Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!

ksvens1

Anbefalte innlegg

Da er N98 8GB i hus. Lekker telefon! Skulle ha overført kontaktene mine fra Siemens SXG 75. Noen som kan tipse meg hvordan det gjøres? Forsøkte med blåtann (merket alle kontaktene og sendte over til min nye mobil) men da fikk jeg en melding for hver kontakt, 99 tilsammen :-) Finnes det en måte å få alle kontaktene inn i adresseboka på en gang? Da venter jeg spent på om noen har løsningen...

Jeg benyttet den blåtannsløsningen som forelås i brukanvisningen og det gikk som smurt :D Overførte fra N73 da, det er kanskje greiere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, etter at jeg mistet min N95 8GB i flisgulvet på badet med displayet/frontend ned (med mye slark, som i video på side 23 i denne tråden) så forsvant all form for slark, og telefonen har aldri vært så tight og fin som den er nå (den er helt tight og fin). Heldigvis slapp jeg helt unna riper/bulker/skader også, så dette var en meget positiv opplevelse for min del.

Sånn, da slipper jeg og sende den inn og vente i ukesvis på at Moobi/Zodiac/Nokia sender en ny telefon tilbake til meg.

Takk kjære flisgulv!

Lenke til kommentar
Vel, etter at jeg mistet min N95 8GB i flisgulvet på badet med displayet/frontend ned (med mye slark, som i video på side 23 i denne tråden) så forsvant all form for slark, og telefonen har aldri vært så tight og fin som den er nå (den er helt tight og fin). Heldigvis slapp jeg helt unna riper/bulker/skader også, så dette var en meget positiv opplevelse for min del.

Sånn, da slipper jeg og sende den inn og vente i ukesvis på at Moobi/Zodiac/Nokia sender en ny telefon tilbake til meg.

Takk kjære flisgulv!

:ohmy:

Gullhår i .....! :D

For oss som kjøpte den fra importgsm, Nokia sin service garanti gjelder da kun for USA.

Minste pris for Nokia service senter er forresten 310kr, deler kommer i tillegg. Spurte om jeg kunne kjøpe deler fra dem for og fikse, det var ikke mulig. :(

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få Windows Media Player 11 til mobilen?

Forsøker å spille av kanal 24 nettradio på mobilen og der står det at jeg må ha Windows Media Player for å kunne gjøre dette. (se bilde)

Inne på Nokia.com står det

To enjoy two-way sync, your device needs Windows Media Player 11.

Download it now at Microsoft.com

Men jeg finner ikke noen fil som jeg skal kan lastes ned til mobilen der, bare til Windows XP og Vista.

post-42880-1201883148_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få Windows Media Player 11 til mobilen?

Forsøker å spille av kanal 24 nettradio på mobilen og der står det at jeg må ha Windows Media Player for å kunne gjøre dette. (se bilde)

Inne på Nokia.com står det

To enjoy two-way sync, your device needs Windows Media Player 11.

Download it now at Microsoft.com

Men jeg finner ikke noen fil som jeg skal kan lastes ned til mobilen der, bare til Windows XP og Vista.

Du må laste ned Wm11 til datan din og synke den med telefonen..

Lenke til kommentar
Da greide jeg og fikse slarken i telefonen. =)

Veldig lett og fikse det, lager en guide på det, men må få kjøpt en skikkelig torx 5mm før jeg skrur den opp igjen.

ps det er torx 5+.. ellers kan du fucke skruene noe jævlig

"Fucker" jeg opp skruene så kjøper jeg noen nye. ;)

Dette er ekstremt simple saker, en skal være neandertaler og ha banan fingre for og gjøre noe galt.

Lenke til kommentar

Veldig lett og fikse det, lager en guide på det, men må få kjøpt en skikkelig torx 5mm før jeg skrur den opp igjen.

Dette er ekstremt simple saker, en skal være neandertaler og ha banan fingre for og gjøre noe galt.

mange som har brent seg med torx5, nokia har satt 5+ for akkurat å unngå at man skrur selv^^

Lenke til kommentar

mange som har brent seg med torx5, nokia har satt 5+ for akkurat å unngå at man skrur selv^^

Oki, men uansett er plundrete og ødelegge torx. Det er solide saker. ;)

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på om dette er en lur handel eller noe lureri?

Link: http://www.zett.no/sm%C3%A5tt_og_stort.html?objectId=1179405

2300 kr for en splitter ny nokia n95 8gb?????? når den koster minst over 6000 kr ny på en nettbutikk. jeg hadde ikke kjøpt den på zett hvertfall

jeg ville styrt langt unna,, virker meget userriøst :hmm:

Menne er det noen som vet hvordan man tar av frontdekselet rundt skjermen?

Lenke til kommentar

2300 kr for en splitter ny nokia n95 8gb?????? når den koster minst over 6000 kr ny på en nettbutikk. jeg hadde ikke kjøpt den på zett hvertfall

Virker plundrete når jeg undersøker, er egentlig 3 muligheter.

1. Den er skrudd fast.

2. Den er ikke skrudd fast, bare plast mothaker.

3. Den er skrudd fast og det er plast mothaker.

Tror jeg hadde venta med og kjøpe et sånt deksel før jeg virkelig hadde visst hvordan jeg tok det av.

La akkurat merke til to bitte små riper på front dekselet :(

Og jeg som har kun hatt mobilen 1-2 uker og alltid i "bag". Dåligt.

Lenke til kommentar

Virker plundrete når jeg undersøker, er egentlig 3 muligheter.

1. Den er skrudd fast.

2. Den er ikke skrudd fast, bare plast mothaker.

3. Den er skrudd fast og det er plast mothaker.

Tror jeg hadde venta med og kjøpe et sånt deksel før jeg virkelig hadde visst hvordan jeg tok det av.

La akkurat merke til to bitte små riper på front dekselet :(

Og jeg som har kun hatt mobilen 1-2 uker og alltid i "bag". Dåligt.

fikk endelig screenprotectorn min i går.. en Brando.. man kan ikke se at man har den på samt er de utrloig slitesterke og vaskbare.. så hvis man er bekymret for riper på skjermen kan dette være en lur ide.. har ikke fått noen riper ennå faktisk har behandlet den som vanlig.. hatt min siden midt desember

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...