Gå til innhold

Her er oppfølgeren til N95


Anbefalte innlegg

noen som har peilng på når den eventuelt kommer i svart? og kommer d til å være sånn spesialversjon med ekstra innebygget minne og sånn?

 

Skulle det komme en spesial versjon(som ikke er helt usannsynlig) så vil nok ikke den komme før om minst 6 måneder. Om den kommer i en annen farge vet jeg ikke noe om :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå fått N82 (på jobb). Jeg hadde håpet den var noe mindre og tyngre. Nå er den for stor og lett så den mangler litt av kvalitetsfølelsen.

 

Automatisk display-justering er aktivert, men ser ikke ut til å funke på denne versjonen.

143MB internminne på denne. Multimedia-menyene er nye, men personlig irriterer jeg meg mye over at de ikke kan ha disse i samme stil som de vanlige menyene.

 

Ellers en knakende god mobil, men det blir ikke å bytte ut min N95 :)

Lenke til kommentar
Har nå fått N82 (på jobb). Jeg hadde håpet den var noe mindre og tyngre. Nå er den for stor og lett så den mangler litt av kvalitetsfølelsen.

 

Automatisk display-justering er aktivert, men ser ikke ut til å funke på denne versjonen.

143MB internminne på denne. Multimedia-menyene er nye, men personlig irriterer jeg meg mye over at de ikke kan ha disse i samme stil som de vanlige menyene.

 

Ellers en knakende god mobil, men det blir ikke å bytte ut min N95 :)

 

Telefonen er tilnærmet lik N73 i størelse og vekt, noe jeg synes er fantastisk. Men hvordan er tastene? Gode å bruke?

Lenke til kommentar

Tastene er jeg ikke så begeistret for. Jeg for min del ender opp med å bruke neglene...

 

Delavar: jeg bruker den ikke så lenge at jeg kan si noe om det. Har allerede gitt den til andre i firmaet, jeg bare bestiller mobilene, registrerer dem og setter opp for wap egentlig.

 

ilpostino. N81 har vel "kun" 2MP kamera og ikke GPS.

Lenke til kommentar
Delavar: jeg bruker den ikke så lenge at jeg kan si noe om det. Har allerede gitt den til andre i firmaet, jeg bare bestiller mobilene, registrerer dem og setter opp for wap egentlig.

 

 

Hvem er det du har bestilt igjennom for firmaet du jobber i, siden du har fått telefonen så tidlig?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hvordan blir det med GPS-en og kompatibilitet med andre ting enn maps? Foretrekker TomTom, og det hadde vært digg å kvitte seg med den eksterne GPS-en. Har irritert vettet av meg for at N73 ikke har støtte for SDHC heller, så det enste som skremmer meg med denne er taster og batteritid - så fremt GPS-en duger.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...