Gå til innhold

Førsteinntrykk av R&C:Tools of Destruction

nroj

Anbefalte innlegg

Fikk spillet fra gamezone i går å må bare si detta er helt knall,kjøpte det egentlig til jr men det blir nok like mye til far som til sønn sånn graffikkmessig er dette noe av det kuuleste jeg har sett å for meg det beste til ps3 så langt.

spillet er som de andre i serien fullt av herlig humor å gags å gameplayet flyter perfekt i ett herlig tempo så detta annbefales til alle som liker plattformere

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87280

http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3157407

http://www.gamespot.com/ps3/action/ratchet...reviews;title;9

Endret av nroj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke finne noen butikker som har det :(

Er det noen som vet om Spiderman eller Spaceworld har det her i Trondheim mon tro?

EDIT: Spaceworld hadde det, vet ikke om noen av de andre enda. 599 ^^ passelig dyrt..

Endret av psino
Lenke til kommentar
Spillt spillet lenge...Men så blei save fila mi corrupta her om dagen så eg måtte begynne på nytt :[

Note to self: Hugs å lagre på 2 savegamer -.-

Samme her, skjedde nå i kveld. Kan ha noe med at sikringen plutselig gikk her. Hadde kommet skikkelig langt også... Forb**** dr*** i helv***! *** ****** *** ****** * ******!!!

Lenke til kommentar
har sett det idag på platekompaniet og spaceworld, riktignok i kr.sand, lå på 550..

spillet er det beste i serien så langt må jeg si, deilig grafikk, ferskt morsomt gameplay, utrolig bra bruk av six axis og utrolige morsomme cut scenes:D elsker det

Kan man inverte Y aksen? Altså peke spaken nedover og så ser man oppover (som en flystikke ville fungert for å heve nesa om du skjønner). Det gikk ikke i demoen, og det er er Must for meg ellers kan jeg glemme å spille det. Er så hjernevasket på inverted y akse.

Lenke til kommentar

Dette er mitt første møte med Ratchet & Clank, og jeg må si at det var et veldig gledelig møte! :)

"Dette" er grunnen til at jeg kjøper konsoll(er)! Slike som som er vittige og fargerike, morsome og underholdende.. god humor! :love:

Sitter nå og blar meg igjennom noen sider på Wikipedia, for jeg tenkte jeg skulle finne ut om det var noen historie -elementer jeg burde ha fått med meg..

Det eneste som jeg kanskje syntes var litt negativt, er at jeg ikke fikk helt med meg historien i dette spillet, mens jeg spilte.. ellers er det helt knall! :w00t: ..jeg har ikke spilt så mye, tror jeg.. jeg har kommet til

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
..dit hvor jeg kan velge hvilken planet jeg vil dra til..
, men jeg visste liksom ikke helt hvorfor jeg var der, eller hva jeg skulle!?

Men, elsker gameplayet! Og elsker å samle bolter! :D

Lenke til kommentar

Kjøpte det på Platekompaniet i går til 580 vs 650 på andre siden av veggen, #¤%& Electroworld!

Fikk skillpointed Head Examiner (land på hodene til alle sauropodene på Sargasso) sent i går kveld før jeg sjekka japanske muligheter, SOM VIRKA! Sett XMB på japansk, hiv en groovitron eller to, og du kan høre en kjent låt i teknoremix, UYA-spillere vil kjenne den igjen. Dessuten er de japanske stemmene de beste etter min mening (bedre enn de norske)

Sixaxis-elementene var implementert glimrende, og robowings er vel det veg liker best her :wee:

Lenke til kommentar

Clank høres nesten noe overlegen ut på norsk....og Qwark...eh, Kvark høres bare rar ut, og lipsyncen til Kvark i åpningscenen er laaangt værre enn engelske FFX. Nei, japanske og engelske stemmer er best :thumbup: Jappene kan det med stemmer...

EDIT: leif og litt til

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Jeg er utrolig glad for at det kommer med norsk språk i tillegg på R&C. Har PS3 på engelsk til vanlig, så når jeg fåt jenten jeg er onkel til på besøk kan jeg bytte over og la hene prøve seg frem uten å måtte forklare alt hele tiden.

Barnepass for late favorittonkler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...