Gå til innhold

Nokia N95 8GB. Diskuter den her!


ksvens1

Anbefalte innlegg

Det hjelper ikke om det er kun 0.1mm, tror det er mer på min ihvertfall. Tingen er at det gjør det utrolig ekkelt og bruke tastene under display, samt at det tikker ganske bra når du putter mobilen til øret.

Det verste synes jeg er at dette er tilfellet på en flaggskip modell... Nokia kan lære av Samsung og Siemens.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hjelper ikke om det er kun 0.1mm, tror det er mer på min ihvertfall. Tingen er at det gjør det utrolig ekkelt og bruke tastene under display, samt at det tikker ganske bra når du putter mobilen til øret.

Det verste synes jeg er at dette er tilfellet på en flaggskip modell... Nokia kan lære av Samsung og Siemens.

 

 

Hmm rart at du har såpass mye slark som det. Min er like tight og fin i slideren og har ikke noen ulyder o.l..

Lenke til kommentar
Det hjelper ikke om det er kun 0.1mm, tror det er mer på min ihvertfall. Tingen er at det gjør det utrolig ekkelt og bruke tastene under display, samt at det tikker ganske bra når du putter mobilen til øret.

Det verste synes jeg er at dette er tilfellet på en flaggskip modell... Nokia kan lære av Samsung og Siemens.

så lever den inn på service da er ikke verre enn det.. har heller ikke noe slark i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Det hjelper ikke om det er kun 0.1mm, tror det er mer på min ihvertfall. Tingen er at det gjør det utrolig ekkelt og bruke tastene under display, samt at det tikker ganske bra når du putter mobilen til øret.

Det verste synes jeg er at dette er tilfellet på en flaggskip modell... Nokia kan lære av Samsung og Siemens.

så lever den inn på service da er ikke verre enn det.. har heller ikke noe slark i det hele tatt..

 

 

enig det. Det skal ikke være mer slark enn at du så vidt kan føle at slideren går opp og ned i lukket tilstand. Det er snakk om mindre enn 0,1mm

Lenke til kommentar
Det hjelper ikke om det er kun 0.1mm, tror det er mer på min ihvertfall. Tingen er at det gjør det utrolig ekkelt og bruke tastene under display, samt at det tikker ganske bra når du putter mobilen til øret.

Det verste synes jeg er at dette er tilfellet på en flaggskip modell... Nokia kan lære av Samsung og Siemens.

Hmm så telefonen lager lyd når du trykker skyvedelen ned i resten av telefonen? Ok, da har du mer slark enn det som er vanlig. Jeg har absolutt ingen slark i den retningen. Med opp/ned mener jeg de retningene man skyver telfonen. Om jeg trykker enten på skjermen eller på piltastene beveger ikke den øvre delen av telefonen seg overhodet. Ingen lyd og ingen bevegelse. Den er HELT tight.

Lenke til kommentar

Tjoooheiiiii...

 

Da har jeg bytta ut min gamle N95 med en ny og meget fin N95 8GB...

 

Utrolig flott telefon, men er det noe jeg bør merke meg?

 

Altså, er det noen markante ting jeg bør få med meg (har vært ganske aktiv i N95 tråden)

 

Fikk forresten ikke til å legge filer over på den fra PC-en sånn umiddelbart, hva har jeg glemt...

 

takk :)

Lenke til kommentar
Det hjelper ikke om det er kun 0.1mm, tror det er mer på min ihvertfall. Tingen er at det gjør det utrolig ekkelt og bruke tastene under display, samt at det tikker ganske bra når du putter mobilen til øret.

Det verste synes jeg er at dette er tilfellet på en flaggskip modell... Nokia kan lære av Samsung og Siemens.

så lever den inn på service da er ikke verre enn det.. har heller ikke noe slark i det hele tatt..

 

Skal gjøre det, men har ikke kommet så langt ennå ;)

 

 

Nevner det så mye siden det er en fullstendig uakseptabel feil av Nokia.

 

 

Sånn er min forresten:

 

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Sånn er min forresten:

 

 

Akkurat sånn er min også. Kun i lukket tilstand derimot, det er ikke noe "slark" i åpen tilstand. Det er alikevel EKSTREMT irriterende hvis en ønsker å bruke navigasjonstastene uten å slide opp telefonen, da selve slideren gir etter og det blir "rart" å taste på tastene når underlaget gir etter.

 

Nokia/Moobi gjør det vanskelig mtp. service også, jeg orker ikke og gå og vente 3-4 uker for å få en ny telefon/få fikset det, styre med postgang osv osv, så jeg får bare leve med det. For alt jeg vet kan jeg få en telefon tilsendt som har de samme problemene eller andre problemer, så må jeg holde på i månedsvis og styre med service på et i utgangspunktet så dyrt produkt... skuffende.

 

De lokale Nokia service verkstedene her i trondheim (reidar myhr, telehuset) var ikke særlig bedre med sine 14+ dagers ventetid på service, og muligens lengre hvis de måtte sende fra seg telefonene!

 

Urk......

Lenke til kommentar
Sånn er min forresten:

 

 

Akkurat sånn er min også. Kun i lukket tilstand derimot, det er ikke noe "slark" i åpen tilstand. Det er alikevel EKSTREMT irriterende hvis en ønsker å bruke navigasjonstastene uten å slide opp telefonen, da selve slideren gir etter og det blir "rart" å taste på tastene når underlaget gir etter.

 

Nokia/Moobi gjør det vanskelig mtp. service også, jeg orker ikke og gå og vente 3-4 uker for å få en ny telefon/få fikset det, styre med postgang osv osv, så jeg får bare leve med det. For alt jeg vet kan jeg få en telefon tilsendt som har de samme problemene eller andre problemer, så må jeg holde på i månedsvis og styre med service på et i utgangspunktet så dyrt produkt... skuffende.

 

De lokale Nokia service verkstedene her i trondheim (reidar myhr, telehuset) var ikke særlig bedre med sine 14+ dagers ventetid på service, og muligens lengre hvis de måtte sende fra seg telefonene!

 

Urk......

I oslo gjorde de på under en time for meg på den vanlige n95en jeg hadde.. så det er bare å ta litt tak i dem..

Btw din var jo helt j*vlig Karl-Wilhelm, den ville jeg ha levert inn asap!

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar
Hvilken skandinavisk produktkode vil gi oss de nyeste oppdateringene først?

(På N73 var det stor forskjell på når man fikk tilgang til de nyeste oppdateringen, alt etter hvilken kode man hadde.)

Sånn var det med min nokia N95 også....

 

Jeg formoder man legger inn ny produktkode på samme måte som den vanlige N95 telefonen og kjører opdatering via NSU?

 

Så ja det hadde vært kjekt å få produktkoden ja :)

Lenke til kommentar

Da er N98 8GB i hus. Lekker telefon! Skulle ha overført kontaktene mine fra Siemens SXG 75. Noen som kan tipse meg hvordan det gjøres? Forsøkte med blåtann (merket alle kontaktene og sendte over til min nye mobil) men da fikk jeg en melding for hver kontakt, 99 tilsammen :-) Finnes det en måte å få alle kontaktene inn i adresseboka på en gang? Da venter jeg spent på om noen har løsningen...

Lenke til kommentar
Da er N98 8GB i hus. Lekker telefon! Skulle ha overført kontaktene mine fra Siemens SXG 75. Noen som kan tipse meg hvordan det gjøres? Forsøkte med blåtann (merket alle kontaktene og sendte over til min nye mobil) men da fikk jeg en melding for hver kontakt, 99 tilsammen :-) Finnes det en måte å få alle kontaktene inn i adresseboka på en gang? Da venter jeg spent på om noen har løsningen...

legge dem over til simkortet ditt^^

Lenke til kommentar
Da er N98 8GB i hus. Lekker telefon! Skulle ha overført kontaktene mine fra Siemens SXG 75. Noen som kan tipse meg hvordan det gjøres? Forsøkte med blåtann (merket alle kontaktene og sendte over til min nye mobil) men da fikk jeg en melding for hver kontakt, 99 tilsammen :-) Finnes det en måte å få alle kontaktene inn i adresseboka på en gang? Da venter jeg spent på om noen har løsningen...

legge dem over til simkortet ditt^^

Takk for sist Mika :p

Så kom jeg etter og fikk meg en 8GB jeg også da :)

 

Men å bruke simkort er som regel en kjip løsning for man mister mange detaljer og navnene blir forkortet...

 

Vil heller anbefale synkronisering mot outlook.

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Da er N98 8GB i hus. Lekker telefon! Skulle ha overført kontaktene mine fra Siemens SXG 75. Noen som kan tipse meg hvordan det gjøres? Forsøkte med blåtann (merket alle kontaktene og sendte over til min nye mobil) men da fikk jeg en melding for hver kontakt, 99 tilsammen :-) Finnes det en måte å få alle kontaktene inn i adresseboka på en gang? Da venter jeg spent på om noen har løsningen...

legge dem over til simkortet ditt^^

Takk for sist Mika :p

Så kom jeg etter og fikk meg en 8GB jeg også da :)

 

Men å bruke simkort er som regel en kjip løsning for man mister mange detaljer og navnene blir forkortet...

 

Vil heller anbefale synkronisering mot outlook.

Hehe takk for sist! Ja var på tide:P ja outlook er det beste utentvil

Lenke til kommentar
Da er N98 8GB i hus. Lekker telefon! Skulle ha overført kontaktene mine fra Siemens SXG 75. Noen som kan tipse meg hvordan det gjøres? Forsøkte med blåtann (merket alle kontaktene og sendte over til min nye mobil) men da fikk jeg en melding for hver kontakt, 99 tilsammen :-) Finnes det en måte å få alle kontaktene inn i adresseboka på en gang? Da venter jeg spent på om noen har løsningen...

 

når du har sim kortet i din gamle siemes så velger du kopier alle kontakter til sim-kortet. Så når du tar å setter inn sim-kortet i din nye n95 8gb så velger du kopier kontakter fra sim-kortet til tlfminnet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...