte på var at jeg datt gjennom bakken 1 gang.. og en gang som jeg falt ned, så ble jeg sittende fast.. måtte loade og starte brettet på nytt begge gangene..

Men, nå er det bare å glede seg til Uncharted... :)

Skal også ha COD4 og Rock Band.. så, blir vel kjøp av alle veldig snart.. :)

Det er deilig å være gamer.. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...