patman81 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Flere som har problemer med at alarmen ikke går på da mobilen er skrudd av? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Flere som har problemer med at alarmen ikke går på da mobilen er skrudd av? Hadde det problemet første gang jeg tok forrige fw-oppdatering på N95. En reinstall av fw løste problemet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har fått tak i en rotateme som kan signeres på den nye metoden.. har ikke testet den selv men har hørt at den funker.. Man trenger ikke å registrere seg på symbiansigned, men du må skrive inn email, imei og laste opp applikasjonen, deretter får du link på mailen din og trykker på den så får du lastet ned signert versjon.. Michael Nå har jeg prøvd denne, fått installert og hele pakken.. men programmet vil ikke starte.. noen som har noen ninjatriks? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har fått tak i en rotateme som kan signeres på den nye metoden.. har ikke testet den selv men har hørt at den funker.. Man trenger ikke å registrere seg på symbiansigned, men du må skrive inn email, imei og laste opp applikasjonen, deretter får du link på mailen din og trykker på den så får du lastet ned signert versjon.. Michael Nå har jeg prøvd denne, fått installert og hele pakken.. men programmet vil ikke starte.. noen som har noen ninjatriks? Har du accelerometer plugin installert? Har du ikke denne åpner ikke rotate me. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Andre som har problemer med at tlf ikke kjenner igjen ID på den som ringer? Når min mor ringer meg får jeg bare opp nummeret i displayet, ikke navnet. Har prøvd å slette og legge inn henne på nytt.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det kommer av at du har dobbeltoppføringer av nummeret hennes.. S60 liker det ikke.. sjekk at du har bare 1 oppføring med samme nr. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jo, hadde det. På flere faktisk. Slettet noen og prøver. Takk skal du ha Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kommer snart en ny firmware.. Den heter 20.0.016 og gir oss ASR (auto skjerm rotasjon) og combo memory i tillegg til flere stabilitets fikser.. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kommer snart en ny firmware.. Den heter 20.0.016 og gir oss ASR (auto skjerm rotasjon) og combo memory i tillegg til flere stabilitets fikser.. vet du når ca den kommer? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Kommer snart en ny firmware.. Den heter 20.0.016 og gir oss ASR (auto skjerm rotasjon) og combo memory i tillegg til flere stabilitets fikser.. vet du når ca den kommer? Tsja hvis du har erfaring med Phoenix kan du installere den i kveld allerede.. Men tipper iloepet av en ukes tid saa er den nok kommet.. Btw N-Gage har blitt lansert... http://www.n-gage.com/ngi/ngage/web/no/en/...wnload_nfm.html Endret 3. april 2008 av MiKA77 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gleder meg til denne FW oppdateringen.. savner auto rotasjonen fra N82`en jeg hadde. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har nettopp gjennomført FW oppdatering, nå er alle kalenderoppføringer, forandringer på hurtigtaster, egen programvare, egne innstillinger borte... Er det meningen at telefonen går helt tilbake til 'default'? Hvordan kan jeg eventuelt finne igjen programvaren, innstillingene uten å gjøre alt manuelt på nytt? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Om du leser advarslene før du oppdaterer telefonen, så ber programmet deg om faktisk å ta sikkerhetskopi.. slik at du ikke mister dette.. Så selvfølgelig formateres telefonen når ny programvare legges inn. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hvordan kan jeg ta sikkerhetskopi av tlfinnstillinger? Bilder/video osv. er urørt. Det er kun irritasjonsmomentet med å fikse alle innstillinger på nytt som er uheldig. Burde ha lest advarselen bedre, men gikk rett og slett ut ifra at dette ikke ville skje, siden ingen av mine andre enheter formaterer ved fwoppdateringer. Merker ingen forskjell på kamerastart eller andre 'vanlige' funksjoner. Men, ASR er praktisk Endret 3. april 2008 av Multi-Task Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan kan jeg ta sikkerhetskopi av tlfinnstillinger? Bilder/video osv. er urørt. Det er kun irritasjonsmomentet med å fikse alle innstillinger på nytt som er uheldig.Burde ha lest advarselen bedre, men gikk rett og slett ut ifra at dette ikke ville skje, siden ingen av mine andre enheter formaterer ved fwoppdateringer. Merker ingen forskjell på kamerastart eller andre 'vanlige' funksjoner. Men, ASR er praktisk Ved hjelp av PCsuite så får du sikkerhetskopi av instillingene også, temaer, menyoppsett, ringetoner og slikt kommer tilbake til det gode gamle. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen flere som har testet 'hacken' til n95?? Er faktisk ganske fin. har sertifikat fra symbiansigned ennå, men hacken gjør at man ikke trenger å signere og man kan installere applikasjoner som trenger kraftigere sertifikat enn det vi får.. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva slags applikasjoner er det, som trenger kraftigere sertifikat? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) ingen oppdateringer er lagt ut enda.Er det noen som mener noe annet? Endret 5. april 2008 av Nseries Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ingen oppdateringer er lagt ut enda.Er det noen som mener noe annet? Oppdaterte til 20.0.016 for et par dager siden. Lenke til kommentar
theportable Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) ingen oppdateringer er lagt ut enda.Er det noen som mener noe annet? Oppdaterte til 20.0.016 for et par dager siden. Hvordan fikk du til dette? Har du norsk produktkode eller en annen? Nokia Software Update finner ingen oppdatering for min telefon, og når jeg sjekker produktkoden på Nokia sin sider så opplyser de om at det ikke finnes noe nyere firmware enn 15.0.015 etter eller annet. Endret 5. april 2008 av theportable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå