Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette brukte skje de som hadde Nokia N80 og vet jeg, tror det er en helt vanlig greie, det er en av grunnene til jeg bruker de som er med mobilen :)

Uff, de er så kjedelige! :p Søren og, muligens jeg bytter denne inn mot N82.. Hater at mobilen har 1-2 sek delay. :hmm:

 

EDIT: Hva er den nyeste FW til n95 8gb? En kompis av meg har n95, og han har ikke noe "delay" på mobilen med ny tema osv.

Endret av phunkie
Lenke til kommentar
Du har selvfølgelig slått telefonen av og på igjen ;)?

:D maaange ganger

 

Endra du koden FØR du innstallerte den nyeste firmwaren???? :whistle:

 

Fikk tlf i dag, og har gjort slik det ble forklart her:

 

http://thenokiablog.com/2007/11/19/how-to-...language-packs/

 

Funka som bare det det :cool:

Det var AKKURAT det jeg gjorde :( Eller jeg gjor det ,men koden var til en vanlig N95...UFF må jeg vente nå til ny fw kommer ut?

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar
Foreslår at du forandrer produktkode tilbake til riktig kode med en gang.

For får du mot formodning kontakt med NSU, og med koden til feil modell, så er jeg redd det kan gå riktig galt...

Jeg har den ritkig koden nå ja,den skandinavske til 8 gb,eller mener du den jeg hadde helt fra begynnelsen?Hvordan skal jeg finne den nå da,hvis det er den jeg ska ha nå`...

Lenke til kommentar
Foreslår at du forandrer produktkode tilbake til riktig kode med en gang.

For får du mot formodning kontakt med NSU, og med koden til feil modell, så er jeg redd det kan gå riktig galt...

Jeg har den ritkig koden nå ja,den skandinavske til 8 gb,eller mener du den jeg hadde helt fra begynnelsen?Hvordan skal jeg finne den nå da,hvis det er den jeg ska ha nå`...

Har du ikke fått det til ennå? Jeg fant en guid her inne som var ganske simpelt. Det var med bilder osv. Man brukte et program som het NSS. Skal finne guiden når jeg kommer hjem fra jobb ikveld. (om ingen har funnet den til da..) :)

Lenke til kommentar

Har oppgradert til siste firmware nå - versjon 11 eller hva det nå var. http://europe.nokia.com/softwareupdate. Ser ut til at batteriet holder litt lengre også nå. Fortsatt positvt overrasket. Merker ikke noe spes til pikseleringen som mange gnåler om.

 

PS! For dere som vurderer N82 mot N95 8gb. Har testet begge i et par uker nå - på video og stillbilder er de bortimot like. N82 kommer litt bedre ut av det på stills (pga blitzen, tror jeg). Ellers er de like raske etc.

MEN må bare få si det: N82 er billigere, like bra, men DRITSTYGG, IMHO. :)

Lenke til kommentar
Foreslår at du forandrer produktkode tilbake til riktig kode med en gang.

For får du mot formodning kontakt med NSU, og med koden til feil modell, så er jeg redd det kan gå riktig galt...

Jeg har den ritkig koden nå ja,den skandinavske til 8 gb,eller mener du den jeg hadde helt fra begynnelsen?Hvordan skal jeg finne den nå da,hvis det er den jeg ska ha nå`...

Har du ikke fått det til ennå? Jeg fant en guid her inne som var ganske simpelt. Det var med bilder osv. Man brukte et program som het NSS. Skal finne guiden når jeg kommer hjem fra jobb ikveld. (om ingen har funnet den til da..) :)

Problemet er at jeg har den siste FW versjonen. Jeg har bytta koden etter jeg har oppdatert FW. Jeg gjore akkurat som det stod i guiden men jeg brukte produktkoden til N95-1.

Nå har jeg bytta til riktig produktkoden(til N95-2) MEN, jeg har den siste FW ALLEREDE. Det betyr at jeg kan ikke oppdatere siden det er den siste versjonen. Og fo at den produktkode skal funke,MÅ jeg oppdatere FW.

Det er problemet.

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...