Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker på at alt står som installert?

 

HELT sikker :)

Prøve dette: koble telefonen til pc via usb, velg dataoverføring. Du må kunne se skjulte mapper. Let opp mappen C:\private\10202dce og slett alle sis filer. Let opp mappen E:\private\10202dce og slett alle sis filer. Har du en hacket telefon kan du gjøre dette med x plore uten å koble til pc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har fått denne telfonen for et par dager siden, men har ett problem; jeg klarer ikke å få gps-lock verken inne eller ute. Er ikke signalene som er problemet fordi jeg kan sitte ved siden av med en E66 og få lock på få sekunder..

 

Noen som har en gulltips? Hvilken server-adresse er best og bruke? Den lange, eller supl.nokia.com?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har ryddet opp i musikksamlingen på telefonen min, men linkene til artister, album, komponister osv forsvinner ikke fra menyene. Og når jeg prøver å slette disse får jeg bare beskjed om at "Generell: Funksjon støttes ikke." - er det noen som har en løsning på dette? :)

 

Noen andre som har et svar på dette spørsmålet? Har prøvd å oppdatere til siste programvareversjon i håp om fremgang, men musikkbiblioteket er like kranglete.

Lenke til kommentar

Koble mobilen til pc. Velg data overføring. Og sørg for at du kan se skjulte mapper. Og let opp de tre mappene E\private\101FFC31, E\private\101f8857\cache, E\private\101ffca9. Slett alle filene i disse tre mappene. Restart telefon, og oppdater musik bibliotek.

Lenke til kommentar

Dette er en stor tråd, så jeg orker ikke se om jeg finner det.. Men jeg oppdaterte akkurat både firmware og software for første gang på denne mobilen siden jeg kjøpte den for nesten halvannet år siden :-P

 

Det eneste jeg har merket så langt, er at det har kommet en "internettdeling"-greie på hvilemoduset... Hvilke andre forbedringer har jeg akkurat skaffet meg?

Det var tross alt over 20 nummer forbedring på firmwaren, jeg hadde 10.0.0.noe og oppdaterte i går natt.

Jeg fant ingen liste over forbedringer, så er det noen her som kan si meg? :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har hatt et merkelig problem med min N95-8GB nå de siste månedene. Det som skjer er at den jukser på dagene, plutselig er jeg noen dager fremover i tid og meldinger lagrer seg feil osv. Det er alltid fremover i tid og det gjør det litt mer konsekvent.

 

Veldig veldig merkelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

lagt inn sw på nytt, men fortsatt samme problem og det er nesten konsekvent at den hopper to dager fremover i tid.

 

Jeg stiller dato til korrekt dato i innstillinger og plutselig så er den to dager frem i tid... Blir gæærn snart, denne må inn på service. Det positive er vel at da kan jeg kanskje få fikset høyttalerne i samme slengen.

 

Overrasket over at ingen andre har hatt det samme problemet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
lagt inn sw på nytt, men fortsatt samme problem og det er nesten konsekvent at den hopper to dager fremover i tid.

 

Jeg stiller dato til korrekt dato i innstillinger og plutselig så er den to dager frem i tid... Blir gæærn snart, denne må inn på service. Det positive er vel at da kan jeg kanskje få fikset høyttalerne i samme slengen.

 

Overrasket over at ingen andre har hatt det samme problemet.

 

 

Da har denne vært på service og fått en formatering og lagt inn firmware på nytt ++. Saken er at problemet ikke er løst og Nokia kjenner til det. Det er enkelte telefoner av modellen N86 og N95 8GB som har problemer med at datoinnstilling plutselig hopper frem et pager, men foreløpig ingen reparasjonsløsning selv om de jobber mot en løsning.

 

Irriterende. Jeg kan ikke ha en telefon der kalender og alarmer som er et viktig hjelpemiddel for hverdagen, lever sitt eget liv!

 

Ingen andre som har dette probleme her??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har fått problemer med høytalerene på telefonen min. For en uke siden begynte de å sprake veldig, tror de er "sprengt", men uten at jeg vet det helt sikkert. Jeg la merke til det da jeg installerte Ovi Store app'n på telefonen tidligre i uka, fikk en feilmelding og telefonen lagde en høy pipe/sprakelyd.

 

Jeg tror muligens grunnen til at de ble sånn var at jeg hadde telefonen i lomma når jeg meislet hull til en nye vedovn forrige uke. Det kommer ganske mye finstøv når du meisler og telefonen hadde et tynt lag med støv over seg når jeg var ferdig.

 

Det jeg lurer på er om dette er et problem som går ann å fikse uten å sende den på reprasjon? Hvis ikke, så lurer jeg på om dette er noe en mobilforsikring dekker? har forsikring gjennom telenor.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Får bumpe litt.

 

Solgte min N95 8GB i juli til fordel for HTC Touch HD, morsomme er at jeg solgte sistnevnte etter 6 uker og kjøpte tilbake en brukt N95 8GB. Er fornøyd med denne tlf.

 

Skal aldri selge deg igjen. :blush:

 

Kjenner meg litt igjen i denne :) Kjøpte HTC Hero tidligere i høst, men det har endt med tvilling-sim til N95'en.. Har ikke hatt bedre telefon siden 6310.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...