Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!

ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny FW lagt ut på NSU: v15.0.015.

ja så det nå. skal prøve oppdatere. men noen som vet hva som er er forskjell?

edit: eneste som jeg selv syns og mener er at kamera blir bedre. altså bildene blir bedre, jeg tar bildene i 5 mpx og alt satt till auto. bildene ser bedre ut etter fw oppdatering. tror også at jeg merker at den er litt kjappere.... andre som ahr oppdatert og kan si sin mening?

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar

edit: eneste som jeg selv syns og mener er at kamera blir bedre. altså bildene blir bedre, jeg tar bildene i 5 mpx og alt satt till auto. bildene ser bedre ut etter fw oppdatering. tror også at jeg merker at den er litt kjappere.... andre som ahr oppdatert og kan si sin mening?

N95 8gb har med v15 som naa har kommet ut endelig faatt flashlite 3 dvs at den innebygde browseren kan vise full youtube sider.. dette er bekreftet@

Lenke til kommentar
Jeg kjenner at det er litt slark når mobilen er "igjen" Det irriterer meg noe så j***** Tror ikke jeg kan sende min inn til butikken, da jeg kjøpte den i asia et eller anna sted.. :D

Stikk på Zodiac Norge (hvis det er i nærheten), der fikset de min uten at de behøvde kvittering. Det de ser på er om tlf er eldre enn 2 år, og det har jo ikke N95 rukket å bli enda ;)

Ålreit, om dem holder til i Oslo, skal jeg ta turen! Takk for tipset! :)

Edit: Nydalen ja, utmerket! :D

Endret av phunkie
Lenke til kommentar
Det høres meget fint ut!:D

Er det vanskelig å oppdatere firmware? Bestiller trolig min N95 8GB idag, og da vil jeg jo ha den nyeste firmwaren!

Om det er slik som jeg har gjort før så er det bare å laste ned den nye FW på dataen og overføre til mobilen med den medfølgende usb kabelen.

Skal selv oppdatere når jeg får min ;)

Lenke til kommentar

Oppdaterer den nå. Mobilen lagger litt av og til. Håper dette fikes.

Edit: Nettopp ferdig. Jeg skulle instalere et par programmer igjen på mobilen. Men så stod det at programmet allerede er instalert. Men jeg finner det ikke. Må jeg inn på programmbehandling og slette dem derfra og instalere på nytt?

Endret av phunkie
Lenke til kommentar
hvor får jeg lastet ned den nyeste FW fra?

Fra Nokia Software Updater.

Denne ligger på CD-en som fulgte med telefonen din.

Så den CD-en som følger med når jeg får den er det siste som er kommet ut av FW?

Du updater via pcsuite som ligger i CD-en. :thumbup:

Lenke til kommentar

Da har vidunderet kommet :D Men før jeg skal ta den i bruk så venter jeg på bærevesken som er spesialtilpasset n95 8gb. Denne vil bli sendt til meg mandag;

cp-235_150x150.jpg

http://thenokiaguide.typepad.com/my_weblog...-cp-235-ca.html

Vil at mobilen skal være godt beskyttet før jeg begynner å bruke den ;)

Har også kjøpt lcd beskyttelse. Denne sendes også på mandag.

SPM_10.jpg

Så når jeg til uka tar i bruk denne mobilen så er den godt beskyttet kan du si ;)

Noe jeg merket da jeg åpnet slideren var at du kan bevege selve slideren så vidt det er opp og ned når den er lukket. Dette trur jeg er helt normalt siden den skal slides opp og ned :p Er det flere som merker dette?

Det er ikke noe som helst slark til sidene når den er oppe eller lukke...

Mer gjennomført mobil skal man lete lenge etter... Gleder meg til å se på den førinnstalerte spiderman 3 filmen :D:D

Endret av Neo6630
Lenke til kommentar
Neo6630, hvor har du kjøpt bærevæsken? pris?

kjøpte den ifra telekiosken på kongsberg. Den koster 299kr ;)

De har den ikke på lager, men om du spør så bestiller de en ifra leverandøren sin.

Betalte 350kr inkl frakt. :)

Noen som har svar på slider spm mitt?

Lenke til kommentar
Jeg bestiller meg denne skjønnheten senere i kveld! :dribble:

gratulerer ;)

Det eneste som jeg synes er litt dumt med utformingen på denne mobilen er at det blir utrolig fort riper på det blanke området rundt skjermen... men det er jo en bruksgjenstand. Kan ikke bli helt fanatisk heller.

Men har jo som dere ser i posten litt lengere opp kjøpt lcd beskyttelse og nokias egen spesialtipassede veske som mobilen ligger i hele tiden. Dette er noe av det beste man kan kjøpe for å beskytte mobilen.

cp-235.jpg

Har sett en del på slike silicone cases, men syns at disse "gjemmer" mobilen ved å dekke til tastene, fargen osv....

Lenke til kommentar

gratulerer ;)

Det eneste som jeg synes er litt dumt med utformingen på denne mobilen er at det blir utrolig fort riper på det blanke området rundt skjermen... men det er jo en bruksgjenstand. Kan ikke bli helt fanatisk heller.

Men har jo som dere ser i posten litt lengere opp kjøpt lcd beskyttelse og nokias egen spesialtipassede veske som mobilen ligger i hele tiden. Dette er noe av det beste man kan kjøpe for å beskytte mobilen.

cp-235.jpg

Har sett en del på slike silicone cases, men syns at disse "gjemmer" mobilen ved å dekke til tastene, fargen osv....

ikke bare gjemmer mobilen vekk,k men mobilen blir utrolig tjukk og stor ... ikke fint etter min mening.jeg bruker kun displaybeskyttelses film på skjermen.ellers passer jeg på den veldig godt. slik at jeg ikke får riper på og rundt mobilen generelt, legger ikke mobilen i veske eller lomme med gjenstander som kan lage riper på mobilen

Lenke til kommentar

gratulerer ;)

cp-235.jpg

ikke bare gjemmer mobilen vekk,k men mobilen blir utrolig tjukk og stor ... ikke fint etter min mening.jeg bruker kun displaybeskyttelses film på skjermen.ellers passer jeg på den veldig godt. slik at jeg ikke får riper på og rundt mobilen generelt, legger ikke mobilen i veske eller lomme med gjenstander som kan lage riper på mobilen

Nei enig. Mye finere uten. men en slik veske som jeg har kjøpt mener jeg er et must have produkt til denne mobilen ;)

review av vesken kan leses her:

http://thenokiaguide.typepad.com/my_weblog...-cp-235-ca.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...