Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!

ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elendig måte å lage spillelister på,eller det er meg som ikke gjør det riktig. Jeg har lagt inn noen mapper med musikk,og jeg vil lage spilleliste for hver enkelt mappe. Er det mulig? Det åpner seg hele liste med alllle sanger jeg har og jeg må merke de i times tid...Noen tips?Takk!

Lenke til kommentar
Noen som kan legge ut bilder av telefonen?:)

Jeg la ut noen bilder her.

Herlighet så pen mobil!:D Denne jeg ha. Dette er vell det nærmeste du kommer en gadget du kan bruke til alt?

Og kluvert, du kan jo prøve å organisere i WMP?

Ja dette er nok noe av det nermeste du kommer en gadget du kan bruke til alt ;) Kan til og med bruke den som fjernkontrol til radiostyrte artikkler :p Samt fjernkontrol ;) Skal prøve meg i en el-butikk med IR'eb når jeg får telefonen. Var en annen som hadde gjort det her inne mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Noen som kan si noe om byggekvaliteten på denne i forhold til N95-1?

Tenker spesielt på slarken i slidern. :)

Nada i min... den er MYE bedre og en helt annen feeling enn N95-1

Då må jeg være veldig uheldig, for min er det ganske mye slark i :(

Jeg har aldri kjent på en N95 men synes det er alt for mye slark i min 8GB. Lurer på å klage på det men kommer sikkert ikke langt med det til moobi. Har hatt min siden 18 des, og synes den har blitt værre.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri kjent på en N95 men synes det er alt for mye slark i min 8GB. Lurer på å klage på det men kommer sikkert ikke langt med det til moobi. Har hatt min siden 18 des, og synes den har blitt værre.

Syns du skal klage den inn. Jeg har hatt den vanlige en god stund og den var så slark i at jeg måtte feste tape på slideren for å få den fastere. Mens den nye 8gb versjonen min er knall bra. Ingen slark god bygget osv.ingen klikke eller lyder slik som det er vist på video av den vanlige på youtube.

Lenke til kommentar

Syns du skal klage den inn. Jeg har hatt den vanlige en god stund og den var så slark i at jeg måtte feste tape på slideren for å få den fastere. Mens den nye 8gb versjonen min er knall bra. Ingen slark god bygget osv.ingen klikke eller lyder slik som det er vist på video av den vanlige på youtube.

Får sende dem en mail for å se hva de sier, men vil helst ikke være uten :(

Lenke til kommentar

Har andre problemer med at mobilen blir tregere etter en periodes bruk? har hatt min ca en uke nå, og har installert et par progtrammer bare. men har begynt å henge seg slik at går ikke an å trykke noe. spesielt unger wlan, kamera og meldinger. har oppdatert den via nokia update programmet to ganger nå. ka er siste fw til denne?

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar

Siste FW-versjon for denne er v11.0.026.

Det er normalt at telefonen blir tregere etter en tids bruk...

Kommer litt ann på bruken, når du isåfall merker dette også.

Bruker du telefonen ofte til RAM-krevende oppgaver som f.eks. nettleser, spill, kamera, video, etc. så merker du selvfølgelig treghet hyppigere enn en som bare bruker telefonen til å ringe og sende sms...

Sammenlign bare med PC-en din. Etter noen døgn påslått og ibruk, så vil også denne bli merkbart tregere. Samme gjelder da for en smarttelefon som kan betegnes som en "miniPC". En smarttelefon har også en prossessor under panseret m.a.o.

Restarter du telefonen ca. en til to ganger i uken (litt etter bruken), så er jeg temmelig sikker på at du ikke opplever problemet igjen. For etter en restart, så frigjøres arbeidsminnet (RAMen) til telefonen (dette også på lik linje med en ordinær PC), og den vil være tilbake til sitt gamle ess... :D

Endret av DTS
Lenke til kommentar
Siste FW-versjon for denne er v11.0.026.

Det er normalt at telefonen blir tregere etter en tids bruk...

Kommer litt ann på bruken, når du isåfall merker dette også.

Bruker du telefonen ofte til RAM-krevende oppgaver som f.eks. nettleser, spill, kamera, video, etc. så merker du selvfølgelig treghet hyppigere enn en som bare bruker telefonen til å ringe og sende sms...

Sammenlign bare med PC-en din. Etter noen døgn påslått og ibruk, så vil også denne bli merkbart tregere. Samme gjelder da for en smarttelefon som kan betegnes som en "miniPC". En smarttelefon har også en prossessor under panseret m.a.o.

Restarter du telefonen ca. en til to ganger i uken (litt etter bruken), så er jeg temmelig sikker på at du ikke opplever problemet igjen. For etter en restart, så frigjøres arbeidsminnet (RAMen) til telefonen (dette også på lik linje med en ordinær PC), og den vil være tilbake til sitt gamle ess... :D

hei . takk for svaret. skal prøve restarte et par ganger i uken.

Lenke til kommentar

Hei hei.

Lite spm. Jeg hadde tidligere N73 ME, den hadde i lyssensoren (den oppe til høyre ved siden av frontkameraet) et blått lys som blinket når telefonen var på. Er det noen mulighet for å få på dette på N95 8gb også? Noen som vet hvordan evt.? Programvare kanskje?

- P -

Lenke til kommentar
Hei hei.

Lite spm. Jeg hadde tidligere N73 ME, den hadde i lyssensoren (den oppe til høyre ved siden av frontkameraet) et blått lys som blinket når telefonen var på. Er det noen mulighet for å få på dette på N95 8gb også? Noen som vet hvordan evt.? Programvare kanskje?

- P -

mener å huske at det er et lys på denne (på toppen av mobilen) er ikke helt sikker...

Se bilde:

05_Nokia_N95_8GB_video.jpg

Lenke til kommentar
Jeg kjenner at det er litt slark når mobilen er "igjen" Det irriterer meg noe så j***** Tror ikke jeg kan sende min inn til butikken, da jeg kjøpte den i asia et eller anna sted.. :D

Min er ikke så ille når den er sammenslått, men når jeg skyver den slik at nummertastene viser, blir den veldig slarkete. Alt er jo relativt selvfølgelig.

Lenke til kommentar

dette med slark er vanskelig å unngå er jeg redd. Blir jo slitarsje når man stadig drar opp og ned slideren. Blir på lik linje med en bærbar pc skjerm det. Den er fast og fin når den er ny, men etter mye bruk så blir festene til skjermen løsere og skjermen blir da litt slarkete.

Selv om slark på n95 8gb er forbedret iforhold til n95-1 så er det omtrent umulig vil jeg tru å ikke få noe som helst slark. Da må man i tilfelle ikke bruke den da,,, :roll:

Lenke til kommentar
Jeg kjenner at det er litt slark når mobilen er "igjen" Det irriterer meg noe så j***** Tror ikke jeg kan sende min inn til butikken, da jeg kjøpte den i asia et eller anna sted.. :D

Stikk på Zodiac Norge (hvis det er i nærheten), der fikset de min uten at de behøvde kvittering. Det de ser på er om tlf er eldre enn 2 år, og det har jo ikke N95 rukket å bli enda ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...