nroj Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Fikk spillet fra gamezone i går å må bare si detta er helt knall,kjøpte det egentlig til jr men det blir nok like mye til far som til sønn sånn graffikkmessig er dette noe av det kuuleste jeg har sett å for meg det beste til ps3 så langt. spillet er som de andre i serien fullt av herlig humor å gags å gameplayet flyter perfekt i ett herlig tempo så detta annbefales til alle som liker plattformere http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87280 http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3157407 http://www.gamespot.com/ps3/action/ratchet...reviews;title;9 Endret 14. november 2007 av nroj Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Skulle ikke spillet komme i norske butikker i dag? Er det noen som har sett noe til det? Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jupp. Jeg henta det på EB Games i dag og i mora blir det AC Lenke til kommentar
psino Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg kan ikke finne noen butikker som har det Er det noen som vet om Spiderman eller Spaceworld har det her i Trondheim mon tro? EDIT: Spaceworld hadde det, vet ikke om noen av de andre enda. 599 ^^ passelig dyrt.. Endret 14. november 2007 av psino Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 har sett det idag på platekompaniet og spaceworld, riktignok i kr.sand, lå på 550.. spillet er det beste i serien så langt må jeg si, deilig grafikk, ferskt morsomt gameplay, utrolig bra bruk av six axis og utrolige morsomme cut scenes:D elsker det Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Spillt spillet lenge...Men så blei save fila mi corrupta her om dagen så eg måtte begynne på nytt :[ Note to self: Hugs å lagre på 2 savegamer -.- Endret 14. november 2007 av Jikla Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spillt spillet lenge...Men så blei save fila mi corrupta her om dagen så eg måtte begynne på nytt :[ Note to self: Hugs å lagre på 2 savegamer -.- Samme her, skjedde nå i kveld. Kan ha noe med at sikringen plutselig gikk her. Hadde kommet skikkelig langt også... Forb**** dr*** i helv***! *** ****** *** ****** * ******!!! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 husker at eg banna nokke jævlig...Men no har eg i alle fall 2 savegamer og er komt 1/4 av der eg egentlig hadde komt...tjoho \o/ Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 har sett det idag på platekompaniet og spaceworld, riktignok i kr.sand, lå på 550.. spillet er det beste i serien så langt må jeg si, deilig grafikk, ferskt morsomt gameplay, utrolig bra bruk av six axis og utrolige morsomme cut scenes:D elsker det Kan man inverte Y aksen? Altså peke spaken nedover og så ser man oppover (som en flystikke ville fungert for å heve nesa om du skjønner). Det gikk ikke i demoen, og det er er Must for meg ellers kan jeg glemme å spille det. Er så hjernevasket på inverted y akse. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 skal sjekke det så fort som mulig for deg jeg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sjekket nå, og ja invert er mulig både på y-aksen og x-aksen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Kjøpte spillet i dag! EDIT: *glemt det* fant det ut... Endret 15. november 2007 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dette er mitt første møte med Ratchet & Clank, og jeg må si at det var et veldig gledelig møte! "Dette" er grunnen til at jeg kjøper konsoll(er)! Slike som som er vittige og fargerike, morsome og underholdende.. god humor! Sitter nå og blar meg igjennom noen sider på Wikipedia, for jeg tenkte jeg skulle finne ut om det var noen historie -elementer jeg burde ha fått med meg.. Det eneste som jeg kanskje syntes var litt negativt, er at jeg ikke fikk helt med meg historien i dette spillet, mens jeg spilte.. ellers er det helt knall! ..jeg har ikke spilt så mye, tror jeg.. jeg har kommet til Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ..dit hvor jeg kan velge hvilken planet jeg vil dra til.. , men jeg visste liksom ikke helt hvorfor jeg var der, eller hva jeg skulle!? Men, elsker gameplayet! Og elsker å samle bolter! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Et veldig flott spil som jeg har hatt i over en uke nå, det er nok ett av de beste i serien hittil. Utrolig hvor mye bra som kommer ut nå for tida. Kommer jo 6er i hytt og spann. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kjøpte det på Platekompaniet i går til 580 vs 650 på andre siden av veggen, #¤%& Electroworld! Fikk skillpointed Head Examiner (land på hodene til alle sauropodene på Sargasso) sent i går kveld før jeg sjekka japanske muligheter, SOM VIRKA! Sett XMB på japansk, hiv en groovitron eller to, og du kan høre en kjent låt i teknoremix, UYA-spillere vil kjenne den igjen. Dessuten er de japanske stemmene de beste etter min mening (bedre enn de norske) Sixaxis-elementene var implementert glimrende, og robowings er vel det veg liker best her Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg fikk sjokk og angst når jeg satte i spillet for første gang.. Norske stemmer!? WFT!? Raskt ut, satte engelsk systemspråk på konsollen og vips! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Clank høres nesten noe overlegen ut på norsk....og Qwark...eh, Kvark høres bare rar ut, og lipsyncen til Kvark i åpningscenen er laaangt værre enn engelske FFX. Nei, japanske og engelske stemmer er best Jappene kan det med stemmer... EDIT: leif og litt til Endret 15. november 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Japansk skjønner jeg ikke.. Digger sånne spill! Håper det kommer flere slike! (*go-go-go* Banjo-Kazooie 3 *go-go-go*) Lenke til kommentar
psino Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg er utrolig glad for at det kommer med norsk språk i tillegg på R&C. Har PS3 på engelsk til vanlig, så når jeg fåt jenten jeg er onkel til på besøk kan jeg bytte over og la hene prøve seg frem uten å måtte forklare alt hele tiden. Barnepass for late favorittonkler Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sjekket nå, og ja invert er mulig både på y-aksen og x-aksen. Takker - da ser ut til at det blir kjøp av dette spillet istedet for Assasins creed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå