EinarEriksen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nokia lanserer en ny kamerakonge med 5 megapiksler kamera, ekte blits og GPS. Les mer Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Dette kan da ikke være oppfølgeren til N95? Skjermen er mye mindre, den har en helt annen form, (Candybar). Navnet er N82, og det er heller ikke store forskjeller på kameraet utenom blits. Vil heller se på dette som et godt alternativ til de som kanskje ikke liker design på N95. Ikke vet jeg. Dessuten så kommer det en oppdatering av n95 i posten til meg om noen dager:) med hele 8Gb innebygget minne og mange andre forbedringer.. N82 kommer med en minnebrikke på 2gb. Endret 14. november 2007 av Drizt Lenke til kommentar
stue Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Hæ? Jeg nekter å tro at dette er oppfølgeren til N95. Ser jo helt annerledes ut, har mindre skjerm, nogenlunde samme spesifikasjoner som N95. Dette må være feil. De tastene så jo veldig ubehagelige ut også. Endret 14. november 2007 av stue Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Einar E. mener vel her at det er oppfølgeren til N95 som Nokias kamerakonge, ikke en direkte oppfølger da den har annen form og nummerering. Kjek sak med en hyggelig pris, hvis den stemmer da. Ser ut som en av de bedre designene på en Nokia på lenge. Meget stilren. Venter spent på første omtale/test Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Greit at n95 har bra kamera, men var ikke derfor jeg kjøpte den.. Så en oppfølger? Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) En oppfølger bør kanskje bringe med seg noen nye og "betydlig" forbedrede funksjoner og spesifikasjoner. Ikke mye som skiller N95 og N82 fra hverandre. Prisen var jo veldig bra da. Endret 14. november 2007 av Drizt Lenke til kommentar
poe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Greit at n95 har bra kamera, men var ikke derfor jeg kjøpte den.. Så en oppfølger? Ja, men denne har vel alt det n95 har pluss litt til? Så gjenstår det å se om Nokia har klart å presse litt standbytid inn i denne... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 JEg leste bare spesifikasjonene først, og ikke artikkelen, og da så jeg både mangel av wlan og gps. Artikkelen sier noe om gps, men hva med wlan? Og skjermstørrelsen? Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 JEg leste bare spesifikasjonene først, og ikke artikkelen, og da så jeg både mangel av wlan og gps. Artikkelen sier noe om gps, men hva med wlan? Og skjermstørrelsen? Den har gps og wlan mener jeg. Spesifikasjonsmessig på høyde med N95. Litt merkelig at de lanserer denne såpass billig, vil den ikke "kannabalisere" salget av N95 og N95 8Gb? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Drizt: Så den listen som står til høyre der er bare bullshit? hehe.. det forklarer litt for meg. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 At N82 er oppfølgeren til N95 er Nokias egne ord. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Drizt: Så den listen som står til høyre der er bare bullshit? hehe.. det forklarer litt for meg. http://www.nseries.com/nseries/v3/media/se..._n82_en_R1.html Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Wow, får engangs skyld vil jeg skikkelig ha en nokia telefon. Blir nok min neste denne her, men hgåper det ikke er snakk om mange månedene før den lanseres. Kunne godt presset inn mer skjerm der synes nå jeg. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Denne har jeg lyst på! :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvilen minnekort støtter den og hvor stort minnekort? Tenker da på høykapasitet minnekort som 8GB og opp. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det står overalt at det er tilgjengelig i "utvalgte markeder".. Hva slags markeder er dette da? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette kan da ikke være oppfølgeren til N95? Skjermen er mye mindre, den har en helt annen form, Det er jo en mobil, hva skal man med større skjerm med mindre man er nærsynt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er jo en mobil, hva skal man med større skjerm med mindre man er nærsynt. Bruk av nettleser, og så faktisk se de bildene man har tatt med det rå kameraet Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg ville trodd at det er et supplement i modellporteføljen til Nokia, og ikke en oppfølger til N95, men om Nokia selv sier det så må det jo være sånn. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg ville trodd at det er et supplement i modellporteføljen til Nokia, og ikke en oppfølger til N95 Enig. Synd med tastene, og plasten, men noe må de jo gjøre for å holde prisen nede. Kamera er ikke veldig mye annerledes enn N95, samme modul som er brukt, eneste store forbedringen er at N82 sitt kamera er mye raskere, og med ekte blitz, blir bilder i svært mørke omgivelser bedre. Så ikke noe vits å kaste N95 til fordel for denne, har du en N73 skjønner jeg det bedre. N82 er vel neppe her på denne siden av 07... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg