Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
There is no detailed changelog yet. N95 owners who updated their device can't see any different from the older version. So I think this update are suppose to fix some bugs and tweaks to make the device faster and more stable.

 

Jeg fikk spørsmål om jeg ville installere OVI Suite idag, ser ut til att den skal erstatte PC Suite, map loader og software updater. kan jo prøve å legge inn OVI Suite og prøve softwareupdate der?

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar
Kameraet, når jeg filmer, hakker? Blir helt fryst med gjevne mellomrom, ca hvert 5 sekund. Kjent problem hos dere og?

 

Dette er vel et kjent problem på N95 8GB, spesielt når man skal filme i høyeste kvalitet. Løsningen er å lagre filmen rett på telefonminnet, da får du ikke den hakkingen. Så er det bare å overføre videoen til minnekortet etterpå. Litt tungvint, men det funker.

Endret av bushwacker
Lenke til kommentar
Touch skal jeg aldri tilbake igjen til. Ekkelt å skrive meldinger på. N95 8GB mangler rett og slett ingenting. Topp topp tlf! :D

 

Har ikke klart å bli helt fortrolig med touch, heller. Blir ofte til at jeg bare ringer opp folk for å slippe å skrive en lang melding. Vurderer å bytte til N97 Mini, bare for å ha noe "nytt", men enn så lenge er N95 8GB den beste telefonen jeg har hatt, som sagt :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.

 

Klarte å ødelegge LCD på n95 8gb'en. Kjøpte meg nytt display fra ebay til en billig penge.

 

Da jeg byttet displayet og skrudde på lyste skjermen vanligt med "Nokia" i oppstarten.

 

Men når pin kode og "nokia lyden" starter blir skjermen helt svart bare. Mobilen er fortsatt "på". Tastaturet funker og lyser fint.

 

noen som vet hva som er problemet? er det bare erstatningskjermen som ikke funker eller?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...