Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått tak i en rotateme som kan signeres på den nye metoden.. har ikke testet den selv men har hørt at den funker.. Man trenger ikke å registrere seg på symbiansigned, men du må skrive inn email, imei og laste opp applikasjonen, deretter får du link på mailen din og trykker på den så får du lastet ned signert versjon..

 

Michael

 

Nå har jeg prøvd denne, fått installert og hele pakken.. men programmet vil ikke starte.. noen som har noen ninjatriks?

Lenke til kommentar
Har fått tak i en rotateme som kan signeres på den nye metoden.. har ikke testet den selv men har hørt at den funker.. Man trenger ikke å registrere seg på symbiansigned, men du må skrive inn email, imei og laste opp applikasjonen, deretter får du link på mailen din og trykker på den så får du lastet ned signert versjon..

 

Michael

 

Nå har jeg prøvd denne, fått installert og hele pakken.. men programmet vil ikke starte.. noen som har noen ninjatriks?

Har du accelerometer plugin installert? Har du ikke denne åpner ikke rotate me.

Lenke til kommentar
Kommer snart en ny firmware.. Den heter 20.0.016 og gir oss ASR (auto skjerm rotasjon) og combo memory i tillegg til flere stabilitets fikser..

 

vet du når ca den kommer?

Tsja hvis du har erfaring med Phoenix kan du installere den i kveld allerede.. Men tipper iloepet av en ukes tid saa er den nok kommet..

 

Btw N-Gage har blitt lansert...

 

http://www.n-gage.com/ngi/ngage/web/no/en/...wnload_nfm.html

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Har nettopp gjennomført FW oppdatering, nå er alle kalenderoppføringer, forandringer på hurtigtaster, egen programvare, egne innstillinger borte... Er det meningen at telefonen går helt tilbake til 'default'?

 

Hvordan kan jeg eventuelt finne igjen programvaren, innstillingene uten å gjøre alt manuelt på nytt?

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg ta sikkerhetskopi av tlfinnstillinger? Bilder/video osv. er urørt. Det er kun irritasjonsmomentet med å fikse alle innstillinger på nytt som er uheldig.

Burde ha lest advarselen bedre, men gikk rett og slett ut ifra at dette ikke ville skje, siden ingen av mine andre enheter formaterer ved fwoppdateringer.

 

Merker ingen forskjell på kamerastart eller andre 'vanlige' funksjoner. Men, ASR er praktisk :)

Endret av Multi-Task
Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg ta sikkerhetskopi av tlfinnstillinger? Bilder/video osv. er urørt. Det er kun irritasjonsmomentet med å fikse alle innstillinger på nytt som er uheldig.

Burde ha lest advarselen bedre, men gikk rett og slett ut ifra at dette ikke ville skje, siden ingen av mine andre enheter formaterer ved fwoppdateringer.

 

Merker ingen forskjell på kamerastart eller andre 'vanlige' funksjoner. Men, ASR er praktisk :)

 

Ved hjelp av PCsuite så får du sikkerhetskopi av instillingene også, temaer, menyoppsett, ringetoner og slikt kommer tilbake til det gode gamle.

Lenke til kommentar
ingen oppdateringer er lagt ut enda.Er det noen som mener noe annet?

 

Oppdaterte til 20.0.016 for et par dager siden.

Hvordan fikk du til dette? Har du norsk produktkode eller en annen? Nokia Software Update finner ingen oppdatering for min telefon, og når jeg sjekker produktkoden på Nokia sin sider så opplyser de om at det ikke finnes noe nyere firmware enn 15.0.015 etter eller annet.

Endret av theportable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...