Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!

ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett så var oppdateringen verdt det, telefonen går raskere. :)

Men jeg får ikke opp mappestrukturen for gmail som jeg hadde før, har fulgt følgene denne veiledningen:

1 Aktiver IMAP i Gmail-kontoinnstillingene.

2 Velg Meldinger > Alternativer > Innstillinger > E-post > Postkasser.

3 Hvis du ikke tidligere har konfigurert e-posttjenester på telefonen, velger du Ja for å definere en ny postkasse. Hvis du har postkasser fra før, velger du Alternativer og deretter Ny postkasse.

4 Velg Start for å starte veiviseren.

5 Velg IMAP4, og deretter Neste.

6 Skriv inn Gmail-brukernavnet (inkludert @gmail.com) som e-postadressen, og velg Neste.

7 Skriv inn imap.gmail.com som server for innkommende e-post, og velg Neste.

8 Skriv inn smtp.gmail.com som serveren for utgående e-post, og velg Neste.

9 Velg riktig tilgangspunkt, og deretter Neste.

10Skriv inn et beskrivende navn for postkassen til e-postkontoen.

11 Når postkassen er konfigurert, velger du den fra innstillingsskjermen til e-postkassen.

12 Velg Tilkoblingsinnstillinger > Innkommende e-post.

13 Skriv Gmail-brukernavnet ditt (inkludert @gmail.com) og passordet.

14 Velg SSL/TLS for sikkerhet (porter), og definer porten som 993.

15 Velg Tilbake.

16 Velg Utgående e-post.

17 Skriv Gmail-brukernavnet ditt (inkludert @gmail.com) og passordet.

18 Velg StartTLS for sikkerhet (porter), og definer porten som 587.

19 Velg Tilbake, og utfør andre innstillinger du ønsker å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg har FW 31.0.015, er det nyeste?

BTW Hotmail har fått POP3 støtte. Dvs jeg kan bruke den innebygde postkassa. :D

Har du fått det til å funke? hadde satt pris på en guide eller lignende..

Pop-server: pop3.live.com,

Brukernavn: e-postadresse,

Passord: passord,

Også husk å skru på TLS/SSL kryptering når du først er inne. Sett også en fast SSID.

Lurer du på noe mer så bare spør. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette har sikkert blitt tatt opp tidligere i tråden, men den begynner å bli såpass lang at jeg mister oversikten..

Har ryddet opp i musikksamlingen på telefonen min, men linkene til artister, album, komponister osv forsvinner ikke fra menyene. Og når jeg prøver å slette disse får jeg bare beskjed om at "Generell: Funksjon støttes ikke." - er det noen som har en løsning på dette? :)

Lenke til kommentar
Har ryddet opp i musikksamlingen på telefonen min, men linkene til artister, album, komponister osv forsvinner ikke fra menyene.

Har du prøvd 'Oppdater' fra åpningssida?

Ja, det har jeg. Da kommer den vanlige beskjeden om at f.eks. 20 sanger har blitt lagt til, eller 0 har blitt til, avhengig av om jeg har lagt til noe nytt der, men linkene til f.eks. Vazelina Bilopphøggers er like intakte - til tross for at musikken fra de er fjernet.

Lenke til kommentar

hver gang jeg starter opp mobilen min så får jeg beskjed om att det er uklarert programvare i telefonminne, og får beskjed om å gå til prog.behandling. men hva gjør jeg der? alt der står som installert.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
hver gang jeg starter opp mobilen min så får jeg beskjed om att det er uklarert programvare i telefonminne, og får beskjed om å gå til prog.behandling. men hva gjør jeg der? alt der står som installert.

Har samme problemet, forrige gang tok jeg og bare formaterte alt,hadde vært greit å vite

en enklere løsning.

Lenke til kommentar

Sikker på at alt står som installert?

Dette skjer fordi det ligger igjen SIS-filer som ikke automatisk ble installert når du gjennopprettet backupen. Du kan enten installere eller slette alle programmer som står som "ikke installert" i listen, så forsvinner meldingen.

Hvordan kobler jeg denne trygt fra datan, når den er i eks pc suite?

PC suite: Bare å nappe ut kabelen.

Dataoverføring: Må velge trygg fjerning først.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...