Simkin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) ja. kommer opp på Nokia Software Updater programmet Endret 29. desember 2009 av Ovechk1n Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Søkte nettopp, lå ingen oppdateringer inne. Har 31.0.015 per dags dato og det var den programmet fant som nyeste også. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg får opp denne på min. prøv å legg til en nyere updater http://www.greenlemon.co.cc/2009/12/firmwa...02-n95-8gb.html Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Mulig du har en annen "product code" enn meg. Min er 0558709. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Har samme kode min også 0558709 Min softwareupdater har versjon 1.8.10No, denne lasta jeg ned igår, har hatt updateren tidligere også, men har ikke fått lagt den inn etter installasjon av Windows 7. Prøv å last den ned her, slett den gamle og legg inn på nytt. http://softwareupdater.nokia.no/download.php Endret 30. desember 2009 av Ovechk1n Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har også 1.8.10no. Måtte installere på XP, funka ikke på Win7. Skal prøve den linken du sendte. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 hvis du kjører den i Compatibility mode og velger Vista, så funker det på win 7 Lenke til kommentar
heantons Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 hvis du kjører den i Compatibility mode og velger Vista, så funker det på win 7 Ja det fungere når man gjør det sånn ;-) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg har dualboot på PCen, men tusen takk for tipset. Da har jeg gitt opp å finne ut av dette, prøvd med XP SP3 og Vista modus. Også prøvd programmet i XP. Hvordan du får det opp og ikke jeg og vi har samme product code aner jeg ikke. Jeg vil ha firmware oppgradering! PS! Har du hacka din? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Merekelig rart du ikke skal få det opp. nei, har ikke hacka den. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hva er det som er nytt med denne updaten? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) There is no detailed changelog yet. N95 owners who updated their device can't see any different from the older version. So I think this update are suppose to fix some bugs and tweaks to make the device faster and more stable. Jeg fikk spørsmål om jeg ville installere OVI Suite idag, ser ut til att den skal erstatte PC Suite, map loader og software updater. kan jo prøve å legge inn OVI Suite og prøve softwareupdate der? Endret 31. desember 2009 av Ovechk1n Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Prøvd via Ovi også, den finner ikke nyere enn den jeg har. Min product code er Telenor branded, kan kanskje ha noe å si? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 jeg kjøpte min med telenor abbonement også. kampanje greier, kjøpt hos MPX Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kameraet, når jeg filmer, hakker? Blir helt fryst med gjevne mellomrom, ca hvert 5 sekund. Kjent problem hos dere og? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Kameraet, når jeg filmer, hakker? Blir helt fryst med gjevne mellomrom, ca hvert 5 sekund. Kjent problem hos dere og? Dette er vel et kjent problem på N95 8GB, spesielt når man skal filme i høyeste kvalitet. Løsningen er å lagre filmen rett på telefonminnet, da får du ikke den hakkingen. Så er det bare å overføre videoen til minnekortet etterpå. Litt tungvint, men det funker. Endret 1. januar 2010 av bushwacker Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Touch skal jeg aldri tilbake igjen til. Ekkelt å skrive meldinger på. N95 8GB mangler rett og slett ingenting. Topp topp tlf! Har ikke klart å bli helt fortrolig med touch, heller. Blir ofte til at jeg bare ringer opp folk for å slippe å skrive en lang melding. Vurderer å bytte til N97 Mini, bare for å ha noe "nytt", men enn så lenge er N95 8GB den beste telefonen jeg har hatt, som sagt Lenke til kommentar
Espen-_- Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei. Klarte å ødelegge LCD på n95 8gb'en. Kjøpte meg nytt display fra ebay til en billig penge. Da jeg byttet displayet og skrudde på lyste skjermen vanligt med "Nokia" i oppstarten. Men når pin kode og "nokia lyden" starter blir skjermen helt svart bare. Mobilen er fortsatt "på". Tastaturet funker og lyser fint. noen som vet hva som er problemet? er det bare erstatningskjermen som ikke funker eller? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er sikkert den tynne flatkabelen du må bytte (eller har vært uforsiktig med). De tåler lite generelt sett. Lenke til kommentar
Espen-_- Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Kjøpte meg Original skjerm til en dyrere pris, mobilen funket fjell etterpå : ) var nok skjermene som var c.r.a.p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå