Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært fint hvis noen kunne ha lagt ut en liste med programmer som man bør ha på sin N95 8GB :)

 

Helt enig ! Men dette burde startes i en ny tråd

 

Jeg har installeret både Rotateme 2.0

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

 

og Lightsabre

 

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

 

Rotateme virker ikke endnu fordi programmet krever signing via Symbian, en procedure som er vildt kompliceret, men som jeg sikkert kaster mig over i helgen.

 

Lightsabre virker heller ikke, og jeg vet ikke rigtig hvorfor.

Du må også installere accelometer pluginet.. Har skrevet en guide på signering i n95 tråden.. =)

Lenke til kommentar
Ja godt poeng! dette må installeres! Accelerometer et eller anna RD, hmm husker ikke helt :p

 

anngående n95 tråden, fyyyfan den er groteskt stor :p

Hehe sant^^ på side en under guider ligger signeringsguiden og den ligger også på side 213;)

Bare 10dager til n95 8gb er inne;p

Hvordan klarer du å si bare?! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ja godt poeng! dette må installeres! Accelerometer et eller anna RD, hmm husker ikke helt :p

 

anngående n95 tråden, fyyyfan den er groteskt stor :p

Hehe sant^^ på side en under guider ligger signeringsguiden og den ligger også på side 213;)

Bare 10dager til n95 8gb er inne;p

Hvordan klarer du å si bare?! :dontgetit:

Hehe drar ned til jenta i nederland på fredagen den har kommet ut der allerede så slipper jeg å vente på posten, har jo min gamle n95 fortsatt:P men gleder meg som en unge:P åssen er skjermen forresten i forhold til den gamle n95 på video og bilde visning??

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar
De aller fleste sier den er bedre, da den er veldig klar og stor! Men, noen andre syntes også at den blir litt kornete p.g.a den lave oppløsningen på en så stor skjerm.

Høres bra ut.. Har lest mye bra om om 8gb versjonen.. Gleder meg mest til den ekstra ram'n though jeg ikke har noe problemer med den vanlige n95'n min

Lenke til kommentar

er i et lite dilemma her.

 

Jeg har nemlig bestemt meg for en n95 8gb, men jeg er usikker på om jeg skal forhåndsbestille den nå (er ventet 19 desember hos Elprice med en prislapp på 5999kr uten abo) Eller om jeg skal vente til etter jul på et evt tilbud/oppgvadering.. Hva er deres synspunkt på dette?

Lenke til kommentar
er i et lite dilemma her.

 

Jeg har nemlig bestemt meg for en n95 8gb, men jeg er usikker på om jeg skal forhåndsbestille den nå (er ventet 19 desember hos Elprice med en prislapp på 5999kr uten abo) Eller om jeg skal vente til etter jul på et evt tilbud/oppgvadering.. Hva er deres synspunkt på dette?

 

 

Bestill nå.. Den går uansett ikke så mye ned i pris uten abb.. :xmas:

Og venter man hele tiden på at prisen skal gå ned, kommer det alltids noe i mellom tiden som er enda råere og bare "må" ha ;)

Lenke til kommentar
er i et lite dilemma her.

 

Jeg har nemlig bestemt meg for en n95 8gb, men jeg er usikker på om jeg skal forhåndsbestille den nå (er ventet 19 desember hos Elprice med en prislapp på 5999kr uten abo) Eller om jeg skal vente til etter jul på et evt tilbud/oppgvadering.. Hva er deres synspunkt på dette?

 

 

Bestill nå.. Den går uansett ikke så mye ned i pris uten abb.. :xmas:

Og venter man hele tiden på at prisen skal gå ned, kommer det alltids noe i mellom tiden som er enda råere og bare "må" ha ;)

 

 

Så sant som det får blitt!

 

Noen som forresten har en bekreftet dato for når den er hos norsk leverandør?

Lenke til kommentar
De aller fleste sier den er bedre, da den er veldig klar og stor! Men, noen andre syntes også at den blir litt kornete p.g.a den lave oppløsningen på en så stor skjerm.

 

Altså, skjermen er vel ikke spesielt myyyye større enn på N95. Tror ikke man vil merke store forskjellen, om man i det hele tatt merker noe.

Da jeg byttet fra N80 til N95, merket jeg med en gang at bildet/skjermen på N95 var mer kornete og "dårlig". Nå derimot, merker jeg ingenting, og har blitt godt vant :)

Lenke til kommentar

Har også spekulert litt på dette med skriftstørrelsen og har kikket på et bilde som ble lagt ut på siden til mobile-review.

 

Jeg har videre kopiert tekststørrelsen fra N95 8GB over på bildet av N95, og da ser vi at tekststørrelsen faktisk har blitt MINDRE??

post-85188-1197311706_thumb.jpg

 

Noen andre som har noen lagt merke til dette?? Hvis dette er korrekt kan det se ut som om teksten har blitt mindre pixelert på N95 8GB....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...