Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Litt hjelp vis det mulig=)

Anbefalte innlegg

Heisann=)

Jeg trenger litt hjelp jeg=/

Jeg har nylig instalert World Of Warcraft, å når jeg spiller det så hender det at skjermen plutselig blir svart i 2 sec eller noe så blir alt normalt igjen, det gjør den sinsykt ofte... Å når jeg avslutter spillet så kommer det opp en melding om at skjermkort eller noe, husker ikke helt, men at det sluttet å virke osv.....

Kan noen PLIS hjelpe meg? vis du kan så add meg på msn: [email protected]

Håper på hurtig svar=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke alene om å ha fått opp denne meldingen midt i et spill.

Får bare prøve å bytte til nyeste driver for skjermkortet og se om det hjelper.

Tror kanskje det har noe med RAM å gjøre også. Hvor mye har du forresten (RAM altså)?

Har du overklokket noe?

Lenke til kommentar

ken det stemme at det står noe om GPU recovery?

I så tilfelle er det noe som gjør at GPUen går i stå, og denne blackouten er "restarten" av GPUen mer eller mindre. Ofte forekommer det ved overheating eller når du har klokket for langt, eller en kombinasjon av disse to.

Dersom du ikke har overklokket, sjekk GPU temp, og kjøleren står godt på. Hvis alt det også stemmer bør du kanskje vurdere reklamasjon på kortet, men test først at det samme skjer i alle tunge 3d apps, f.eks prøv å loop 3dmark06 en god stund og se om det samme fenomenet dukker opp.

-Stigma

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Du er ikke alene om å ha fått opp denne meldingen midt i et spill.

Får bare prøve å bytte til nyeste driver for skjermkortet og se om det hjelper.

Tror kanskje det har noe med RAM å gjøre også. Hvor mye har du forresten (RAM altså)?

Har du overklokket noe?

1014 Mb Ram:)

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...