Kluvert Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Folkens noen som vet når vi kan signere på symbian? Det stod dato 25 feb men forstatt kommer ikke på signerings side Yeah snakk om at de åpner public signinga den 28feb.. Hvis du har certifikat fra før kan du fint bruke den igjen.. Jeg kunne ha brukt samme certifikat hvis det var samme programm,men det er ikke det. Får bare vente til imorra... Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Folkens noen som vet når vi kan signere på symbian? Det stod dato 25 feb men forstatt kommer ikke på signerings side Yeah snakk om at de åpner public signinga den 28feb.. Hvis du har certifikat fra før kan du fint bruke den igjen.. Jeg kunne ha brukt samme certifikat hvis det var samme programm,men det er ikke det. Får bare vente til imorra... Du kan bruke samme sertifikat til forskjellige programm.. det gjør jeg og det funker fint.. Lenke til kommentar
Bardårmer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er litt usikker på om dette er det rette stedet å spørre - men jeg prøver likevel... Jeg har plutselig fått to ikoner på skjermen min som jeg ikke skjønner bæret av hva er for noe, hvorfor det er der, eller hvordan det har kommet dit. Når jeg klikker på dette greiene kommer jeg til Internett-deling. Noen som har peil..? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Har et lite problem her (typisk nok)... Når jeg kjører Nokia Software Updater, så blir telefonen frakoblet i trinn 2/3 hvor den søker etter tilkoblet telefon. Når NSU ikke klarer å finne telefonen så kobler den seg til maskinen igjen. Jeg klerer jo ikke kjøre NSU når telefonen kobles fra maskinen med en gang.... EDIT: installerte NSU på nytt, dvs. lastet ned fra Nokia og nå fungerte det Siste versjon jeg har er 15.0.015. I følge NSU er dette den siste, er det korrekt? Endret 26. februar 2008 av R@ge Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Enda et medlem av N95 8GB klubben her Oppdaterte firmwaren, men uten suksessfull backup. Ikke funnet noen løsning på aktiveringsnøkkelen til Spider-Man 3. Leste på Nokia sine diskusjonsforum at Nokia selv ikke vil levere noen ny nøkkel. Vel vel.. Jeg syntes den første var passe bedriften så jeg sletta like godt filmen Liker saken, og etter å ha lest gjennom HELE denne(!) tråden, vil jeg bare si at Clas Ohlson er et alternativ om det er trangt om cashen. Jeg har en sånn veske og displayfilm . Noen som har fått Mobil-TV fra NetCom til å funke? I det hele tatt å laste den ned på tlf. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Enda et medlem av N95 8GB klubben her Oppdaterte firmwaren, men uten suksessfull backup. Ikke funnet noen løsning på aktiveringsnøkkelen til Spider-Man 3. Leste på Nokia sine diskusjonsforum at Nokia selv ikke vil levere noen ny nøkkel. Vel vel.. Jeg syntes den første var passe bedriften så jeg sletta like godt filmen Liker saken, og etter å ha lest gjennom HELE denne(!) tråden, vil jeg bare si at Clas Ohlson er et alternativ om det er trangt om cashen. Jeg har en sånn veske og displayfilm . Noen som har fått Mobil-TV fra NetCom til å funke? I det hele tatt å laste den ned på tlf. Klarte å laste den ned etter 20forsøk, men nå får jeg bare sett gratis innholdet, får bare feilmelding når jeg vil ha tvmania.. @Eisim Bruker du flickr eller noe lignende?? tror de ikonene hører til de online delingstjenestene som er på telefonen.. Lenke til kommentar
