Gå til innhold

Her er oppfølgeren til N95


Anbefalte innlegg

Dette kan da ikke være oppfølgeren til N95? Skjermen er mye mindre, den har en helt annen form, (Candybar). Navnet er N82, og det er heller ikke store forskjeller på kameraet utenom blits. Vil heller se på dette som et godt alternativ til de som kanskje ikke liker design på N95. Ikke vet jeg.

 

Dessuten så kommer det en oppdatering av n95 i posten til meg om noen dager:) med hele 8Gb innebygget minne og mange andre forbedringer.. N82 kommer med en minnebrikke på 2gb.

 

Hvor får du den n95 8GB'en fra? Den er jo ikke kommet ut enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har 2 høytalere sjekk: http://europe.nokia.com/n82

 

Den knappen mellom høyre softkey og C-tasten er mediaknapp som er også på n81/8GB (tror at det er mediaknapp jeg).

 

Nokia N82 sider av Nokia

 

http://europe.nokia.com/n82

 

http://www.nseries.com/index.html#l=products,n82

 

http://www.nseries.com/nseries/v3/media/se..._n82_en_R1.html

 

Min neste mobiltelefon gleder meg alerede :dribble:

Lenke til kommentar
Hvilen minnekort støtter den og hvor stort minnekort?

Tenker da på høykapasitet minnekort som 8GB og opp.

 

N82 støtter microSD (microSDHC (High Capasity)), sannsynligvis opp til 8GB, da Nokia N95 støtter dette :)

 

Glimrende!

16GB(microSDHC) kort når den kommer,og N82 mob.med musikksamlingen på.

Dropper evt.planer for HTC TOUH DUO da den ikke har WiFi.

 

Håper bare batterikapasiteten og batteriet holder mål.

Har en kompis med N95,dær batteriet ikke varer særlig lenge mellom ladninger.

Håper Nokia har forbedret seg mtp.batteri.

Lenke til kommentar
Hmmm. Hvordan tror dere denne stiller seg i forhold til SE K850i?

 

Denne telefonen har jo alt k850i har...og MYE mer!! Prisen er i tillegg sweet :p

Eneste jeg lurer på, er om jeg vil ha denne til kr 4600, eller w890i til kr 5500......hahahahaha

Det kommer vel an på hvem du er. Vil du ha en stilig designperle i eksemplarisk byggekvalitet, med de viktigste funksjonene og batteri som ikke går tomt før du er ute av innkjørselen din, er selvfølgelig w890 telefonen for deg. Vil du ha en plastboks med mange halvgode funksjoner som tømmer batteriet ditt før du er ute av ytterdøra, velger du N82 :p

Lenke til kommentar

N82 ser skikkelig bra ut.

 

Men siden jeg har N95 nå ønsker jeg ikke å gå tilbake til en mobil med mindre skjerm.

 

"Telefonen skal ha en innebygget sensor som gjør at skjermbildet automatisk vris når du snur telefonen"

Høres veldig irriterende ut, men kan forhåpentligvis de-aktiveres.

Lenke til kommentar
Hmmm. Hvordan tror dere denne stiller seg i forhold til SE K850i?

 

Denne telefonen har jo alt k850i har...og MYE mer!! Prisen er i tillegg sweet :p

Eneste jeg lurer på, er om jeg vil ha denne til kr 4600, eller w890i til kr 5500......hahahahaha

Det kommer vel an på hvem du er. Vil du ha en stilig designperle i eksemplarisk byggekvalitet, med de viktigste funksjonene og batteri som ikke går tomt før du er ute av innkjørselen din, er selvfølgelig w890 telefonen for deg. Vil du ha en plastboks med mange halvgode funksjoner som tømmer batteriet ditt før du er ute av ytterdøra, velger du N82 :p

ok..det her med design kan jeg kjøpe (ikke at w890i er så fantastisk fin), men dette med batteri har jeg aldri skjønt. Det er opp til deg selv om du vil bruke wifi, gps, etc. Poenget er jo at du har MULIGHETEN! Alle som klager på at batteriet tar kvelden etter en dag...ikke så rart når man aktiverer alt av funksjoner og bruker dette aktivt. Er man bare ute etter å ringe, bruk nokia 5110. Holder i mange uker...

Lenke til kommentar

Testet denne på mandag som var..

 

Den er utrolig lekker og tastene likte ihvertfall jeg og taste på!

Med en fargedybde på 16mill farger er skjermen skarp og fin. Kamerablitzen var greit sterk kan du si!

 

Roterende skjermen kan deaktiveres ja. Men fungerte faktisk ganske så bra. :)

 

Og bra lyd leverte denne også!

 

Beste av alt er at den er her ved månedskiftet...

Endret av PerTurbo
Lenke til kommentar
Testet denne på mandag som var..

 

Den er utrolig lekker og tastene likte ihvertfall jeg og taste på!

Med en fargedybde på 16mill farger er skjermen skarp og fin. Kamerablitzen var greit sterk kan du si!

 

Roterende skjermen kan deaktiveres ja. Men fungerte faktisk ganske så bra. :)

 

Og bra lyd leverte denne også!

 

Beste av alt er at den er her ved månedskiftet...

Hvor testet du den? Hvordan vet du at den kommer hit ved månedsskiftet? Har kameraet autofokus?

Lenke til kommentar

Sukk... Hvis ikke jeg hadde mista min N73 i elva for en måned siden så hadde jeg venta til N82 kom ut, nå som jeg uansett har N95 vil jeg ikke bytte telefon pga blitz. Selv om det hadde vært jævli najs... Men men, venter til touch telefonene fra nokia kommer med like stor eller større skjerm som den N95 har... Det må jo passe ypperlig til scummvm spill :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...