Gå til innhold

NOKIA N82 - endelig lansert

usman89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var mobilen bestilt :)

Måtte ut med 3482 kr for mobilen uten abonnement.Da er det bare å vente å glede seg.

Hvor bestilte du?

Jeg er bare heldig som kjenner en person. De får alltid mobiler veldig tidlig inn og jeg får den til en veldig god pris. Hadde det vært et nettsted du kunne bestilt til denne prisen så ville jeg sagt det til deg.

Men sitter med en følelse at denne mobilen vil bli forsinket.

Endret av tosatto
Lenke til kommentar

Ut fra bloggen virker det som om N82 har alt jeg har savnet med min N73 ME. Det ser også ut til at den støtter kort opp mot 8GB, så nå er heller ikke plass noe problem lenger. Jeg er ikke i tvil om at denne skal skaffes så snart den er tilgjengelig!

8) It's FAST (by Symbian standards of course). It's one of the faster Symbian devices I've used. Slightly faster than the N95-8GB, much much faster than the original N95 and faster than an E90. You can throw anything at it and it will eat it up. Multi-tasking for this guy is a walk in the park. I tried to cripple it by deliberately leaving applications running, within normal usage parameters of course, but it didn't work at all. Maybe I didn't try hard enough.

Yay!!

Endret av miCro
Lenke til kommentar

Spennende, hadde ikke hatt noe imot ny mobil, har vurdert Iphone, men det er ikke akkurat lett å oppdrive en. Uansett så virker dette som en god kandidat, spesielt om den dukker opp før jul.

Edit: Hvordan er det med modding/programvare til symbian telefoner egentlig? finnes det mange "kjekke" programmer å tukle med/laste ned?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gleder meg til det kommer en test av denne på amobil.no

Dette blir min neste uansett......den skal være :tease: bekreftet Mobildata Sarpsborg 5.12. :new_woot: Endelig noe som kan erstatte N73.

Håper batteriet er bedre enn N95 også, dårlig å gå tom rundt 1900 på kvelden samme dag som man tar den ut av laderen.

Endret av geirandreo
Lenke til kommentar
Håper batteriet er bedre enn N95 også, dårlig å gå tom rundt 1900 på kvelden samme dag som man tar den ut av laderen.

Er vell 99% sikkert at et blir det siden bateriet er kraftigere og skjermen mindre enn N95 :) Forhåpentligvis har nokia bakt inn bedre størmsparingsfunksjoner i tillegg :) Tror nok dette blir min neste mobil og ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...