Gå til innhold

Her er oppfølgeren til N95


Anbefalte innlegg

Testet denne på mandag som var..

 

Den er utrolig lekker og tastene likte ihvertfall jeg og taste på!

Med en fargedybde på 16mill farger er skjermen skarp og fin. Kamerablitzen var greit sterk kan du si!

 

Roterende skjermen kan deaktiveres ja. Men fungerte faktisk ganske så bra. :)

 

Og bra lyd leverte denne også!

 

Beste av alt er at den er her ved månedskiftet...

 

Hvordan var kvalitetsfølelsen?

Solid?

El noe ala N81?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var på kurs hos Nokia på mandag og fikk se og prøve den da.. :)

Virker kompakt og fin, god å holde i og ligger fint i hendene. Kvalitetsfølelsen er der så absolutt syns jeg. Enda det ikke var ett produksjonseksemplar jeg testet..

 

Da fikk jeg også vite at den kommer om ca 14 dager!

Endret av PerTurbo
Lenke til kommentar
N82 kommer i desember :)

 

Helt enig i at denne ikke er noe oppfølger, men mer ett alternativ, til N95. Men når Nokia skriver det selv i pressemeldingen så må vil vel tro på dem.

 

Lekker mobil i hvert fall. Ikke så fin på bildene, men tror den imponerer i hånda. Gleder meg.

 

Kanskje den ikke er fotogen :rofl:

Lenke til kommentar
Kanskje den ikke er fotogen :rofl:

Joda, så langt bedre ut på livebilder spør du meg.

 

N82Front.jpg

 

Fin anmeldelse av mobilen her, som tar opp både det positive og negative:

http://meandmyphones.blogspot.com/2007/11/...after-week.html

 

Nokia gjør det veldig vanskelig å velge ny mobil.

 

Enda en lenke, nå til en video fra Nokia

http://youtube.com/watch?v=jKjLVXCi1Yw

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Gleder meg veldig til denne. Skal bli nydelig å få samme funksjoner som i N95 i en litt mindre og håndterbar innpakning. N82 har vel 3,5mm-lydutgang og TV-utgang akkurat som N95?

 

Ja.

Det aller beste med denne er at den er rask, og da tenker jeg spesielt på kamera delen, optikken er også noe av det bedre som er laget til en mobil, denne og G800 er første skritt i riktig retning.

Lenke til kommentar
Vil de andre fargene ha det samme sølvblanke frontpanelet?

Nei, ikke bare baksiden som skal endres.

 

Det aller beste med denne er at den er rask, og da tenker jeg spesielt på kamera delen, optikken er også noe av det bedre som er laget til en mobil, denne og G800 er første skritt i riktig retning.

Hmm, så vidt jeg har lest har den vel nøyaktig samme optikk som N95, men langt bedre programvare og litt annet som fører til bedre ytelse. Noen annen info på lager?

Lenke til kommentar
Jeg ville trodd at det er et supplement i modellporteføljen til Nokia, og ikke en oppfølger til N95

 

Enig.

 

Synd med tastene, og plasten, men noe må de jo gjøre for å holde prisen nede.

Kamera er ikke veldig mye annerledes enn N95, samme modul som er brukt, eneste store forbedringen er at N82 sitt kamera er mye raskere, og med ekte blitz, blir bilder i svært mørke omgivelser bedre.

Så ikke noe vits å kaste N95 til fordel for denne, har du en N73 skjønner jeg det bedre.

N82 er vel neppe her på denne siden av 07...

Der kan det se ut som om du kan bli positiv overraska. :p

 

Huske jeg rett, så ble denne lanser sist Onsdag, å merket allerede om Torsdagen at den hadde havnet på "bestilings" lista hos leverandøren, å spurte derfor Nokia da dem var innom her i dag, om hva forventet leverings dato var på denne, å fikk tilsvar om ca 14 dager.. :p

 

Så skull dette stemme, så vil den være å finne her te lans om ca. 14 dager. :D

 

Ps. Hos leverandøren, så står den fremdeles som "ubekreftet".. :/

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Hmm, så vidt jeg har lest har den vel nøyaktig samme optikk som N95, men langt bedre programvare og litt annet som fører til bedre ytelse. Noen annen info på lager?

 

Vel, på et tidlig stadium skulle denne ha større linser ifht N95 og stort sett alle andre mobiler.

Jeg mener det fremdeles stemmer, men la oss se etterhvert her da.

 

Der kan det se ut som om du kan bli positiv overraska

 

Det er ikke alltid at det Nokia sier er realistisk, men la oss håpe den er her før jul.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...