Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trykk *#06# så får du frem imei nr :)

Apropos quotingen av ditt eget innlegg like ovenfor, du sier jo selv det ikke er striper så hvorfor bry seg? Det er jo en mobiltelefon.. Ikke er den laget av kevlar heller så noen "nyanser" i materialet må du nok uansett regne med :)

 

 

takker for svar og har funnet imei nr nå ;) Og ja helt enig, man må regne med noen striper her og der. Det er som sagt snakk om en mobil som skal brukes hver dag. ;) hehe

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med data overføring mellom pc og telefonen, hver gang jeg skal prøve koble til mobilen får jeg beskjed om at data minne er i bruk av et annet program, og jeg kommer tilbake til meny'en over hvilken overførings type jeg ønsker å bruke.

 

Jeg har sjekket hvilke program som er aktive, men det er ikke noen programmer som er i bruk. Taskman har jeg også prøvd der kommer det heller ikke opp noe.

 

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med data overføring mellom pc og telefonen, hver gang jeg skal prøve koble til mobilen får jeg beskjed om at data minne er i bruk av et annet program, og jeg kommer tilbake til meny'en over hvilken overførings type jeg ønsker å bruke.

 

Jeg har sjekket hvilke program som er aktive, men det er ikke noen programmer som er i bruk. Taskman har jeg også prøvd der kommer det heller ikke opp noe.

 

Noen som har opplevd det samme?

 

Har du satt telefonen til å lagre f.eks. meldinger til "mass storage"? isåfall kan dette være grunnen. Også dersom du har et bilde tilknyttet en kontakt som ligger på "minnekortet". Det kan også være skjulte system programmer/services som ligger å kjører som er installert på "minnekortet". F.eks. Handy Taskman, Handy Blacklist, Handy Profiles, RotateMe, ShutUp!, osv osv... Mange sånne programmmer som legger inn skjulte system-services som kjører i bakgrunnen. Dersom det programmet er installert på "minnekortet" vil du få denne feilmeldingen.

 

Løser det seg ved en restart av telefonen? Hvis ikke bør du nok vurdere å reinstallere de programmene du tror kan forårsake dette til telefonminnet bare for å være sikker.

Lenke til kommentar

off nå er jeg lei, jeg får ikke registert meg på symbiansign.com samma hvor mange andresser jeg prøver...

 

Hadde noen som har klart å regge seg kunnet signere nokmote, rotateme 2,0 og flipsilent for meg? eller bare nokmote?

Hadde satt UTROLIG pris på det

 

Litt fakta:

 

Imei nr: 345683016117274

 

Nokia N95 8GB

 

(har ikke så store forhåpninger, men det er lov å håpe :) )

 

Evt om noen hadde vært så snille å gjort dette, så kan filen/filene sendes på pm eller epost :)

Lenke til kommentar
off nå er jeg lei, jeg får ikke registert meg på symbiansign.com samma hvor mange andresser jeg prøver...

 

Hadde noen som har klart å regge seg kunnet signere nokmote, rotateme 2,0 og flipsilent for meg? eller bare nokmote?

Hadde satt UTROLIG pris på det

 

Litt fakta:

 

Imei nr: 345683016117274

 

Nokia N95 8GB

 

(har ikke så store forhåpninger, men det er lov å håpe :) )

jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men min stasjonære data brøt sammen i går kveld, ram inkompabilitet med hk, men hvis du tar basis signeringen så kan jeg sikkert laste dem opp på symbiansigned og sende dem tilbake til meg..

 

Evt om noen hadde vært så snille å gjort dette, så kan filen/filene sendes på pm eller epost :)

Lenke til kommentar
off nå er jeg lei, jeg får ikke registert meg på symbiansign.com samma hvor mange andresser jeg prøver...

 

Hadde noen som har klart å regge seg kunnet signere nokmote, rotateme 2,0 og flipsilent for meg? eller bare nokmote?

Hadde satt UTROLIG pris på det

 

Litt fakta:

 

Imei nr: 345683016117274

 

Nokia N95 8GB

 

(har ikke så store forhåpninger, men det er lov å håpe :) )

 

Evt om noen hadde vært så snille å gjort dette, så kan filen/filene sendes på pm eller epost :)

Prøvde å signe de 3filene for deg nettopp, men symbiansigned er nede

 

New Open Signed Developer Certificate request

 

Developer Certificate creation is temporarily disabled, this is due to a hardware failure specifically in the Developer Certificate creation process. Plans to enable it for periods today have been cancelled due to very high load on the web site. We apologise for the inconvenience caused.

 

We are working on a solution for this and will have an update on this issue on Friday 15th February at 10:00am UK time.

 

men skal signe dem i morgen runddt 2tiden hvis de er online igjen

Lenke til kommentar
off nå er jeg lei, jeg får ikke registert meg på symbiansign.com samma hvor mange andresser jeg prøver...

 

Hadde noen som har klart å regge seg kunnet signere nokmote, rotateme 2,0 og flipsilent for meg? eller bare nokmote?

Hadde satt UTROLIG pris på det

 

Litt fakta:

 

Imei nr: 345683016117274

 

Nokia N95 8GB

 

(har ikke så store forhåpninger, men det er lov å håpe :) )

 

Evt om noen hadde vært så snille å gjort dette, så kan filen/filene sendes på pm eller epost :)

Prøvde å signe de 3filene for deg nettopp, men symbiansigned er nede

 

New Open Signed Developer Certificate request

 

Developer Certificate creation is temporarily disabled, this is due to a hardware failure specifically in the Developer Certificate creation process. Plans to enable it for periods today have been cancelled due to very high load on the web site. We apologise for the inconvenience caused.

 

We are working on a solution for this and will have an update on this issue on Friday 15th February at 10:00am UK time.

 

men skal signe dem i morgen runddt 2tiden hvis de er online igjen

 

Å tusen takk for at du vil hjelpe :)

 

sendt deg en pm :)

Lenke til kommentar

omg symbiansigned har nå blitt disablet til mandag. at det er mulig.

 

 

MESSAGE FOR DEVELOPERS - UPDATE 15th Feb

 

Developer Certificates and Open Signed Offline have been disable until Monday 18th February. Although we have resolved the issue of creating the DevCerts there are further issues caused by the huge demand for Developer Certificates when the service was enabled again.

We apologise for the inconvenience and will be working to ensure that this service is available again on Monday. Express Signing and Certified Signing is available as normal.

 

beklager så mye neo, tar det så fort de klarer å ta seg sammen.

Lenke til kommentar
omg symbiansigned har nå blitt disablet til mandag. at det er mulig.

 

 

MESSAGE FOR DEVELOPERS - UPDATE 15th Feb

 

Developer Certificates and Open Signed Offline have been disable until Monday 18th February. Although we have resolved the issue of creating the DevCerts there are further issues caused by the huge demand for Developer Certificates when the service was enabled again.

We apologise for the inconvenience and will be working to ensure that this service is available again on Monday. Express Signing and Certified Signing is available as normal.

 

beklager så mye neo, tar det så fort de klarer å ta seg sammen.

 

det går helt fint :) Bare ta den tiden du trenger ;)

Lenke til kommentar

om det er noen som er intr så tenker jeg å selge en Nokia CP-235 bæreveske i sort lær, som er en funksjonell og stilig veske designet spesielt for Nokia N95 8gb. Den beskytter mobilen din samtidig som du kan bruke alle nøkkelfunksjoner inkludert utskyving, kamera, headset og lading - uten at du behøver å ta den ut av vesken.

 

Den er helt ny og bare prøvd. Om det er noen som er intr så er det bare å si ifra :)

koster ny 150kr

Lenke til kommentar
noen som vet hvorfor jeg får feilmelding når jeg skal laste ned helt vanlige programmer som ikke trenger signering? Får "sertevikat utgått" eller begrensing av sertevikat.."

 

Takker for hjelp

hvis sertifikatet er utgått hjelper det ofte og bare stille tilbake ett år på telefonen.. sette den på 2007 feks..

Lenke til kommentar
noen som vet hvorfor jeg får feilmelding når jeg skal laste ned helt vanlige programmer som ikke trenger signering? Får "sertevikat utgått" eller begrensing av sertevikat.."

 

Takker for hjelp

hvis sertifikatet er utgått hjelper det ofte og bare stille tilbake ett år på telefonen.. sette den på 2007 feks..

 

 

hvordan gjør man det ? :blush:

Lenke til kommentar
noen som vet hvorfor jeg får feilmelding når jeg skal laste ned helt vanlige programmer som ikke trenger signering? Får "sertevikat utgått" eller begrensing av sertevikat.."

 

Takker for hjelp

hvis sertifikatet er utgått hjelper det ofte og bare stille tilbake ett år på telefonen.. sette den på 2007 feks..

 

 

hvordan gjør man det ? :blush:

Går inn i klokke programmet og setter datoen tilbake, står under options i klokken;)

Lenke til kommentar
noen som vet hvorfor jeg får feilmelding når jeg skal laste ned helt vanlige programmer som ikke trenger signering? Får "sertevikat utgått" eller begrensing av sertevikat.."

 

Takker for hjelp

hvis sertifikatet er utgått hjelper det ofte og bare stille tilbake ett år på telefonen.. sette den på 2007 feks..

 

 

hvordan gjør man det ? :blush:

Går inn i klokke programmet og setter datoen tilbake, står under options i klokken;)

 

takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...