kalinho Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Min kommer nok i hvertfall slutten av neste uke, bekreftet hos MPX den 03/12. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fikk min fra komplett i dag , har ikke fått testet den noe særlig enda da det utrolig nok ikke fulgte med micro usb kabel . Utrolig at nokia ikke har inkludert dette. Måtte ut med 350,- for en orginal nokia kabel, selv om det står under "utvidet info" hos komplett at det følger med usb kabel, så gjør det altså ikke det. Førsteinntrykket av telefonen fysisk sett er att den virker veldig solid, ikke noe knirk eller slark ala n95. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jøss. Kanskje mobilverdenen er på vei dit printerbransjen er om dagen? Altså at usb-kabelen noe man må kjøpe ved siden av. Edit: Jeg sjekket et par N82 unboxing videor på youtube, og der fulgte det med usb-kabel. Endret 29. november 2007 av miCro Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Fikk min fra komplett i dag , har ikke fått testet den noe særlig enda da det utrolig nok ikke fulgte med micro usb kabel . Utrolig at nokia ikke har inkludert dette.Måtte ut med 350,- for en orginal nokia kabel, selv om det står under "utvidet info" hos komplett at det følger med usb kabel, så gjør det altså ikke det. Førsteinntrykket av telefonen fysisk sett er att den virker veldig solid, ikke noe knirk eller slark ala n95. Klag. Den skal følge med. edit: Good news at den virker solid. Da blir den en knall telefon med fast plass i lomma. Endret 29. november 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Ringte nokia og de sa att kabelen kun fulgte med i visse regioner, Norge hører tydeligvis ikke til en av dem . La forøverig merke til att esken er merket "sweden" samt att det kun følger med svensk bruksanvisning. Har nå brukt den litt og kan ikke finne noen ting og utsett med det første. Jeg hadde fra før en SE W880i og var litt bekymret for hvordan tastene ville være, men disse er mye bedre i bruk en SE sine, alle taster inkludert "joysticken" føles tighte og fine. Må nok en gang si att jeg er gledelig overasket over hvor solid den virker. Er glad jeg leverte tilbake n95 i sin tid, den var jo byggd som en lekemobil sammenlignet med denne. Den er også lydrask med tanke på navigering i menyene. Endret 29. november 2007 av MacBain Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Der det er lagervare hos komplett, lurer veldig på om jeg skal bestille en eller kjøpe en sort N95 fra USA.Jeg er veldig usikker..hmm... DER hadde jeg vært veldig sikker! Med N82 får du en mindre, raskere og nyere N95. ALT er likt og pluss at du får litt til.. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nogen tilbagemeldinger angående musikdelen ville være dejligt. Speciels om der er meget sus/hiss ved afspilning? N95 var jo slem på det punkt.. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hva med å diskutere dette i "nokia n82 Diskuter den her" tråden? Bare et forslag Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den tråden er nå her for de som vil ha erfaringer og inntrykk fra brukere som har fått N82.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...view=getnewpost Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nogen tilbagemeldinger angående musikdelen ville være dejligt. Speciels om der er meget sus/hiss ved afspilning? N95 var jo slem på det punkt.. Det virker som om N82 har meget god lydkvalitet: Regarding the audio quality, it's good, very good. To my trained ears (I produce music for a living), it's as good as the N81 8GB, which to me is slightly tighter than an Apple iPod Video. The 3.5mm earphone jack is great and I think it should come with every phone on the planet. On the N82, the position of this port, in my opinion, is perfect. Its on the top left of the device, staying out of the way when using the phone while listening to music. Through my AKG K271 Studio headphones, bass is tight, treble is natural and everything is balanced. It definitely has a high quality (for a mobile phone) headphone amplifier inside. Er forøvrig enig i at diskusjonen bør fortsette i Nokia N82 tråden. Greit å samle alt i en tråd. Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 WOW....denne telefonen likte jeg. Til dere som er i tvil om dere skal ha den så kan jeg avklare det med en gang. JA DET SKAL DERE! Innebygget GPS med kartprogram HSDPA 3G UMTS 5 MPIX kamera Zeiss MED xenonblits ( kjappere enn N95, K850i osv) Alle GSM nett Meget god byggekvalitet Meget god skjerm Kjappe menyer Knappene er helt herlige og taste på Ikke no knirk eller knas Virkelig en god telefon jeg har sett lenge etter. Prøvde meg jo på K850i men det er laaangt etter denne nye fra Nokia. De har også laget batterlilokket MYE mer solid så den billigknirkelyden er helt borte. Veldig god i hånden og meget god lydkvalitet. Sier bare løp og kjøp. sorry. Sony Ericsson.....nå mistet dere en kunde til. Back to the drawingboard SE. Lenke til kommentar
jaspar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei, Bestilte min fra MPX hvor USB-kabel fulgte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå