ftbllftbll Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg spiller fotball og på en kamp i august så kjente jeg en liten strekk i høyre lyske. Jeg kjente det ikke sån brutalt når jeg fikk den, bare at det var litt ubehagelig å spille resten av kampen. Jeg har hatt lignende strekker før, så jeg trodde den skulle gå over ganske fort. Men nei. Jeg har tatt lengre pauser på både to og tre uker og jeg har av og til tatt meg joggeturer for å få den til å gro. Bør jeg fortsette med det? Men hver gang jeg begynner å spille igjen så slår jeg opp strekken. Dette skjer hver gang jeg spiller fotball og yter 100%. Jeg skjønner ikke hvorfor denne i utgangspunktet lille strekken ikke gror? Kan noen gi meg noen svar eller noen tips til å få den til å gro? Takk for SVAR! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 betenelse kanskje? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Du må nok bare ta det med ro og ta tiden til hjelp. Start rolig og øk belastningen etter hvert. Her kan du lese litt om muskelstrekk. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hadde noe lignende. Innebandyskade. Etter 3-5 uker gikk jeg til fastlegen. Han påsto det var muskelstrekk (!) Men etter så lang tid har man vel ikke det? Hadde samtidig en sommerjobb, der jeg måtte gå mye frem og tilbake langs gangene. Etterhvert gikk jeg som ringeren fra Notre Dame bortover gangene. Tok etterhvert (ca 4 dager etter besøket hos fastlegen!) turen til legevakta, der fikk jeg antibiotika. Var frisk på 3-4 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå