Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakket med de nå å de skulle restarte ett eller annet på tlf min... Skulle skru tlf av og på om en halvtime... tviler på at noe blir bedre men jeg venter og ser.. Men uansett takk for hjelpen...:)

Har du prøvd flere nettsider? Og er det den innebygde nettleseren du bruker? Er tilgangspunktene rett, skal det funke.

Lenke til kommentar
Snakket med de nå å de skulle restarte ett eller annet på tlf min... Skulle skru tlf av og på om en halvtime... tviler på at noe blir bedre men jeg venter og ser.. Men uansett takk for hjelpen...:)

Har du prøvd flere nettsider? Og er det den innebygde nettleseren du bruker? Er tilgangspunktene rett, skal det funke.

 

Det funka nå.. Netcom må ha gjort ett eller annet, for nå virker tilgangspunktene plutselig.. Det eneste som ikke virker er wlan greia, men jeg vet jeg har noe problemer med routern min.. Så får bytte den etterhvert... Takk for hjelpen uansett:)

Lenke til kommentar
Bruker du web eller en mobil tv klient?

 

 

Bruker moil tv klient. går på nettet med mobilen .. :blush:

 

er litt usikker på hva du mente nå he he :blush:

 

Bruker du web eller en mobil tv klient?

 

 

Bruker moil tv klient. går på nettet med mobilen .. :blush:

 

er litt usikker på hva du mente nå he he :blush:

Sjekk opp tilgangspunktene dine. Som du finner i innstillinger. Og se etter netcom mobil.

 

Jeg kan koble meg opp på telenor/telenor internet/telenor mms (har ikke prøv denne ) eller mitt egent tråløse nett hjemme. prøvd alle mendet fungere ikke . derfor lurer jeg på om det går ann i det heletatt å få sett på mobil tv med denne mobilen =)

Endret av Miss_21
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvorfor telefonen hele tiden kommer med "minne fullt" Når jeg prøver og overføre fra gamletelefonen? Sinnsykt irriterende.. Og den er helt ny fikk den for 2dager siden..

Hva er det du skal overføre og hvordan?

 

Sanger og bilder, overfører via bluethoot.

Bluetooth overføringer går til meldingsminne. Og har du telefonen innstilt på å lagre de i telefonminne kan det fort bli fullt. Så du må gå til meldinger>valg> innstillinger>annet. Og forandre minne i bruk fra telefonminne til dataminne.

Lenke til kommentar

Hvordan er GPS'en på N95, jeg sitter mellom TYTN II og N95 8gb, de dedikerte mp3 tastene gjør at jeg har lyst på n95 pluss at jeg kjenner symbian så godt.

men TOMTOM på TYTNII gjør at jeg har litt vanskelig å bestemme meg.

 

si at Jeg kommer til å bruke GPS en del(ikke hver dag, men de gangene jeg skal finne fram), vil N95 fortsatt være det som er å foretrekke hvis jeg skal ha alt i ett

Lenke til kommentar
Kan bekrefte at man kan se tv på denne mobilen ja. Kanskje du klikker på feil link. Er også mulig du må definere tilgangspunkt i realplayer. Siden du klarer å koble deg på nett, er tilgangspunktene dine i orden.

 

Hei =) Klikker på min mobil tv-kanler- så den kanlen jeg vill se på, som jeg gjorde med min 6500 så stratet det av seg selv.men med denne etter jeg har klikket på kanalen så opdaterer den kunn siden på nytt og det startes ingen realplayer av seg selv. :ermm:

 

Realpleyer: Nettverksinnst:std.tilgangspunkt:mitt priv tråløse nett og andre

Tilkoblingstid:Ubegrenset

Laveste UDP-port:6970

Høyeste UDP-port:32000

 

GPRS-båndbredde :28.14 kbit/s

EGPRS-båndbredde:84.42 kbit/s

UTMS-båndbredde :1,34 Mit/s

WLAN-båndbredde :3.01 Mit/s

Endret av Miss_21
Lenke til kommentar
Hvordan er GPS'en på N95, jeg sitter mellom TYTN II og N95 8gb, de dedikerte mp3 tastene gjør at jeg har lyst på n95 pluss at jeg kjenner symbian så godt.

men TOMTOM på TYTNII gjør at jeg har litt vanskelig å bestemme meg.

 

si at Jeg kommer til å bruke GPS en del(ikke hver dag, men de gangene jeg skal finne fram), vil N95 fortsatt være det som er å foretrekke hvis jeg skal ha alt i ett

Du kan bruke tomtom nå på n95 og selv med den innebygde gpsen.. så da er jo valget klart^^,

Lenke til kommentar
Du kan bruke tomtom nå på n95 og selv med den innebygde gpsen.. så da er jo valget klart^^,

 

 

Jeg trodde ikke det var så enkelt å bruke det, har lett litt rundt og de fleste sier at det er et knot å bruke TT6 software på n95. eller er det noe som er gammelt nytt og at TT6 klarer nå å fungere uten noe vanskelige runder først

Lenke til kommentar
Er det forskjeller på Symbian-versjonen til N95 8GB og N78?

 

Se bilder fra testen av N78, mulig å få det slik på N95 8GB?

den til venstre har jeg på n95'n min den til høyre derimot er det litt dårligere med..

 

Og hvordan får jeg frem det bildet til venstre?

Lenke til kommentar
Er det forskjeller på Symbian-versjonen til N95 8GB og N78?

 

Se bilder fra testen av N78, mulig å få det slik på N95 8GB?

den til venstre har jeg på n95'n min den til høyre derimot er det litt dårligere med..

 

Og hvordan får jeg frem det bildet til venstre?

Laster ned noe som heter alttabswitch...

 

Sjekk pâ nokia betalabs, der er en som heter threaded sms e.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...