Thomas-A Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Yes da er jeg også et fremtidig medlem av N95 8GB klubben La inn bestilling og betalte i dag til Mobilfabrikken.no. Får nok ikke bekreftelse før i morgen siden betaling via nettbank etter kl 12 ikke blir registrert før dagen etter, men den er i alle fall bestillt Den kom på den nette sum av 6128kr inkl frakt Kostet 5999kr+128kr i frakt. Bestillte også en krusell til Nokia N95 ifra Movida.no. Betalte totalt 215kr (krusellen kostet 155kr og frakt kom på 60kr.) Denne er egentlig til n95, men siden n95 og n95 8gb er tilnærmet like, så går jeg utifra at denne vil passe. Kommer med ytterlig info når bestillingen min er registert Gleder meg Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som kan si noe om byggekvaliteten på denne i forhold til N95-1? Tenker spesielt på slarken i slidern. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som kan si noe om byggekvaliteten på denne i forhold til N95-1?Tenker spesielt på slarken i slidern. Null slark på min. 8GB ER BEST Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 fikk akkurat en epost ifra movida om at krusellen til n95 ikke passer til n95 8gb Så må finne den riktige... drit. Hva bruker dere for å bekytte deres n95 8gb? Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som kan si noe om byggekvaliteten på denne i forhold til N95-1?Tenker spesielt på slarken i slidern. Nada i min... den er MYE bedre og en helt annen feeling enn N95-1 Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Til dere som har denne. en ting jeg lurte på. når dere skyver tlf andre veien slik at musikk tastene kommer til syne. hva skjer på skjermen deres? jeg vet aat bildet snur seg men skal det komme opp noe snarveier med en gang eller skjer det ingenting? når jeg gjør det på min skjer det bare at bildet snur seg, ikke noe annet kommer opp. skal det være slik? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Til dere som har denne. en ting jeg lurte på. når dere skyver tlf andre veien slik at musikk tastene kommer til syne. hva skjer på skjermen deres? jeg vet aat bildet snur seg men skal det komme opp noe snarveier med en gang eller skjer det ingenting? når jeg gjør det på min skjer det bare at bildet snur seg, ikke noe annet kommer opp. skal det være slik? ingen som kan svare meg???? er vel flere her inne på dette forumet som har denne mobilen? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Bildet bare snur seg, det skal være sånn, er sånn på videoer på Youtube også Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bildet bare snur seg, det skal være sånn, er sånn på videoer på Youtube også men du vet på den vanlig n95. når du skyver den ned så musikk spiller kommer fram. kommer det en snarvei altså ruller fram og tilbake på menyer. Lenke til kommentar
heantons Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bildet bare snur seg, det skal være sånn, er sånn på videoer på Youtube også men du vet på den vanlig n95. når du skyver den ned så musikk spiller kommer fram. kommer det en snarvei altså ruller fram og tilbake på menyer. Nopp. Etter siste oppdateringen til N95-1 så ble den menyen også borte. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nokia fant vel ut at dette ikke var så praktisk som de trodde. Bra at de fjernet det. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bildet bare snur seg, det skal være sånn, er sånn på videoer på Youtube også men du vet på den vanlig n95. når du skyver den ned så musikk spiller kommer fram. kommer det en snarvei altså ruller fram og tilbake på menyer. Nopp. Etter siste oppdateringen til N95-1 så ble den menyen også borte. åhh okey. greit å vite at det bare er slik da Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 fikk bekreftelse ifra banken min idag tidlig på at pengene er overført til mobilfabrikken, men under orderen min står det fortsatt "venter betaling"... Huff vet at jeg helt sikkert bekymrer meg unødvendig, for det står under spm og svar at det kan ta opptil 2 dager før de mottar pengene i fra banken... Men allikevell... snakk om mye penger og jeg gleder meg så til denne mobilen kommer..... Er det noen som har tips til gode måter/vesker/cases å beskytte nokia N95 8GB med? Har kjøpt en enkel mobilveske som passer til n95, men har sett mye på slike silicon skin cases.. Disse får man ikke tak i (så vidt jeg vet) i Norge enda... Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Da var N95 8GB i hus! Er veldig fornøyd, bare litt knirking på de tastene under skjermen... men men, er jo en skyvetelefon, så lett for å bli knirking. Det er jeg derimot lurer på, er at det kommer små "tikkelyder" når autofokusen holder på... kommer en lignende lyd når jeg skrur på kameraet også. Er det slik for alle? Og, er det mulig å skru blitsen av som default? Jeg setter den til av, men neste gang jeg skrur på så er blitsen "automatisk" igjen. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 fikk bekreftelse ifra banken min idag tidlig på at pengene er overført til mobilfabrikken, men under orderen min står det fortsatt "venter betaling"... Huff vet at jeg helt sikkert bekymrer meg unødvendig, for det står under spm og svar at det kan ta opptil 2 dager før de mottar pengene i fra banken... Men allikevell... snakk om mye penger og jeg gleder meg så til denne mobilen kommer..... Er det noen som har tips til gode måter/vesker/cases å beskytte nokia N95 8GB med? Har kjøpt en enkel mobilveske som passer til n95, men har sett mye på slike silicon skin cases.. Disse får man ikke tak i (så vidt jeg vet) i Norge enda... Jeg kjøpte en skinn veske til min på Telebutikken til 298,- fra MTU, de hadde to forskjellige, jeg tok den med ett blankt MTU merke på. Den passer helt fint til mobilen. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da var N95 8GB i hus! Er veldig fornøyd, bare litt knirking på de tastene under skjermen... men men, er jo en skyvetelefon, så lett for å bli knirking. Det er jeg derimot lurer på, er at det kommer små "tikkelyder" når autofokusen holder på... kommer en lignende lyd når jeg skrur på kameraet også. Er det slik for alle? Og, er det mulig å skru blitsen av som default? Jeg setter den til av, men neste gang jeg skrur på så er blitsen "automatisk" igjen. den så veldig fin ut den Var innom på elkjøp i dag for å se om jeg fant en fuderal. De hadde mange forskjellige, og jeg så på en rekke orginale nokia vesker, men jeg endte opp med en Golla veske. Kjøpte denne: Den passer helt perfekt og dekker hele telefonen Nå mangler jeg bare mobilen Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei. Tenkte å forhøre meg om det er noen som har noen temaer som de synes passer finfint til denne vakre telefonen? Prøvde selv å kjøre Pearl Black temaet som er nevnt rundtomkring i forumet før, men synes kanskje det var noe tregt, noen som vet om en egen utgave til n95 8gb? Alt av tips om flotte temer taes imot med takk Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Noen som kan legge ut bilder av telefonen? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som kan legge ut bilder av telefonen? skal legge ut masse bilder av min nokia n95 8gb når jeg får den en gang i neste uke Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bra! Jeg tar nok og bestiller meg en neste uke jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå