Allt í lagi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) IGN's review http://ps3.ign.com/articles/834/834931p1.html Ser konge ut! Score: 9.1/10 "Closing Comments Here's the thing about Uncharted, the final sum is far greater than the individual parts. Maybe you don't dig the combat or maybe the pop-in gets you down, but the overall package of an endearing story, outstanding score, great performances and fun gameplay should put this title on the top of your holiday wishlist. Say what you will about the PS3, but Uncharted isn't just a standout for Sony -- it's a standout for gaming as a whole." IGN Eurogamer's review http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87533 Score: 9/10 "The first PS3 must-have title" Eurogamer Endret 14. november 2007 av bakaxel Lenke til kommentar
dannad Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kom nettopp på lista av spill jeg skal kjøpe Uncharted: Drake's Fortune <3 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Prøvde ut demoen for et par dager siden. Definitiv noe jeg skal ha til PS3! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er det bare jeg som ikke helt skjønner hypen rundt dette spillet? Ja, grafikken og animasjonene er fantastiske, men gameplayet da? Ble ikke akkurat frelst av demoen. Greit nok gameplay, men var det stort mer? Kan se for meg at det blir veldig ensformig i lengden. Håper jeg tar feil... Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette var jo koselig ;D ^^ spillet har nok mye gåter som må løses, veldig variert gameplay så akkurat der er jeg hvertfall ikke urolig.. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Greit nok gameplay, men var det stort mer? God historiefortelling, bra dialog, fantastiske animasjoner. Naughty Dog leverer alltid. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 9.1, nice. Må nok ha meg ps3 etterhvert, om det kommer noen flere spill jeg må ha utpå nyåret. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ja, grafikken og animasjonene er fantastiske, men gameplayet da? Ble ikke akkurat frelst av demoen. Greit nok gameplay, men var det stort mer? Kan se for meg at det blir veldig ensformig i lengden. Håper jeg tar feil... Du motsa deg selv litt her, men... Smak og behag som vanlig blir det jo. Jeg syntes det var veldig forfriskende etter 500 fps-spill den siste tiden. Ser for meg det blir større variasjon enn dette i spillet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Er det bare jeg som ikke helt skjønner hypen rundt dette spillet? Ja, grafikken og animasjonene er fantastiske, men gameplayet da? Ble ikke akkurat frelst av demoen. Greit nok gameplay, men var det stort mer? Kan se for meg at det blir veldig ensformig i lengden. Håper jeg tar feil... Kanskje fordi Naughty Dog er kjent for å alltid levere... Lenke til kommentar
praystation Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Nok en god karakter. Denne gangen fra Eurogamer: 9/10 Blir garantert kjøp dette, og demoen var konge Gametap gir det også 9/10 Endret 14. november 2007 av praystation Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Ja, grafikken og animasjonene er fantastiske, men gameplayet da? Ble ikke akkurat frelst av demoen. Greit nok gameplay, men var det stort mer? Kan se for meg at det blir veldig ensformig i lengden. Håper jeg tar feil... Du motsa deg selv litt her, men... Smak og behag som vanlig blir det jo. Jeg syntes det var veldig forfriskende etter 500 fps-spill den siste tiden. Ser for meg det blir større variasjon enn dette i spillet. Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg sa at grafikken og animasjonene var fantastiske, men stilte spørsmålstegn ved om gameplayet også holdt samme standard. Noe jeg rett etterpå kommenterte at jeg ikke har inntrykk av at gameplayet gjør. For det er jo gameplayet som virkelig er viktig. Etter min mening i hvertfall. Så ved å stille spørsmål til gameplayet førstegang jeg nevnte det mente jeg bare å vise at grafikken og animasjonene jeg har sett alt snakket om ikke holder alene. Gameplayet har jeg som sagt inntrykk av at er greit nok. Endret 14. november 2007 av qweac Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nice. Dette spelet blir handla inn rett over nyåret. Har meir enn nok no. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hehe XD "In Uncharted, it's not just superior to Gears in terms of out and out detail, but brings a feel-good factor with the sheer level of environmental variety on offer." "Truly, Uncharted is the first game I've seen to date that makes me wonder if it could be done on the Xbox 360, and as a huge admirer of the software line-up on Microsoft's system, that's saying a lot." "Yes, at the end of the day it's just eye candy, but what eye candy! Isn't this one of the reasons we look forward to new technology?" "The fact that Uncharted: Drake's Fortune has ended up so good has come as a real surprise, given that there was never any real 'buzz' around it leading up to its release. But, thinking about it, when has Naughty Dog ever let us down?" Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det interessante er at de fortsatt har mye å gå på: Balestra: The main thing about the PlayStation 3 is the Cell processor and more specifically the SPU's. We are only using 30 percent of the power of the SPU's in Uncharted. We've been architecting a lot of our systems around this and we were able to take full advantage of that power. A big part of our systems is running on SPU's: scene bucketing, particles, physics, collision, animation, water simulation, mesh processing, path finding, etc. [...] PSU.com Ble virkelig begeistret over Eurogamer-anmeldelsen. Er det bare meg eller har spillet fått veldig lite hype? På tide at Sony setter inn markedsføringsmaskineriet sitt her så det ikke drukner i Mario Galaxy-ditt og Assassin's Creed-datt. Endret 14. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ja, dette spillet fortjener virkelig mer omtale enn det har fått! Skal sies at ubisoft har vært flike med Assassins Creed - Fins ikke en sjel som ikke har hørt om spillet. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spillet blir vist i de nye PS3-reklamene i USA, og det er en dedikert Uncharted-reklame på gang. Jeg tror det er et spill som har mulighet for å appelere til mange mennesker, da det ser veldig nytt, friskt og kult ut. Men det gjør forsåvidt Assassins Creed også. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kjempekult at PS3 får en skikkelig god ekslusiv tittel, men dette er dessverre ikke noe for meg, basert på anmeldelser og videoer jeg har sett. Jeg går heller for Ratchet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Men ikke basert på faktisk å ha prøvd demoen ?! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nei, ellers hadde jeg presisert det i posten min. Dersom jeg prøver demoen eller fullversjonen og faktisk liker det, så vil jeg jo gå til innkjøp av det. Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nei, ellers hadde jeg presisert det i posten min. Dersom jeg prøver demoen eller fullversjonen og faktisk liker det, så vil jeg jo gå til innkjøp av det. Kjørte gjennom demoen nå. Spillet er veldig bra gjennomført fra gameplay til grafikk men ikke min type spill tbh. Kanskje jeg ønsker det til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå