Kluvert Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det var da ikke noe problem, kun hyggelig å hjelpe Håper det løste seg da Jada,men det er programm som vil ikke lukke seg,men skal bare slå av mobil og slette den) Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ettersom jeg fikk telefon får jeg masse spørsmål, så jeg håper dere blir ikke lei av de Hvilket player bruker dere for å se avi filer? Er det noe bra programme som beskytter mapper/filer med passordet? to be continued... Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har lasta ned noen temaer til mobilen fra zedge.net. Mobilen blir litt tregere når jeg bruker temaer derfra. Ikke når jeg bruker dem som er med i telefonen. Skjer det med dere også? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Dette brukte skje de som hadde Nokia N80 og vet jeg, tror det er en helt vanlig greie, det er en av grunnene til jeg bruker de som er med mobilen Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Dette brukte skje de som hadde Nokia N80 og vet jeg, tror det er en helt vanlig greie, det er en av grunnene til jeg bruker de som er med mobilen Uff, de er så kjedelige! Søren og, muligens jeg bytter denne inn mot N82.. Hater at mobilen har 1-2 sek delay. EDIT: Hva er den nyeste FW til n95 8gb? En kompis av meg har n95, og han har ikke noe "delay" på mobilen med ny tema osv. Endret 11. desember 2007 av phunkie Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Mulig dette etterhvert blir kjappere etterhvert som ny FW kommer og, tenke at den classic versjonen har fått flere oppgraderinger av FW, mens denne har vel ingen, eller kom det en? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mulig dette etterhvert blir kjappere etterhvert som ny FW kommer og, tenke at den classic versjonen har fått flere oppgraderinger av FW, mens denne har vel ingen, eller kom det en? Det har kommet en ny v11.x.x.x for en stund siden, den kom før v20 til den klassiske n95.. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hmm.. nå ser det ut som det går fortere. Sletta de temaene jeg lasta ned fra zedge, og fikk noen tilsendt av en kompis. Han bruker den vanlige n95. Disse funker utmerket! Ikke noe lagg. Zedge = Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som forresten har en bekreftet dato for når den er hos norsk leverandør? Nokia Store har fått noen, sikkert utsolgt alt tenker jeg.. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Har byttet koden #0550372 ,men NSU sier at jeg har den siste FW. Hva gjør jeg da? Endret 12. desember 2007 av Kluvert Lenke til kommentar
Emerica Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du har selvfølgelig slått telefonen av og på igjen ? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du har selvfølgelig slått telefonen av og på igjen ? maaange ganger Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Du har selvfølgelig slått telefonen av og på igjen ? maaange ganger Endra du koden FØR du innstallerte den nyeste firmwaren???? Fikk tlf i dag, og har gjort slik det ble forklart her: http://thenokiablog.com/2007/11/19/how-to-...language-packs/ Funka som bare det det Endret 12. desember 2007 av thorvald30 Lenke til kommentar
DTS Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Her har dere en tråd i forumet, som omhandler flashing/FW-oppdatering! Denne er selvfølgelig på Norsk, og inneholder også åpne Skandinaviske produktkoder for N95 8GB... Endret 12. desember 2007 av DTS Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Du har selvfølgelig slått telefonen av og på igjen ? maaange ganger Endra du koden FØR du innstallerte den nyeste firmwaren???? Fikk tlf i dag, og har gjort slik det ble forklart her: http://thenokiablog.com/2007/11/19/how-to-...language-packs/ Funka som bare det det Det var AKKURAT det jeg gjorde Eller jeg gjor det ,men koden var til en vanlig N95...UFF må jeg vente nå til ny fw kommer ut? Endret 12. desember 2007 av Kluvert Lenke til kommentar
DTS Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Foreslår at du forandrer produktkode tilbake til riktig kode med en gang. For får du mot formodning kontakt med NSU, og med koden til feil modell, så er jeg redd det kan gå riktig galt... Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Foreslår at du forandrer produktkode tilbake til riktig kode med en gang.For får du mot formodning kontakt med NSU, og med koden til feil modell, så er jeg redd det kan gå riktig galt... Jeg har den ritkig koden nå ja,den skandinavske til 8 gb,eller mener du den jeg hadde helt fra begynnelsen?Hvordan skal jeg finne den nå da,hvis det er den jeg ska ha nå`... Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Foreslår at du forandrer produktkode tilbake til riktig kode med en gang.For får du mot formodning kontakt med NSU, og med koden til feil modell, så er jeg redd det kan gå riktig galt... Jeg har den ritkig koden nå ja,den skandinavske til 8 gb,eller mener du den jeg hadde helt fra begynnelsen?Hvordan skal jeg finne den nå da,hvis det er den jeg ska ha nå`... Har du ikke fått det til ennå? Jeg fant en guid her inne som var ganske simpelt. Det var med bilder osv. Man brukte et program som het NSS. Skal finne guiden når jeg kommer hjem fra jobb ikveld. (om ingen har funnet den til da..) Lenke til kommentar
mezz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har oppgradert til siste firmware nå - versjon 11 eller hva det nå var. http://europe.nokia.com/softwareupdate. Ser ut til at batteriet holder litt lengre også nå. Fortsatt positvt overrasket. Merker ikke noe spes til pikseleringen som mange gnåler om. PS! For dere som vurderer N82 mot N95 8gb. Har testet begge i et par uker nå - på video og stillbilder er de bortimot like. N82 kommer litt bedre ut av det på stills (pga blitzen, tror jeg). Ellers er de like raske etc. MEN må bare få si det: N82 er billigere, like bra, men DRITSTYGG, IMHO. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Foreslår at du forandrer produktkode tilbake til riktig kode med en gang.For får du mot formodning kontakt med NSU, og med koden til feil modell, så er jeg redd det kan gå riktig galt... Jeg har den ritkig koden nå ja,den skandinavske til 8 gb,eller mener du den jeg hadde helt fra begynnelsen?Hvordan skal jeg finne den nå da,hvis det er den jeg ska ha nå`... Har du ikke fått det til ennå? Jeg fant en guid her inne som var ganske simpelt. Det var med bilder osv. Man brukte et program som het NSS. Skal finne guiden når jeg kommer hjem fra jobb ikveld. (om ingen har funnet den til da..) Problemet er at jeg har den siste FW versjonen. Jeg har bytta koden etter jeg har oppdatert FW. Jeg gjore akkurat som det stod i guiden men jeg brukte produktkoden til N95-1. Nå har jeg bytta til riktig produktkoden(til N95-2) MEN, jeg har den siste FW ALLEREDE. Det betyr at jeg kan ikke oppdatere siden det er den siste versjonen. Og fo at den produktkode skal funke,MÅ jeg oppdatere FW. Det er problemet. Endret 13. desember 2007 av Kluvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå