Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Du har nok feil produktkode. kjøpte du mobilen med abo?

 

Prøv å endre produktkoden til (standard) skandinavisk. Er den jeg bruker nå. Har dessverre ikke mulighet til å skjekke hvilken det er, men er nok bare å google litt.

 

Takk skal du ha.

Fant produktkoden. og flashet den.

Nå har jeg v3.0

 

mvh

terjthor

 

Jeg har samme problemet. HVordan fant du en annen produktkode?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var Nokia N95 8gb på vei i posten :thumbup:

 

Noe jeg burde vite om, laste ned, osv. før jeg får den?

Ta en backup, i hvertfall om du planlegger en firmware update og har lyst til å se Spiderman filmen som ligger på tlf...

 

Forresten, noen bugs ans snags vedr. oppgradering av firmware til v30?

Endret av Mark9
Lenke til kommentar
Da var Nokia N95 8gb på vei i posten :thumbup:

 

Noe jeg burde vite om, laste ned, osv. før jeg får den?

Ta en backup, i hvertfall om du planlegger en firmware update og har lyst til å se Spiderman filmen som ligger på tlf...

 

Forresten, noen bugs ans snags vedr. oppgradering av firmware til v30?

 

Oki, så spiderman liger fremdeles med på telefonene?

 

Skal oppgradere til nyeste firmware ja.. men da kan jeg vell se filmen først vis den ligger der:P

Lenke til kommentar

Usikker på om Spiderman forstsatt følger med, kanskje ikke...

 

Oppgraderingen til siste Firmware gikk greit. Ingen bugs eller snags oppdaget enda. Hadde litt problemer med å legge inn backup igjen med USB, men fikk det heldigvis til med BlueTooth.

 

Moralen er: Husk Backup! Særlig om du har brukt tlf en stund...

Lenke til kommentar

Fikk telefonen i går, har merket at den har utrolig lav og skurrete lyd under samtaler.. uansett om jeg skrur høyttaleren på fult volum er det merkbart lavere en både nokia 1208 og min gamle sony ericsson 990i og motorola f3. Og den har også utrolig dårlig talekvalitet.

 

Får heller ikke kontakt med en eneste sattelitt ved bruka av gps og nokia maps uansett hva jeg prøver :shrug:

Lenke til kommentar

Ser det er mange sider skrevet om denne telefonen som jeg fikk i går og orker bare ikke å lese gjennom alle for å finne ut om det er mulig å sette inn en ekstern minnebrikke fra min forrige telefon? Finner ikke noe spor og kan heller ikke se noe i brukerhåndboka om dette - så derfor spør jeg her for sikkerhetsskyld før jeg overfører bildene på minnebrikken til minnet i telefonen.

Lenke til kommentar
Ser det er mange sider skrevet om denne telefonen som jeg fikk i går og orker bare ikke å lese gjennom alle for å finne ut om det er mulig å sette inn en ekstern minnebrikke fra min forrige telefon? Finner ikke noe spor og kan heller ikke se noe i brukerhåndboka om dette - så derfor spør jeg her for sikkerhetsskyld før jeg overfører bildene på minnebrikken til minnet i telefonen.

Nope, ikke i det hele tatt. Du har de ekstra 8GB, that's it. ikke mulighet for å utvide.

sorry mac :(

Lenke til kommentar
Ser det er mange sider skrevet om denne telefonen som jeg fikk i går og orker bare ikke å lese gjennom alle for å finne ut om det er mulig å sette inn en ekstern minnebrikke fra min forrige telefon? Finner ikke noe spor og kan heller ikke se noe i brukerhåndboka om dette - så derfor spør jeg her for sikkerhetsskyld før jeg overfører bildene på minnebrikken til minnet i telefonen.

Nope, ikke i det hele tatt. Du har de ekstra 8GB, that's it. ikke mulighet for å utvide.

sorry mac :(

Tusen takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Fikk min N95 8GB i dag og vil nå legge den trofaste N95-1 til hvile.

 

Telefonen ble kjøpt med netcom subsidiering, og derfor er den branded og mest sannsynlig operatørlåst. Det sistnevnte er ikke et problem da jeg bruker netcom som tyilbyder, men jeg er generelt skeptisk til branding og sw'er som er proppfulle av tilbyderspesifikt materiale.

 

Produktkoden på telefonen: 0561222

Firmware på telefonen: v 30.0.018

 

Dette virker være nyeste firmware for unbranded også, men mitt spørsmål til de kyndige blir da; vil det være noe forskjell og ikke minst nødvendig å forandre produktkoden på denne telefonen? Er firmware virkelig den samme, men kun med netcom snarveier?

 

 

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...