Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!

ksvens1

Anbefalte innlegg

Ta en fullstendig backup av telefonen!

Forresten, noen andre som har hatt problemer med å bruke Bluetooth mot Vista?

Har en HP laptop med innebygd BT, og tenkte å overføre noen filer til den via BT. Men det var ikke så lett. Vista finner ikke noen drivere til den. Får opp noe med at drivere til "Bluetooth Peripheral Device" ikke kan lokaliseres eller installeres. Enheten kan ikke starte e.l

Noen?

Endret av Mark9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat kjøpt meg en N95 8GB, da min gamle N95 er fuktskadet. Kjøpte 3års navigasjon for scandinavia på den gamle, men får ikke lagt inn lisensen på den nye. Er det noen her som har en løsning på dette problemet?

Lenke til kommentar
Har akkurat kjøpt meg en N95 8GB, da min gamle N95 er fuktskadet. Kjøpte 3års navigasjon for scandinavia på den gamle, men får ikke lagt inn lisensen på den nye. Er det noen her som har en løsning på dette problemet?

Du må ringe nokia kundesenter og si at du vil ha overført lisens fra gamle til nye.. Det måtte jeg ihvertfall=)

Lenke til kommentar

Du må ringe nokia kundesenter og si at du vil ha overført lisens fra gamle til nye.. Det måtte jeg ihvertfall=)

Takk skal du ha. Får ringe dem på mandag da!

Lenke til kommentar
Enda et medlem av N95 8GB klubben her :)

Oppdaterte firmwaren, men uten suksessfull backup. Ikke funnet noen løsning på aktiveringsnøkkelen til Spider-Man 3. Leste på Nokia sine diskusjonsforum at Nokia selv ikke vil levere noen ny nøkkel.

Vel vel.. Jeg syntes den første var passe bedriften så jeg sletta like godt filmen :)

Liker saken, og etter å ha lest gjennom HELE denne(!) tråden, vil jeg bare si at Clas Ohlson er et alternativ om det er trangt om cashen. Jeg har en sånn veske og displayfilm .

Noen som har fått Mobil-TV fra NetCom til å funke? I det hele tatt å laste den ned på tlf.

Lenke til kommentar

Har hørt at N95 8GB ikke vil gå noe serlig ned i pris før det kommer ett nytt flaggskip fra Nokia. Skall jeg bestille fra Import GSM først som sist, eller skall jeg vente til den går ned her hjemme?

Hvis den ikke synker i pris før etter sommeren så er det liten vits og vente med og kjøpe den fra USA.

Lenke til kommentar
Har hørt at N95 8GB ikke vil gå noe serlig ned i pris før det kommer ett nytt flaggskip fra Nokia. Skall jeg bestille fra Import GSM først som sist, eller skall jeg vente til den går ned her hjemme?

Hvis den ikke synker i pris før etter sommeren så er det liten vits og vente med og kjøpe den fra USA.

Hadde igjen kjøpr fra imortgsm. Da du får telefonen trenger du ikke vente med å bytte språket

du gjør det med en gang du får telf. Tror ikke den blir særlig billigere snart...

Lenke til kommentar

Hat et problem her jeg. Når jeg legger inn sanger og oppdaterer, får jeg fler av de sangene som jeg hadde før. Eks. har 10 sanger fra før, legger jeg in 5 og oppdaterer, får jeg 17 istedet for 15.Jeg for flere kopier av en sang som jeg har har fra før :roll: Hva som er galt?

Lenke til kommentar

Vet noen om video converter program som er bra? Jeg prøvd nokia video converter men når jeg ser filmen på mobilen er det svart oppe og nede. Er det et program der jeg kan få filmen over hele skjermen?

Og kan jeg convertere filmen med stor oppløsning til mobilen slik at det er bra å koble mobilen til tven og se filmen på en 42 tommers tv uten problemer.

Lenke til kommentar
Hei alle samma! Er det ingen mulighet å singere porgrammer nå lenger?

Skole mailen min funka helt fint før,men hva er det som skjer nå?

Symbiansigned er helt fjerne for tiden.. det er en ny type signering men rotateme og nokmote osv fungerer ikke der:S

Lenke til kommentar

Hei kan nok godt være at dette har blitt diskutert før i posten ,men begynner og bli en nokså lang tråd. Men hvordan fungerer det å surfe på vanlig internett med WiFi? Er det sånn fattig mobil visning av sidene eller er det som på en PC som du gjør på iphone?

Endret av Ergelo23
Lenke til kommentar
Hei kan nok godt være at dette har blitt diskutert før i posten ,men begynner og bli en nokså lang tråd. Men hvordan fungerer det å surfe på vanlig internett med WiFi? Er det sånn fattig mobil visning av sidene eller er det som på en mobiltelefon som du gjør på iphone?

Det er som å surfe på vanlig internett, den viser ikke mobilsider med mindre du går på feks wap.vg.no.. du kan tom se "vanlig" youtube som du ser på datan din..

Lenke til kommentar

Mente selvfølgelig hvordan det er å surfe på vanlige internett sider, om det blir som på en PC eller som på en mobil...

Mente selvfølgelig hvordan det er å surfe på vanlige internett sider, om det blir som på en PC eller som på en mobil..?

Lenke til kommentar
Mente selvfølgelig hvordan det er å surfe på vanlige internett sider, om det blir som på en PC eller som på en mobil...

Mente selvfølgelig hvordan det er å surfe på vanlige internett sider, om det blir som på en PC eller som på en mobil..?

internett sidende vises på samme måte som de ville gjort på en data. Og man kan selv velge hvor stort skjermbildet skal være ved å velge %

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...