helfone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Garantien dekker ikke fallskader.. Da må du evt kjøpe utvidet garanti, som noen leverandører tilbyr eller skaffe deg en mobilforsikring det stemmer at den opprinnelige 1 års garantien ikke dekker fallskader, 3 års garantien dekker dette. Dette er iaf tilfellet hos importgsm.com Lenke til kommentar
yokko Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Garantien dekker ikke fallskader.. Da må du evt kjøpe utvidet garanti, som noen leverandører tilbyr eller skaffe deg en mobilforsikring Enig med sjefen her... Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ser at den nye Nokia N82 har veldig imponerende spesifikasjoner, og bedre kamera enn N95. n82 er for min del en skikkelig K850 killer fra nokia. Men tar den innersvingen på n95 8Gb også? Selv om den har mindre skjerm? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Hvis du ser videoen jeg postet på Åpen diskusjon, så tar ihvertfall N82 klarere og klart bedre bilder i mørket enn det N95 gjør Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hvis du ser videoen jeg postet på Åpen diskusjon, så tar ihvertfall N82 klarere og klart bedre bilder i mørket enn det N95 gjør Litt rart siden det samme kamera og optikk i begge mobilene. Up to 5 megapixel (2592 x 1944 pixels) camera, Carl Zeiss Optics: Tessar™ lens, MPEG-4 VGA video capture of up to 30 fps Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hvis du ser videoen jeg postet på Åpen diskusjon, så tar ihvertfall N82 klarere og klart bedre bilder i mørket enn det N95 gjør Jeg setter LED lommelykt langt foran "ekte" blitz til kameraet. ideelt sett skulle den hatt begge deler. B-QL, det er ikke rart. N82 har trossalt en blitz, N95 har kun en mer praktisk LED Endret 17. november 2007 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hei Det vil også være en kjempe forskjell på overall bildekvalitet med tanke spesielt på gjengivelse av farger/hvitbalanse etc med Xenon blitzen. Prøvde selv N82 her i går på en Telenor samling og jeg må si jeg ble meget positivt overrasket! Sammenlignet med f.eks N95`n min så ble hele fargemetringen og hvitbalansen mye mer riktig med N82.. Langt bedre enn N95`n min klarer. PS: Dette selvfølgelig forutsatt at man trenger å bruke blitz/lys da. Jeg er fan av naturlig lys. Men pga at man ofte fotografer innendørs vil nok helt klart en Xenon blitz mobil være tingen I god belysning så tror jeg du vil få ca samme resultat på N95/N95 8GB vs N82. Jeg fikk dessverre kun testet den ut innendørs. mvh Torbjørn Endret 17. november 2007 av docbilbo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nå syns jeg noen av heldiggrisene for har motatt telefonen fra importgsm.com burde komme med noen brukererfaringer og bilder altså. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Førsteinntrykket av telefonen er kjempebra. Har ikke erfaring med vanilla N95, men må si at design, opplevd kvalitet, og størrelsen på skjermen gir et solid førsteinntrykk. Ting som bekymret var byggkvalitet og batteritid, har hørt veldig mye negativt om dette. Telefonen måtte lades om igjen etter et døgn, men da har jeg stort sett brukt alle funksjoner aktivt, og dette sluker nok endel. Ladet den i går kveld og den er fremdeles full på strømmåler. Er forresten veldig imponert over videovaliteten. Kjempebra. Det er lite slark i slideren, men den merkes likevel. Den er likevel ubetydlig, og generell byggkvalitet er jeg godt fornøyd med. Bilder kommer etterhvert. Lenke til kommentar
helfone Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 nais! fyfan gleder meg som en liten onge ass :D:D:D blir mye gadgets denne julen. Jeg får ny mobil, dama får digitalkamera å fattern får flatskjerm tv gadgets er jevla digg ass :D:D Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 nais! fyfan gleder meg som en liten onge ass :D:D:Dblir mye gadgets denne julen. Jeg får ny mobil, dama får digitalkamera å fattern får flatskjerm tv gadgets er jevla digg ass :D:D du er ikke den enste som ser frem til en nokia n95 8gb Jeg er også en av MANGE som gleder seg. Men jeg for min del får vente til etter jul med å få tak i vidunderet, siden jeg kjøper den når den kommer i noeske butikker. Bestemte meg for dette da jeg så at prisen ville ligge på rundt 5999kr uten abo... Hadde fryktet en prislapp på bortimot 7000kr uten abo ved lanseringen. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Telekiosken skal ha 7500 kr for denne i januar tror jeg. latterlig høy pris for en mobil. Da du kan få en veldig bra laptop til samme prisen. Jeg er interessert i å vite noen ting: Hvordan endrer man språk fra engelsk til norsk? Flasher den? Produktkode? Får ikke lasta ned javaspill. For en feilmelding når jeg prøver på dette. Bruker da Wlan for å koble meg til nettet. Lenke til kommentar
helfone Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hvordan endrer man språk fra engelsk til norsk? Flasher den? Produktkode? Her må du endre produkt koden til SCANDINAVIAN. Deretter på du oppdatere firmware. (Iaf trur jeg det er slik det gjøres) Jeg tviler også på at skandinavisk firmware er sluppet ettersom mobilen ikke er utgitt i noen skandinaviske land. Får ikke lasta ned javaspill. For en feilmelding når jeg prøver på dette. Bruker da Wlan for å koble meg til nettet. Hva står på feilmeldingen? Vet ikke hva dette skyldes. Får du gps'en til å fungere? EDIT: Jeg kommer over denne kjekke linken som forklarer hvordan du endrer produktkoden på din nye N95 8GB. Flotters! Endret 19. november 2007 av helfone Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Må jo vente evnt til Norsk FW er ute Får forresten min mobil når som helst nå, bilen er ihvertfall ute og kjører Lenke til kommentar
helfone Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Må jo vente evnt til Norsk FW er ute Får forresten min mobil når som helst nå, bilen er ihvertfall ute og kjører Du trenger ikke å vente til norsk fw er ute, du kan oppdatere produkt koden, hvis norsk fw ikke er ute skjer ingen forandringer. Når da først norsk fw kommer ut vil den automatisk oppdateres til norsk. Grattis me ny mobil Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Oki, da får jeg sjekke dette evnt når den kommer, er det noen som har denne mobilen og sett om produkt koden virker? Du må vel oppdatere den når det evnt kommer første update? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Da var den i hus, knall mobil og det er null slark i slideren på den, har ikke testet den ut riktig ennå, bare sett litt sånn over den, og dette virker lovende. Syntes den var lett jeg, kanskje fordi jeg har brukt Tytn2 i tre uker Lenke til kommentar
helfone Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Da var den i hus, knall mobil og det er null slark i slideren på den, har ikke testet den ut riktig ennå, bare sett litt sånn over den, og dette virker lovende. Syntes den var lett jeg, kanskje fordi jeg har brukt Tytn2 i tre uker grattis! gidde du poste hele tracking loggen? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Nov 20, 2007 12:39 PM Delivered OSLO NO 8:32 AM On FedEx vehicle for delivery GARDERMOEN NO Nov 19, 2007 11:16 AM At local FedEx facility GARDERMOEN NO 11:16 AM At local FedEx facility GARDERMOEN NO Package not due for delivery 11:14 AM On FedEx vehicle for delivery GARDERMOEN NO Nov 18, 2007 9:30 PM In transit GARDERMOEN NO Package available for clearance 9:30 PM At local FedEx facility GARDERMOEN NO Nov 17, 2007 12:10 AM In transit PARIS FR Nov 16, 2007 10:52 PM Departed FedEx location PARIS FR 6:17 PM Arrived at FedEx location PARIS FR 6:02 PM In transit PARIS FR 8:09 AM In transit LANTAU ISLAND HK Nov 15, 2007 8:26 PM Left origin TSUEN WAN HK 11:12 AM Package data transmitted to FedEx 6:12 PM Picked up TSUEN WAN HK Pakken var helt forseglet og fantes ikke tegn til den var åpnet, så spent på om det blir toll, den ble sendt som gift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå