Fender2 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har oppgradert min N95 8GB til siste fw 15.0.015, og leser bl.a. her at "Web Run Time (WRT)" er lagt til: http://www.allaboutsymbian.com/news/item/6...its_v15_fir.php Men jeg lurer på, hva er WRT og hvordan får man eventuelt "brukt" dette? Det står også at "video editor" har blitt lagt til, men hvor er den...? Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gjerne skriv opp noen heftige programmer/emulatorer her i tråden også! Linker er jo bare toppers foresten! Lenke til kommentar
Colern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vet ikke helt hvordan emulatoren her fungerer,eller om den i det hele tatt gjør det, men noen kan jo sikkert teste den fram til jeg får mobilen selv http://www.bitdig.com/search/torrent-n95_8gb_emulator/ Lenke til kommentar
ranang Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hjelp. jeg prøver her først. har kjøpt en ny nokia n95 8gb fra england, får ikke norsk språk lagt inn ? hva kan gjøres, den er ikke sim låst. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gjerne skriv opp noen heftige programmer/emulatorer her i tråden også! Linker er jo bare toppers foresten! www.Vampent.com vnes(shareware) er en nintendo nes emulator.. Helt genial, runnet super mario bros 3 på tlf for en uke siden.. Quake emulator (freeware) en meget kul emulator for quake1.. Har også hatt sega emulator picodrive og doom.. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Følger spill med selve emulatoren også? Eller må man laste ned de manuelt? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Følger spill med selve emulatoren også? Eller må man laste ned de manuelt? Rom'ene (spillene) må man laste ned manuelt.. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men liksom, er det en emulator for N64, en for Super Nintendo osv? Hvordan fungerer det egentlig? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ikke N64, men det er en for GBA som heter Vbag ranang, da må du bytte produktkode. Her er en guide. Endret 9. januar 2008 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
ranang Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke N64, men det er en for GBA som heter Vbag ranang, da må du bytte produktkode. Her er en guide. fulgte den linken som du nevnte, hadde prøvd den. får error. der de da foreslår ny verson nss men finner den ikke ?? mulig det ikke går da telefonen er helt ny og mulig det programmet som er å finne der er litt eldre ?? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nyeste versjon: http://www.b-phreaks.co.uk/index.php?main_page=page_2 Har selv gjort dette på min N95 8GB som jeg kjøpte fra USA, så jeg vet at det går Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå er mobilen min i hus! I am in love! Men jeg har noen spørsmål, though.. Hvor kan jeg se hvilken firmware jeg har? Når jeg oppdaterer den, slettes alt jeg har lagret? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Nå er mobilen min i hus!I am in love! Men jeg har noen spørsmål, though.. Hvor kan jeg se hvilken firmware jeg har? Når jeg oppdaterer den, slettes alt jeg har lagret? Oppdaterings programmet skal si hvilken versjon du har om du prøver og oppdatere. Du kan også skrive "*#0000#" for og få det fram. (Behøver ikke og "ringe opp") Er mulighet for og ta full backup av mobilen før du oppdaterer. Edit: leif i "*#0000#" delen Endret 10. januar 2008 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Okei.. Får prøve på PC-en, da #0000# ikke funka.. Blir Spiderman 3 filmen sletta også? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Prøv *#0000# i standby modus. Da får du vite firmwaren på ditt nye vidunder. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan du forklare dette nærmere? Eller, mener du som om jeg skulle ringt opp #0000#? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Prøv med stjerne foran: *#0000# Lenke til kommentar
heantons Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan du forklare dette nærmere? Eller, mener du som om jeg skulle ringt opp #0000#? Stjernetast, Firkant tast 0000 Firkant tast. Da ser du hvilken firmware du har :-) Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Finnes det noen programmer hvor man kan sette passord på album(bilder)?Jeg har prøvd noen men der sette passord på alle bilder. Men leter etter prog. sånn at du kan bare velge album og taste in passordet og du kan se bildene,finnes det noe slikt? Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg har fw 10.0.021 jeg Edit: Men, noen som vet om Spiderman 3 filmen blir borte? Endret 10. januar 2008 av torenym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå