Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt denne barber høvelen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var selv nylig innpå en navngitt butikk for å kikke. Det tok ikke lange tiden før eg først opprettet konto og deretter begynte å studere de enkelte variantene for å finne den eg ville ha, for så å shoppe litt :)

 

- Av børste falt valget på en Vulfix Pure Badger barberkost til kr 299. Eg har hørt mye godt om den og den var passe priset. Supert valg for min del. Kjøpte i første omgang med en holder i plastikk.

- Når det kommer til høvel var det mye å velge i og samtidig var eg redd for mange nybegynner feil. Derfor bestemte eg meg for å ikke ha en som eg kan justere. Justere kan eg ikke uansett og i første omgang er det nok av ting eg skal lære meg. Valget falt da på en Merkur HD som vistnok er veldig populær. Og det kan eg forstå hvorfor. Solid og enkel barberhøvel som både skaper frykt og glede hver gang eg holder den. Denne var heller ikke av det dyreste laget så når eg oppgraderer så er det vel anvendte penger.

- Så kommer det til barbersåpe. Her var eg minst like nybegynner som på det andre og eg tok derfor å valgte noe som ble anbefalt i en lignende tråd, Truefitt & Hill.

 

Totalt kom dette på kr 1086,- pluss frakt. En helt akseptabel inngangspris mener eg. Eg var nå uansett nødt til å kjøpe ny barberhøvel og barberskum, så eg har bare betalt ca 800 kr i mellomlegg :p

 

Eg er fortsatt nybegynner. Kost og barbersåpe kom torsdag sist uke og barberhøvel fikk eg i går. Men med nevnte utvalg føler eg meg godt utrustet til å begynne med. Eg har allerede begynt å kikke på andre varianter og ekstra tilbehør, men nå har eg selv fått føle det eg kun har hørt om tidligere og kan nå vurdere mer selv av hva eg vil ha senere.

 

Men eg kan forstå at pengene sitter løst når man er på slike nettbutikker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...