Bardårmer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 @EisimBruker du flickr eller noe lignende?? tror de ikonene hører til de online delingstjenestene som er på telefonen.. Bruker/tester ut Vox, en blogging-greie - som sagt kommer jeg inn på internett-deling om jeg pusher de ikonene, og der er bl.a Vox og Flickr. Men jeg har prøvd Vox i et par dager - disse ikonene dukka opp fra ingensteds først nå, uten restart også.. De har jo null nytte på forsida av skjønnheten min - får ikke driten vekk.. vekk vekk med seg..! En stjerne og en snakkeboble liksom, med en 0 ved hver sin side.. wtf.. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Enda et medlem av N95 8GB klubben her Oppdaterte firmwaren, men uten suksessfull backup. Ikke funnet noen løsning på aktiveringsnøkkelen til Spider-Man 3. Leste på Nokia sine diskusjonsforum at Nokia selv ikke vil levere noen ny nøkkel. Vel vel.. Jeg syntes den første var passe bedriften så jeg sletta like godt filmen Liker saken, og etter å ha lest gjennom HELE denne(!) tråden, vil jeg bare si at Clas Ohlson er et alternativ om det er trangt om cashen. Jeg har en sånn veske og displayfilm . Noen som har fått Mobil-TV fra NetCom til å funke? I det hele tatt å laste den ned på tlf. Måtte laste ned mobiltv med den innebygde nettleseren i mobilen. Alle andre forsøk ble misslykket. Og det funker bra hos meg. Men har du virus program aktivert på telefonen må du slå av dette, da det blokker for streamingen. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Enda et medlem av N95 8GB klubben her Oppdaterte firmwaren, men uten suksessfull backup. Ikke funnet noen løsning på aktiveringsnøkkelen til Spider-Man 3. Leste på Nokia sine diskusjonsforum at Nokia selv ikke vil levere noen ny nøkkel. Vel vel.. Jeg syntes den første var passe bedriften så jeg sletta like godt filmen Liker saken, og etter å ha lest gjennom HELE denne(!) tråden, vil jeg bare si at Clas Ohlson er et alternativ om det er trangt om cashen. Jeg har en sånn veske og displayfilm . Noen som har fått Mobil-TV fra NetCom til å funke? I det hele tatt å laste den ned på tlf. Måtte laste ned mobiltv med den innebygde nettleseren i mobilen. Alle andre forsøk ble misslykket. Og det funker bra hos meg. Men har du virus program aktivert på telefonen må du slå av dette, da det blokker for streamingen. Har du klart å kjøpe kanaler ennå da?? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja. Klikket på kjøp valget i mobiltv klienten. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja. Klikket på kjøp valget i mobiltv klienten. Men fikk du nrk1 osv osv får bare kjøpt enkelt sendinger på min.. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja. Klikket på kjøp valget i mobiltv klienten. Men fikk du nrk1 osv osv får bare kjøpt enkelt sendinger på min.. Får inn nrk, dagbladet, vg, bbc, tvnorge og aftenposten. Og har alt hele tiden. Nå har jeg ikke prøvd det så mye men nok til å vite at det funker.. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja. Klikket på kjøp valget i mobiltv klienten. Men fikk du nrk1 osv osv får bare kjøpt enkelt sendinger på min.. Får inn nrk, dagbladet, vg, bbc, tvnorge og aftenposten. Og har alt hele tiden. Nå har jeg ikke prøvd det så mye men nok til å vite at det funker.. Jeg får bare tjenestefeil.Forespurt dokument kan ikke leveres. Prøv igjen senere. merkelig Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja. Klikket på kjøp valget i mobiltv klienten. Men fikk du nrk1 osv osv får bare kjøpt enkelt sendinger på min.. Får inn nrk, dagbladet, vg, bbc, tvnorge og aftenposten. Og har alt hele tiden. Nå har jeg ikke prøvd det så mye men nok til å vite at det funker.. Jeg får bare tjenestefeil.Forespurt dokument kan ikke leveres. Prøv igjen senere. merkelig Prøv dette: Innstillinger> Tilkobling> Tilgangspunkt> og velg Netcom mobil. Og så Valg> Rediger> Valg> Avanserte innstillinger. Og så forandre proxy adr til 010.254.254.010 og så forandre proxy portnr til 8080. Tror det er dette som skal til for at netcom skal kjenne igjen ditt mobilnr. Og mobiltv klienten kobler kun til med netcom mobil tilgangspunkt. Man kan ikke forandre den sånn som man kan med diverse andre program feks opera, opera mini og emtube. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja. Klikket på kjøp valget i mobiltv klienten. Men fikk du nrk1 osv osv får bare kjøpt enkelt sendinger på min.. Får inn nrk, dagbladet, vg, bbc, tvnorge og aftenposten. Og har alt hele tiden. Nå har jeg ikke prøvd det så mye men nok til å vite at det funker.. Jeg får bare tjenestefeil.Forespurt dokument kan ikke leveres. Prøv igjen senere. merkelig Prøv dette: Innstillinger> Tilkobling> Tilgangspunkt> og velg Netcom mobil. Og så Valg> Rediger> Valg> Avanserte innstillinger. Og så forandre proxy adr til 010.254.254.010 og så forandre proxy portnr til 8080. Tror det er dette som skal til for at netcom skal kjenne igjen ditt mobilnr. Og mobiltv klienten kobler kun til med netcom mobil tilgangspunkt. Man kan ikke forandre den sånn som man kan med diverse andre program feks opera, opera mini og emtube. Takk for all hjelp Vighan, men ingenting funker.. Netcom har tydeligvis klønet ett eller annet til. har snakket med kundeservice 4ganger og fått mange morsomme forslag, men må ringe teknisk kundeservice i morgen for videre hjelp Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Prøv dette: Innstillinger> Tilkobling> Tilgangspunkt> og velg Netcom mobil. Og så Valg> Rediger> Valg> Avanserte innstillinger. Og så forandre proxy adr til 010.254.254.010 og så forandre proxy portnr til 8080. Tror det er dette som skal til for at netcom skal kjenne igjen ditt mobilnr. Og mobiltv klienten kobler kun til med netcom mobil tilgangspunkt. Man kan ikke forandre den sånn som man kan med diverse andre program feks opera, opera mini og emtube. Ha ha, nå fikk jeg i det minste installert programvaren Ikke testet det ut enda. Takk skal du ha Vighan. For de med engelsk meny(som meg) : Tools>settings>Connection>Access points>NetCom internett>Options>edit>Options>Advanced Settings og bla deg nedover. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 I morgen, fredag altså kommer RockNscroll ut.. det er ett nokmote program i beta fasen, men er mye bedre da man kan bla velge mellom gaming mode og flick mode.. gaming mode reagerer på tilt av telefonen mens flick mode reagerer på at man gjør en bevegelse med håndleddet.. For de som er interesserte i programmet så kan man få det signet av de som lager det. eneste krav er at man regger seg på siden dems.. www.keynetik.com og registrer deg på forumet så blir n95'en deres enda heftigere Lenke til kommentar
bidz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Et lite spørsmål: Finnes det en kjapp måte og velge og Svare på SMS meldinger på? Sånn som det er nå så må jeg; Være i mottatt melding, trykke på venstre menytast (Valg), trykke på venstre menytast (Svar), trykke på venstre menytast (Via tekstmelding). Dvs. 3x trykk på venstre menytast. På min forrige SE W810i så var det en snarvei, sånn at man kunne trykke bare venstre menytast (Svar), altså bare ett trykk. Er det en snarvei jeg har gått glipp av her (sånn som f.eks. å trykke grønn (ringe) tast for å sende melding øyeblikkelig uten noe mellomledd). Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 JA, du kan trykke på den grønne knappen for å sende melding asap zulu Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har bestillt meg en ny n95 8gb og venter å får den i starten av neste uke. Har dere noe tips jeg må gjøre i starten? Noen spess programer jeg trenger, eks antivirus? Anbefaler dere å laste ned nyeste firmware eller er den ustabil osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå