Skinney Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 noen som har peilng på når den eventuelt kommer i svart? og kommer d til å være sånn spesialversjon med ekstra innebygget minne og sånn? Skulle det komme en spesial versjon(som ikke er helt usannsynlig) så vil nok ikke den komme før om minst 6 måneder. Om den kommer i en annen farge vet jeg ikke noe om :S Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Skulle det komme en spesial versjon(som ikke er helt usannsynlig) så vil nok ikke den komme før om minst 6 måneder. Om den kommer i en annen farge vet jeg ikke noe om :S N82 vil også komme i flere fargevarianter, uten noe annet navn eller spesialitet. Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har nå fått N82 (på jobb). Jeg hadde håpet den var noe mindre og tyngre. Nå er den for stor og lett så den mangler litt av kvalitetsfølelsen. Automatisk display-justering er aktivert, men ser ikke ut til å funke på denne versjonen. 143MB internminne på denne. Multimedia-menyene er nye, men personlig irriterer jeg meg mye over at de ikke kan ha disse i samme stil som de vanlige menyene. Ellers en knakende god mobil, men det blir ikke å bytte ut min N95 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvordan synes du batterilevetid og kamerafunksjonen er kontra N95 molna? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva er forskjellen på N81 og N82 egentlig? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har nå fått N82 (på jobb). Jeg hadde håpet den var noe mindre og tyngre. Nå er den for stor og lett så den mangler litt av kvalitetsfølelsen. Automatisk display-justering er aktivert, men ser ikke ut til å funke på denne versjonen. 143MB internminne på denne. Multimedia-menyene er nye, men personlig irriterer jeg meg mye over at de ikke kan ha disse i samme stil som de vanlige menyene. Ellers en knakende god mobil, men det blir ikke å bytte ut min N95 Telefonen er tilnærmet lik N73 i størelse og vekt, noe jeg synes er fantastisk. Men hvordan er tastene? Gode å bruke? Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 N82 kommer i uke 48 Mvh Nokia Så da kan vi telle dager... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Da ser det ut som datoen komplett/cdon osv.. har satt kommer til å stemme sånn ca. håper jeg Endret 19. november 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tastene er jeg ikke så begeistret for. Jeg for min del ender opp med å bruke neglene... Delavar: jeg bruker den ikke så lenge at jeg kan si noe om det. Har allerede gitt den til andre i firmaet, jeg bare bestiller mobilene, registrerer dem og setter opp for wap egentlig. ilpostino. N81 har vel "kun" 2MP kamera og ikke GPS. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Delavar: jeg bruker den ikke så lenge at jeg kan si noe om det. Har allerede gitt den til andre i firmaet, jeg bare bestiller mobilene, registrerer dem og setter opp for wap egentlig. Hvem er det du har bestilt igjennom for firmaet du jobber i, siden du har fått telefonen så tidlig? Endret 19. november 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg bestiller direkte fra Nokia (PRO). Må være partner med dem for å gjøre det, så bare glem det Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvordan blir det med GPS-en og kompatibilitet med andre ting enn maps? Foretrekker TomTom, og det hadde vært digg å kvitte seg med den eksterne GPS-en. Har irritert vettet av meg for at N73 ikke har støtte for SDHC heller, så det enste som skremmer meg med denne er taster og batteritid - så fremt GPS-en duger. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) TomTom Navigator 6 skal støtte S60 3rd Edition telefoner ja. Fant en kjapp test av hvordan den fungerer i praksis her. Endret 19. november 2007 av miCro Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Så det er mulig å installere tomtom på symbian telefoner? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har ikke prøvd det selv, men det ser ut til at det skal fungere ja. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg vet at TomTom fungerer. Det var støtte for GPS-en jeg lurte på Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 På min N95 bruker jeg ekstern gps.. men den er da festet og gjemt i bilen, så det gjør meg ingenting.. Bedre mottak har jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg