kongen72 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg har fw 10.0.021 jeg Edit: Men, noen som vet om Spiderman 3 filmen blir borte? Nei den ligger på minnekorte! Du må legge inn aktiviseringskoden får å se den, men hvordan du gjør det, vet jeg ikke! Endret 10. januar 2008 av kongen72 Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 felere enn meg som syns at det kommer riper i det svarte blanke rundt skjermen utrolig fort? Skulle montere denne "leather casen" så måtte jeg få mobilen i et spor og bare en liten berøring av det ene plastsporet gjorde at det kom en liten ripe i det svarte.. irriterenes men men, er jo en bruksting og den skal jo bruke. Flere som har erfart dette? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ingen?? joda, har småriper på blanke svarte ja, men ikke sånn store og sjenerende riper som du ser med en gang. må liksom se nøye etter før du ser Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ingen?? joda, har småriper på blanke svarte ja, men ikke sånn store og sjenerende riper som du ser med en gang. må liksom se nøye etter før du ser samme som meg da er jo ikke til å unngå siden det omtrent kommer riper når du drar fingeren på det blanke. Den skal jo kunne brukes så riper blir det jo uansett. Det viktigeste er jo å unngå at det blir riper på skjermen. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, det er sant det anbefaler kjøpe beskyttelsesfilm ha på skjermen. det har jeg Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, det er sant det anbefaler kjøpe beskyttelsesfilm ha på skjermen. det har jeg jeg å har anskaffet meg det Kjøpte slike som er tilpasset n95 8gb og den dekker hele skjermen. Ang dette med småriper på det svarte så er dette bare små bagateller som ikke er til å unngå. bare ved å evt ta mobilen ned i en beskyttelses sokk så kommer det jo riper Lenke til kommentar
kongen72 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, det er sant det anbefaler kjøpe beskyttelsesfilm ha på skjermen. det har jeg jeg å har anskaffet meg det Kjøpte slike som er tilpasset n95 8gb og den dekker hele skjermen. Ang dette med småriper på det svarte så er dette bare små bagateller som ikke er til å unngå. bare ved å evt ta mobilen ned i en beskyttelses sokk så kommer det jo riper Hvor kjøper du beskyttelsesfilm? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, det er sant det anbefaler kjøpe beskyttelsesfilm ha på skjermen. det har jeg jeg å har anskaffet meg det Kjøpte slike som er tilpasset n95 8gb og den dekker hele skjermen. Ang dette med småriper på det svarte så er dette bare små bagateller som ikke er til å unngå. bare ved å evt ta mobilen ned i en beskyttelses sokk så kommer det jo riper Hvor kjøper du beskyttelsesfilm? jeg kjøpte mine på qxl.no. Link: http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=526921060 Lenke til kommentar
bidz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvor kjøper du beskyttelsesfilm? Disse er av VELDIG god kvalitet (har hatt sånn film på P1i tidligere, og har det på et Canon IXUS 860iS kamera nå): Nokia N95 8GB Full Body Shield Nokia N95 8GB Screen Shield Kjøper du "Full Body Shield" så dekker dette altså hele fronten på telefonen, dvs. hele det blanksorte området - ergo = ingen striper rundt skjermen (som mange rapporterer om at kommer kjapt). Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei. Litt ny på programmer og greier, men skaffet meg hvertfall denne knall-telefonen for en stund siden, kanon fornøyd. DEt jeg lurer påer.... Jeg kunne tenkt meg programmet som gjør at skjermen snur seg automatisk til horisontal "view" automatisk når man snur telefonen.. er det noen som har prøvd dette og kan gi noen tilbakemeldinger? Evt hvor laster jeg det ned og hva trenger jeg?. Tror jeg har funnet det noen steder, men der er programmene usignert(?) og vanskelig for meg å få til. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei, Jeg får min N95 8GB på torsdag. Jeg lurte på om noen kunne fortelle meg hvorfor jeg burde oppgradere fw som mange snakker om? OnePaal: Jeg trodde det var innebygd? Hvis ikke veit jeg at du kan finne link på N95 posten. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) De største forbedringene er at den er raskere i frasparket, spesielt i galleriet, og at den støtter flashvideo i nettleseren. Men det er mye mer enn det. Ta en titt her. Kort sakt er det ingen grunner til ikke å oppdatere OnePaal, her er en guide som forteller deg hvordan du signerer usignerte programmer Endret 15. januar 2008 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
Colern Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nå har jeg fått denna deilige mobilen, å nej vad den är nice Men hvordan får jeg vekk den driten på startsiden, søk wlan og kalenderen tenker jeg på..Har ikke bruk for de uansett og vil se bildene jeg har som bakgrunn.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Innstillinger -> Generelt -> Tilpasning -> Ventemodus -> Aktiv ventemodus: Av Lenke til kommentar
Colern Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ok takk Men så har jeg lagt inn et par themes,men når jeg innstallerer de fra application installer så kommer det ikke opp noe theme`? hvordan gjør jeg det Lenke til kommentar
Peavey Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Følger spill med selve emulatoren også? Eller må man laste ned de manuelt? Rom'ene (spillene) må man laste ned manuelt.. Hvor finner man spillene? Endret 16. januar 2008 av Peavey Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Følger spill med selve emulatoren også? Eller må man laste ned de manuelt? Rom'ene (spillene) må man laste ned manuelt.. Hvor finner man spillene? www.google.no Endret 17. januar 2008 av MiKA77 Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 noen som kan hjelpe meg med å få lastet ned rotateme? Får bare feilmeldinger opp når jeg skal instalere programmet på mobilen. Prøvd å laste ned rotateme ifra ulike sider uten hell. Har prøvd; http://www.bysamir.fr/rotateme/ http://www.symbian-freeware.com/download-rotateme.html samt lest en del i tråden her på forumet ang rotatme, men har ikke fått det til.. fint om noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Programmet bruker spesiell hardware i telefonen og på grunn av dette må du signere programmet selv med din IMEI. Ta en titt i signerings tråden så finner du ut hvordan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå