Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar Symbian_Pro!

 

Er ganske fornøyd med telefonen så langt, men en ting til jeg lurer på, er det noen mulighet til og dempe lydnivået generelt på telefonen? Ja, det fungerer og endre nivå på ringetone og musikk jeg spiller av, men å dempe lyden generelt sett over hele telefonen (lydvarsling med lavere volum, applikasjoner med lavere volum) osv? Tenkte selvfølgelig at tastene på siden skulle virke, men til ingen nytte... noen med litt hjelp her? hehe takk

Lenke til kommentar
Har fått tak i en rotateme som kan signeres på den nye metoden.. har ikke testet den selv men har hørt at den funker.. Man trenger ikke å registrere seg på symbiansigned, men du må skrive inn email, imei og laste opp applikasjonen, deretter får du link på mailen din og trykker på den så får du lastet ned signert versjon..

 

Michael

Hvilken side gjør jeg dette på?

Lenke til kommentar
Har fått tak i en rotateme som kan signeres på den nye metoden.. har ikke testet den selv men har hørt at den funker.. Man trenger ikke å registrere seg på symbiansigned, men du må skrive inn email, imei og laste opp applikasjonen, deretter får du link på mailen din og trykker på den så får du lastet ned signert versjon..

 

Michael

 

Yes nydelig!! Endelig så funket dette!! Tusen takk for at du la ut denne informasjonen :thumbup:

Lenke til kommentar
Var nettop og så på N95 8GB, skuffende..

Tror neppe den telefonen vil vare i mer enn 3 måneder, virket temmelig slarkete.

lal?`har hatt min i 5måneder nå og har ikke noe problem med noe slark i det hele tatt.. så den du må ha hatt må være butikk-demo eller uheldig eksemplar.

Lenke til kommentar
Var nettop og så på N95 8GB, skuffende..

Tror neppe den telefonen vil vare i mer enn 3 måneder, virket temmelig slarkete.

lal?`har hatt min i 5måneder nå og har ikke noe problem med noe slark i det hele tatt.. så den du må ha hatt må være butikk-demo eller uheldig eksemplar.

 

 

skriver under på den. Sikkert en modell av n95 8gb og ikke en ekte. Slike er det på el-kjøp og expert her hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Da har jeg akkurat fått min nye N95 8GB i hus.Har N82 fra før.Noen som kan fortelle meg om jeg har gjort et godt valg med å bytte og evt batterikapasiteten i forhold til N82?

 

N82 er helt identisk, bortsett fra at N95 8GB har 2,8" skjerm, 8GB lagrings kapasitet, skyvedesign.

 

jo, også har N82 blitz da, til fordel for led lampen som sitter på N95

Lenke til kommentar

NetCom mobilTV - klient

Er det noen som har fått lastet ned denne?

Jeg har testet fra 3 forskjellige WLAN (med mobilen) og 3 forskjellige nettverk med PC.

http://rdml.no/studio1/client/138/3023.html?page=klient

Får ikke lastet ned klienten. Hvorfor skal det være så vanskelig?

 

Er det noen som har fått lastet den ned som kan sende meg den? Send meg en melding via forumet her, så gir jeg e-post adresse snarest.

Har lest litt om det tidligere her i posten, og det virker som flere har fått lastet den ned. Skjønner ikke helt hva jeg gjør feil.

Har prøvd via 2 forskjellige nettlesere (FireFox og I.E.) samt den medfølgende nettleseren for N95 8GB.

Tips?

Lenke til kommentar
Da har jeg akkurat fått min nye N95 8GB i hus.Har N82 fra før.Noen som kan fortelle meg om jeg har gjort et godt valg med å bytte og evt batterikapasiteten i forhold til N82?

 

Batteritiden vil jeg mene er i mellom N95-1 og N82. Har brukt N82 i 5 mnd, og den holdt omentrent 4-5 dager pr lading, N95-1 som jeg hadde holdt, 2-3 dager.. så 3-4 dager bør man forvente.. Ladet min telefon på natt til søndag, og med en hel del GPS bruk, bilder og musikk har den fallt 2 strek.

Lenke til kommentar

StigeSpill, prøv dette:

 

Prøv dette: Innstillinger> Tilkobling> Tilgangspunkt> og velg Netcom mobil. Og så Valg> Rediger> Valg> Avanserte innstillinger. Og så forandre proxy adr til 010.254.254.010 og så forandre proxy portnr til 8080. Tror det er dette som skal til for at netcom skal kjenne igjen ditt mobilnr. Og mobiltv klienten kobler kun til med netcom mobil tilgangspunkt. Man kan ikke forandre den sånn som man kan med diverse andre program feks opera, opera mini og emtube.

 

Dersom du har engelsk meny: Tools>settings>Connection>Access points>NetCom internett>Options>edit>Options>Advanced Settings og bla deg nedover.

 

Funket for meg, så lykke til :)

Lenke til kommentar

Jeg prøver å overføre flv. filer til min n95 8gb. Jeg har prøvd å først konvertere disse filene til mp4, wmv, divx, .mov osv. Men ingenting funker. Det eneste som engang har blitt spilt av er .avi, men etter å ha brukt Nseries video managed, ble disse filmene spilt av speilvendt, alle veier.

 

Er det noen som vet hva som kan funke?'

 

PS. Har også prøvd å overføre uten video manager, med det resultatet at telefonen kræsjet når jeg prøve å åpne videoen.

Lenke til kommentar
Var nettop og så på N95 8GB, skuffende..

Tror neppe den telefonen vil vare i mer enn 3 måneder, virket temmelig slarkete.

lal?`har hatt min i 5måneder nå og har ikke noe problem med noe slark i det hele tatt.. så den du må ha hatt må være butikk-demo eller uheldig eksemplar.

 

 

skriver under på den. Sikkert en modell av n95 8gb og ikke en ekte. Slike er det på el-kjøp og expert her hvor jeg bor.

Ja, det var en utstillings modell jeg så på.

Lenke til kommentar
Var nettop og så på N95 8GB, skuffende..

Tror neppe den telefonen vil vare i mer enn 3 måneder, virket temmelig slarkete.

lal?`har hatt min i 5måneder nå og har ikke noe problem med noe slark i det hele tatt.. så den du må ha hatt må være butikk-demo eller uheldig eksemplar.

5 mnd? Var ikke du som fikk den ved juletider da ?

Lenke til kommentar
Var nettop og så på N95 8GB, skuffende..

Tror neppe den telefonen vil vare i mer enn 3 måneder, virket temmelig slarkete.

lal?`har hatt min i 5måneder nå og har ikke noe problem med noe slark i det hele tatt.. så den du må ha hatt må være butikk-demo eller uheldig eksemplar.

5 mnd? Var ikke du som fikk den ved juletider da ?

Det er uansett en kjent sak at N95 modellene er slarkete og ikke så solide en mobil til 6000,- burde være ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...