Mompen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Pussig feil som har dukket opp på min telefon. Blitslampa lyser hele tiden. Selv om jeg slår av telefonen! Rimelig sikker på at den har fått seg en fuktskade som har forårsaket en kortslutting, vært borti en lignende sak tidligere :!: Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 da har jeg nettopp fått min N95 8GB, orker ikke bla gjennom hele tråden, så jeg spør. ser den har realplayer, kan man erstatte denne med en annen? eller er det ingen vits? Kan anbefale deg DivX mobile ved siden av real player. www.divx.com Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kan anbefale deg DivX mobile ved siden av real player. www.divx.com ok, hva slags formater kan jeg konvertere til? oppløsning er 320X240? kan divx spilleren settes som standar? var inne på divx spilleren, men er bare 2 stk demovideoer der, hvordan ser jeg det som er på telefonen? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) har et problem med sending av sms på N95'en, nekter å sende mange ganger, helt tilfeldig når det går og ikke.. har 2 sim kort, og begge er slik, på min gamle telefon er det ingen problemer.. blir bare lagt i utboksen noen ide? Edit: vel, fant ut att jeg var i en slags "dødsone" hjemme, beveget meg ut, og nå går det fint.. hehe Endret 1. november 2008 av Simkin Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 hei. er temmelig ny innenfor n95'n. fikk lagt inn divx player her i går og lagt inn en film. problemet er vel at jeg ikke finner denne på divx player lista.. står noe om rescan etter at filer er uploada til mobilen .. noe jeg forsto lite av ... hva gjør jeg? Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Akkurat fått hendene mine i en N95 8GB, men når jeg får meldinger, vanlige sms-er, så kommer ikke navnet på avsenderen opp. Dette gjelder heller ikke alle kontakter jeg har, men hittil er det 2 av 3 hvor bare nummer kommer opp, og ikke navn. Har akkurat softet den en gang til, så det er ikke noe som skal oppta plass. Noen som har vært borti det? Lenke til kommentar
granny Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Akkurat fått hendene mine i en N95 8GB, men når jeg får meldinger, vanlige sms-er, så kommer ikke navnet på avsenderen opp. Dette gjelder heller ikke alle kontakter jeg har, men hittil er det 2 av 3 hvor bare nummer kommer opp, og ikke navn. Har akkurat softet den en gang til, så det er ikke noe som skal oppta plass. Noen som har vært borti det? Sjekk om du har fått lagret de gjeldene numrene på to steder. F.eks "Rune" og "Rune mobil".. da vil ikke mobilen vite hvem den skal velge og det kommer kun opp nummer. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Akkurat fått hendene mine i en N95 8GB, men når jeg får meldinger, vanlige sms-er, så kommer ikke navnet på avsenderen opp. Dette gjelder heller ikke alle kontakter jeg har, men hittil er det 2 av 3 hvor bare nummer kommer opp, og ikke navn. Har akkurat softet den en gang til, så det er ikke noe som skal oppta plass. Noen som har vært borti det?Sjekk om du har fått lagret de gjeldene numrene på to steder. F.eks "Rune" og "Rune mobil".. da vil ikke mobilen vite hvem den skal velge og det kommer kun opp nummer. Vel, slettet navnet helt i fra telefonlisten, og la det inn via sms-en jeg hadde mottatt. Fortsatt ingen forskjell. Rareste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
granny Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Akkurat fått hendene mine i en N95 8GB, men når jeg får meldinger, vanlige sms-er, så kommer ikke navnet på avsenderen opp. Dette gjelder heller ikke alle kontakter jeg har, men hittil er det 2 av 3 hvor bare nummer kommer opp, og ikke navn. Har akkurat softet den en gang til, så det er ikke noe som skal oppta plass. Noen som har vært borti det?Sjekk om du har fått lagret de gjeldene numrene på to steder. F.eks "Rune" og "Rune mobil".. da vil ikke mobilen vite hvem den skal velge og det kommer kun opp nummer. Vel, slettet navnet helt i fra telefonlisten, og la det inn via sms-en jeg hadde mottatt. Fortsatt ingen forskjell. Rareste jeg har vært borti. Og du er helt sikker på at du ikke har lagret det samme nummeret også et annet sted? Det som har vært tilfelle hos meg når jeg har fått slik feil. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er det mulig å passordbeskytte mapper, meldinger eller bilder? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du kan passord beskytte enhver applikasjon feks galleri, meldinger osv med ett program som heter active lock. Det er usignert så du må signe det på symbian signed, om du ikke har hacket telefonen. Du kan laste det ned her http://alietan.com/ Lenke til kommentar
trekz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 noen som hvet hvordan man bruker denne mobilen som modem? finner ikke manualen og har faktisk ikke prøvd. men lurte på om noen vet om en brukermanual på nett kansje? er det noen som har brukt denne som modem? er det lett og sette opp, eller er det masse knot? Mvh Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du kan bruke "Modem" programmet som ligger på telefonen. Selv foretrekker jeg å bruke JoikuSpot. Dette programmet gjør mobilen din om til en trådløs ruter og alt du trenger å gjøre er å søke etter trådløse nett på Laptopen og velge det trådløse nettet som mobilen sender ut. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvor mye kan jeg selge 6mnd gammel (meget pent brukt) N95 8GB for? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 3-4000kr. Si 4000 så har du litt prutningsmonn Spørs om du får så mye for den. Mye hakk og striper? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) 3-4000kr. Si 4000 så har du litt prutningsmonn Spørs om du får så mye for den. Mye hakk og striper? Det var vel litt dyrt vel?? Den er pent brukt, så det er minimalt med slitasje. Endret 2. desember 2008 av TommyTheGun Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Den koster ca 4500 ny, så jeg ville nok lagt meg nærmere 3000, men selv ville jeg nok ikke gitt mer enn 2500. Endret 2. desember 2008 av deeweef Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tviler på at noen vil gi så mye, tenker jeg prøver å få 2000kr for den. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tviler på at noen vil gi så mye, tenker jeg prøver å få 2000kr for den. du får den for 499 med telenor frihet.. så spørs om man får stort mer enn 1000-1500 nå for tiden.. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tviler på at noen vil gi så mye, tenker jeg prøver å få 2000kr for den. Kan muligens være intresert om du har kvitering men vil ikke gi mer enn 1000-1500 for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå