Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere noen gode forslag slik at jeg kan beskytte telefonen mot skraper?

 

Hva mener dere om Crystal Case: http://www.mytrendyphone.no/shop/crystal-c...okia-8039p.html

 

Da kan jeg bruke mobilen som vanlig isteden for å ha den i en sokk så jeg må ta av hver gang jeg skal sende mel osv

 

ville holdt meg unna den casen der siden den gjør mer skade enn hva den hjelper... vet av erfaring hva jeg snakker om.. kom litt smuss inni casen og ripet opp hele mobilen :(...

Om du skal ha en god beskyttelse til mobilen så anbefaler jeg enten en krusell, eller nokias egen case: http://www.movida.no/default.asp?pid=942202

 

Denne selger jeg foressten om du er intr ;) Den beskytter mobilen godt og man kan bruke alle nøkkelfunksjonene uten å ta den ut av casen.

Lenke til kommentar

Verktøy->Innstillinger->Generell->Tilpasning->Ventemodus->Snarveier.. Merk deg at aktiv ventemodus må være deaktivert for at du skal få frem piltastene som valg under snarveier, hvis aktiv ventemodus er aktiv er det kun høyre/venstre valgtast du kan redigere :)

Lenke til kommentar
Verktøy->Innstillinger->Generell->Tilpasning->Ventemodus->Snarveier.. Merk deg at aktiv ventemodus må være deaktivert for at du skal få frem piltastene som valg under snarveier, hvis aktiv ventemodus er aktiv er det kun høyre/venstre valgtast du kan redigere :)

Takk for rask svar! Fiksa det nå :yes:

Lenke til kommentar

Fikk denne telefonen for snart vel 2 uker siden. Og har nesten bare possitive formeninger om den :) Eneste negative må vell være at den henger seg litt av og til. Det er ikke mer enn ett sekund eller to. Men det legges merke til :)

 

Batterilevetiden er virkelig forbedret etter n95-1 :)

GPS fungerer utmerket, gode og detaljerike kart og slikt :)

 

Eneste jeg sliter med, er at jeg har bobler under plasten over skjermen. Noe som irriterer meg litt :p Men har bestillt skjerbeskytter fra USA, som jeg skal prøve og få boblefritt på :p

 

SUPER TELEFON :p

Lenke til kommentar
Eneste jeg sliter med, er at jeg har bobler under plasten over skjermen. Noe som irriterer meg litt :p Men har bestillt skjerbeskytter fra USA, som jeg skal prøve og få boblefritt på :p

 

SUPER TELEFON :p

 

Si meg, hvorfor bestille skjermbeskytter fra USA, når man kan gå til nermeste mobilsjappe ala elkjøp, expert eller noe slikt å kjøpe det for en 50 lapp?

Lenke til kommentar
Fikk denne telefonen for snart vel 2 uker siden. Og har nesten bare possitive formeninger om den :) Eneste negative må vell være at den henger seg litt av og til. Det er ikke mer enn ett sekund eller to. Men det legges merke til :)

 

Batterilevetiden er virkelig forbedret etter n95-1 :)

GPS fungerer utmerket, gode og detaljerike kart og slikt :)

 

Eneste jeg sliter med, er at jeg har bobler under plasten over skjermen. Noe som irriterer meg litt :p Men har bestillt skjerbeskytter fra USA, som jeg skal prøve og få boblefritt på :p

 

SUPER TELEFON :p

 

 

hehe blir omtrent like nøye som meg du da :p jeg har også bestilt slike skjermbeskyttere, bare at jeg kjøpte mine over qxl.no.

Lenke til kommentar

Om noen savner tema ikonet i programmer, kan dette skaffes ved å gjøre følgende: gå til enhetsbehandling (ligger under verktøy>verktøy) lag ny server profil. Fyll inn alle felt med stjerner(man kan fylle inn hva man vil) Også lagre profilen. Tilkoble server profilen. Den vil ikke klare å koble opp, men om man nå sjekker programmer vil ikonet til temaer være der. Så kan man eventuelt slette den lagrede server profilen. Dette funker også på den originale N95 med firmware 20. Da ikonet for temaer forsvant ved oppgradering til denne firmware.

Lenke til kommentar
Har hørt at denne er meget mye bedre. www.invisiblesheeld.no

Den skal ha bedre passform, synes mindre, og tåler mer riper før det synes. Har på en slik fra elkjøp til en 50 lapp, og de holder ikke mål. Kornete og allt uansett hvor mange ganger du rengjør dette.

 

 

enig. det som duger er enten en veske som jeg selger, eller en krusell.. Slike shields og cryatal cases gjør mer skade enn de beskytter..

Lenke til kommentar

Hei, ny N95-2 tilhenger her! Får min på fredag. Har surfet litt rundt, og sjekket ut det meste om mobilen.. Men noe jeg lurer på, (står antakelig i posten, men det er mange sider, så våger og spørre!) hehe, til poenget i allefall, hvordan synes dere som har den at den er? Dere som har hatt den i en "lengre periode", hva føler dere? Har jeg kjøpt riktig mobil? Det kan jo være veldig forskjellig fra person til person, men overall, er det en bra telefon?

Lenke til kommentar
Hei, ny N95-2 tilhenger her! Får min på fredag. Har surfet litt rundt, og sjekket ut det meste om mobilen.. Men noe jeg lurer på, (står antakelig i posten, men det er mange sider, så våger og spørre!) hehe, til poenget i allefall, hvordan synes dere som har den at den er? Dere som har hatt den i en "lengre periode", hva føler dere? Har jeg kjøpt riktig mobil? Det kan jo være veldig forskjellig fra person til person, men overall, er det en bra telefon?

Jeg er vertfall kjempe fornøyd. Godt kamera, god lydkvalitet i mp3 spillereren og stor plass, bra skjerm og brukar gps der du kan legge inn kart slik at du slipper og koble opp mot gprs.

 

Du kan koble den til tven. Jeg legger hele store filmer på tlfen og kobler mobilen til en 42 tommers tv og ser film der i samme kvalitet som om jeg skulle ha koblet pcen til tven.

 

Gpsen er ikke den beste i bil. Men til gå bruk er den utmerket. Skal du ha fest slepper du å mase om at folka skal hente deg, eller at du bruker kvelden på å lete. Du går bare med mobilen i hånden og finner fort frem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...