Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!

ksvens1

Anbefalte innlegg

Hei!

Har sletten en inspilt lydfil,er det mulig å få den tilbake?

Vet ikke om det går, men koble på tlf til pcen også kjør "Recuva" på tlfens minne.

hm :( jeg fant filen tok han ut men den vil ikke spille nå :no:

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå fått lagt inn masse musikk på telefonen, og ønsker å spille av det på anlegget mitt. Anlegget har usb tilkobling, og jeg trodde da jeg kunne bruke mobilen som mp3 spiller via usb. Går ikke dette? Telefonen står bare på "kobler til" når jeg da har valgt "mediaavspiller" som tilkobling. Dette har pågått i 15 minutter uten endring, og da koblet jeg fra igjen.

Trodde dette skulle gå på alle lydenheter med usb?

(Blir takknemlig om jeg kan få svar på grønnskolling-språk! ;) )

Lenke til kommentar
Jeg har nå fått lagt inn masse musikk på telefonen, og ønsker å spille av det på anlegget mitt. Anlegget har usb tilkobling, og jeg trodde da jeg kunne bruke mobilen som mp3 spiller via usb. Går ikke dette? Telefonen står bare på "kobler til" når jeg da har valgt "mediaavspiller" som tilkobling. Dette har pågått i 15 minutter uten endring, og da koblet jeg fra igjen.

Trodde dette skulle gå på alle lydenheter med usb?

(Blir takknemlig om jeg kan få svar på grønnskolling-språk! ;) )

Jeg bruker vanlig lydutgang på mobben også inn på anlegget mitt. Funker helt fint.

Hei!

Vet ikke om det går, men koble på tlf til pcen også kjør "Recuva" på tlfens minne.

Da er den nok overskrevet og skadet.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

Hva trenger jeg for å få til det? Har kun utstyret som var med i pakken, der er også en tv kabel. Eller er det da bare å kjøpe en sånn 3,5 mm (? Tror jeg det heter) for å plugge inn?

Og er det ikke mulig å koble til via usb? Hadde planlagt bilstereo etterhvert hvor jeg prioriterte usb foran annen lydinngang, siden det er dyrt med begge.

Lenke til kommentar
Hei!

Da er den nok overskrevet og skadet.

Er det helt umulig å få høre på'n? :(

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar

Har et problem med kameraet, alle bildene blir veldig lyse. Har prøvd omtrent alle innstillinger, også ISO settings. Ingenting ser ut til å virke. Tenkte bare høre om andre har opplevd dette før jeg forsøker å resette tlf. Hjelper ikke det sender jeg den inn.

Lenke til kommentar
Har et problem med kameraet, alle bildene blir veldig lyse. Har prøvd omtrent alle innstillinger, også ISO settings. Ingenting ser ut til å virke. Tenkte bare høre om andre har opplevd dette før jeg forsøker å resette tlf. Hjelper ikke det sender jeg den inn.

Hvilken SW versjon har du? Du kunne jo oppgradert til siste (31.0.018).

Lenke til kommentar
Kjører youtube programmet fint her, men noen ganger vil den bare ikke spille av videosnutter.

Er det slikt at du må restarte mobilen eller nettleseren på nytt for at det skal virke.

Ja, hender jeg må gjøre det, men som regel går det greit å bare trykke på en annen video.

Lenke til kommentar

Har et lite problem. Jeg prøver å bruke WLAN nettverket på skolen for å lese nyheter osv. men når jeg skal koble til tilgangspunkt så får jeg etter kort tid "Ikke svar fra gateway". Skolen har et åpent nettverk der man kommer inn på en innloggingsside før man kan bruke internett. Vet at de bruker SSL2.

Noen som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar

Det kan være, men det er jo helt uproblematisk å bruke bærbar pc på samme stedene som jeg har testa mobilen. Er det så stor forskjell?

Edit: Har lest litt rundt på diverse forum nå og har kommet frem til at probleme ligger i at skolen bruker en innloggingsside før du kan bruke internett. Telefonen motar ikke serfikat som en bærbar gjør og istede for å komme inn på innloggingssiden får jeg bedskjeden "Ikke svar fra gateway". Ser ikke ut som om det er noe jeg kan gjøre fra min side.

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med de innebygde høytalerne? Har knapt brukt de og nå ved musikkavspilling selv på 10-20-30% skurrer de så hårene på ryggen (for de som har det...) reiser seg!

Lite imponert over dette når jeg husker dette var et problem selv på N95-1.

Noen som har synspunkter, tips, eller informasjon om dette?

Lenke til kommentar
Den skurrer fordi den er sprengt, samme skjedde både med min N95 og 8GB. Rett og slett skuffet, men er bare å sende den inn.

Jepp må vel sende den inn. Løste det problemet eller? Oppgraderte høyttalere de setter inn?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Den skurrer fordi den er sprengt, samme skjedde både med min N95 og 8GB. Rett og slett skuffet, men er bare å sende den inn.

Jepp må vel sende den inn. Løste det problemet eller? Oppgraderte høyttalere de setter inn?

Takk for svar.

Var bare den ene høyttaleren på min som var sprengt, men de byttet den. Aner ikke om det er en oppgradert høyttaler.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har FW 30.0.018 dato: 23-07-08 og lurte på om telefonen blir raskere eller får merkbart forbedring etter nyeste FW oppdatering?

Blir også instillinger og dokumenter slettet fra telefon- og dataminnet etter oppdateringen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...