Kasius De'Vias Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Heisann! Fikk plutselig et kick til å kjøpe Dance Dance Revolution til PS2 sammen med dansematter av forskjellige typer ( vanlig plastikk eller metall matte), gjerne forskjellige DDR spill (vet det er mange utgaver). Har titta litt rundt men ser ikke ut til at det er mange butikker her i Norge som selger dette lenger.. Noen som vet om noen steder (gjerne på nett) som selger dette? =D Takk på forhånd! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har et forslag til deg, så send meg en pm du Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva med å heller bare skaffe ned Gratisversionen til pc? og så bestille en dansematte til pc? Lenke til kommentar
psino Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Heisann! Fikk plutselig et kick til å kjøpe Dance Dance Revolution til PS2 sammen med dansematter av forskjellige typer ( vanlig plastikk eller metall matte), gjerne forskjellige DDR spill (vet det er mange utgaver). Har titta litt rundt men ser ikke ut til at det er mange butikker her i Norge som selger dette lenger.. Noen som vet om noen steder (gjerne på nett) som selger dette? =D Takk på forhånd! Jeg har da funnet mange på alt fra Elkjøp til Expert til Siba til Spaceworld til Spiderman/Game til Platekompaniet (get the drift?). I Norge heter Dance Dance Revolution ikke det, men "Dancing Stage", så du vet hva du skal se etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå