Gå til innhold

Her er oppfølgeren til N95


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan da ikke være oppfølgeren til N95? Skjermen er mye mindre, den har en helt annen form, (Candybar). Navnet er N82, og det er heller ikke store forskjeller på kameraet utenom blits. Vil heller se på dette som et godt alternativ til de som kanskje ikke liker design på N95. Ikke vet jeg.

 

Dessuten så kommer det en oppdatering av n95 i posten til meg om noen dager:) med hele 8Gb innebygget minne og mange andre forbedringer.. N82 kommer med en minnebrikke på 2gb.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar

Einar E. mener vel her at det er oppfølgeren til N95 som Nokias kamerakonge, ikke en direkte oppfølger da den har annen form og nummerering. Kjek sak med en hyggelig pris, hvis den stemmer da. Ser ut som en av de bedre designene på en Nokia på lenge. Meget stilren. Venter spent på første omtale/test :fun:

Lenke til kommentar
JEg leste bare spesifikasjonene først, og ikke artikkelen, og da så jeg både mangel av wlan og gps. Artikkelen sier noe om gps, men hva med wlan? Og skjermstørrelsen?

 

Den har gps og wlan mener jeg. Spesifikasjonsmessig på høyde med N95. Litt merkelig at de lanserer denne såpass billig, vil den ikke "kannabalisere" salget av N95 og N95 8Gb?

Lenke til kommentar
Jeg ville trodd at det er et supplement i modellporteføljen til Nokia, og ikke en oppfølger til N95

 

Enig.

 

Synd med tastene, og plasten, men noe må de jo gjøre for å holde prisen nede.

Kamera er ikke veldig mye annerledes enn N95, samme modul som er brukt, eneste store forbedringen er at N82 sitt kamera er mye raskere, og med ekte blitz, blir bilder i svært mørke omgivelser bedre.

Så ikke noe vits å kaste N95 til fordel for denne, har du en N73 skjønner jeg det bedre.

N82 er vel neppe her på denne siden av 07...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...