abene Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Microsoft har nå sluppet en rekke oppdateringer for Windows, blant annet én kritisk for Windows XP. Les mer Lenke til kommentar
haalo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Æsj, nå må jeg logge inn med administrator-kontoen for å så reboote . Lenke til kommentar
Sparboresh Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Æsj, nå må jeg logge inn med administrator-kontoen for å så reboote . Næh...det trenger du vel ikke Høyre-klikk på IE-ikonet mens du holder shift inne (funger også med quick launch-ikonene). Velg Run as... fra menyen og vel en bruker med admin-rettigheter i dialogboksen...og voila: Du har en IE kjørende med administrator-rettigheter uten å logge ut/inn med en annen bruker. Så er det bare å besøke Microsoft Update Edit: Men reboot slipper du ikke unna Endret 14. november 2007 av Sparboresh Lenke til kommentar
G Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg sier gjerne ja takk til økt batterikapasitet. Montro hvordan de har løst den utfordringen? Ellers sliter jeg ennå med den feilen i Windows XP som gjør seg gjeldene dersom du har mer enn 1 Gigabyte RAM, det vil si at "Hibernate" ikke fungerer hver gang en forsøker å benytte den. Det ble jo skrevet om den feilen for lenge lenge siden. Men har Microsoft reparert den? Og er en isåfall nødt å finne fram til en "KB" og så laste ned en patch utenom Windowsupdate-funksjonen? Lenke til kommentar
greigutt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Og hvorfor i all verden må man logge inn som admin for å boote? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Og hvorfor i all verden må man logge inn som admin for å boote? Jeg trenger admin-rettigheter for å installere oppdateringer og jeg må reboote for at instillinger skal tre i kraft. Lenke til kommentar
greigutt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Og hvorfor i all verden må man logge inn som admin for å boote? Jeg trenger admin-rettigheter for å installere oppdateringer og jeg må reboote for at instillinger skal tre i kraft. gpedit.msc kan du bruke til å gi brukeren din rettigheter til å skru av maskinen. Du kan fyre ie som adm, som tidligere nevt, så slipper du å logge inn som adm...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå