Amento Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe et gullfarget speilvisir til rundt 300 kr? Driter i om det er dårlig osv, skal ikke brukes på sykkelhjelm... Skal liksom være sånn som dette, bare i gull... Amento Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 det hjelper hvis du har merke på type hjelm. fc-moto ebay dollaren er lav så det egner seg å betale i dollar, send som gave Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Ah, glemte å skrive det. Merke og type har ikke noe som helst å si. Skal ikke brukes på en sykkelhjelm. SKulle Ha nevnt det tidligere... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Fant et visir, jippi! Og så til 230 kr da gitt, billig En ting til jeg leter etter. En motorsykkelhjem, greia er at jeg skal ha den skikkelig billig, driter i om den er stygg, dårlig kvalitet osv. Bare skikkelig billig. Noen som vet av noe? Lenke til kommentar
Boschmann Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 naboen min kjøpte billig hjelm på lidl eller hva det heter, så rimelig bra ut til at han gav bare 300-400 kr for den; ) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Ah, nice. Synd det ikke er noe lidl i nærheten da... Den nærmeste gikk konkurs xD Mon tro hvorfor... Endret 17. november 2007 av Amento Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Den nærmeste gikk konkurs xD Mon tro hvorfor... Hahahhahahah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå