Djalex Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Heisann=) Jeg trenger litt hjelp jeg=/ Jeg har nylig instalert World Of Warcraft, å når jeg spiller det så hender det at skjermen plutselig blir svart i 2 sec eller noe så blir alt normalt igjen, det gjør den sinsykt ofte... Å når jeg avslutter spillet så kommer det opp en melding om at skjermkort eller noe, husker ikke helt, men at det sluttet å virke osv..... Kan noen PLIS hjelpe meg? vis du kan så add meg på msn: [email protected] Håper på hurtig svar=) Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 For det første må folk få vite hva slags pc du har og hva slags skjermkort du sliter med. Også hadde det vært fint om du kunne skrive ned det som feilmeldingen sier, slik at det blir lettere for folk å hjelpe deg. TT Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 En ting du kan gjøre i alle fall er å markere meldingen du får opp etter feilen og klikke CTRL+C. Så går du inn i notatblokk og klikker CTRL+V/Lim inn. Da vil alt som sto i meldingen dukke opp. Da blir det i alle fall enklere å skrive inn/kopiere hva som sto der, enkelte ganger er det jo ganske kryptiske meldinger Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvilken PC merke og model er det snakk om. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 En tråd holder. Tråden stenges, og du bes om å skifte emnetittel i din andre tråd, som du fikk beskjed om. Siden spørsmålet du har hører bedre hjemme i "Maskinen fungerer ikke" er det denne tråden som blir stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg