MoozeBlaster Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kanskje kjent fra sent på 90-tallet til starten av 2000 - 2002 med modmusikk fra Fasttracker. Har vært stille en god stund. Men kommer til å legge ut låter her etterhvert: http://www.myspace.com/moozeblaster Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Sånt som det her er vel best i "Egenprodusert Musikk"-kategorien! Musikken var forøvrig ikke så gæli, om man ser bort fra lydkvaliteten da. Endret 14. november 2007 av Glisevask Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Sånt som det her er vel best i "Egenprodusert Musikk"-kategorien!Musikken var forøvrig ikke så gæli, om man ser bort fra lydkvaliteten da. Hehe jeg liker råe, skitne lyder i musikken min. Glattpolert gladtechno er ikke min greie. Denne låta var forresten også fra en liveopptreden i Narvik. Dermed litt røff lydkvalitet. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ligger forresten en ny låt ute på siden nå. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette hører hjemme i Egenprodusert musikk-forumet. Egenprodusert musikk-forumet har også egne retningslinjer. Siden denne tråden ikke passer med de retningslinjene velger jeg å stenge denne tråden. Så kan trådstarter gjerne lage en ny tråd i riktig kategori i henghold med retningslinjene Reaksjoner og kommentarer gjøres via PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg