On1Musha Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Takk for masse fine svar stå på Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Fikk min Merkur HD i går. Testet den i dag. Fungert alldeles utmerket Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 17. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Fikk min Merkur HD i går. Testet den i dag. Fungert alldeles utmerket Hvor mye bedre enn gillet høvlene da? kan du beskrive for skjellern på HD og gillet eller hva enn nå bruker? hehe.. kjenner du liksom noe forskjell? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Forskjellen er nok hovedsaklig tyngden. Disse Merkur-høvlene er av rent metall. Gillette er billig plastikk. Så du kan bruke vekten av høvelen istedet for å trykke mot huden og dra så mye. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 17. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 ok.. men det er jo kubb et blad ikke sant? det vil jo være letter å gjøre rent og får ikke så fort i stykker heller ville jeg tru, siden den nye gillet fusion eller hva den heter.. har jo 5 blader.. setter seg jo MASSE hår osv i mellom bladene vil vel være enklere å barbere kjønnshåra å med den HD høvelen trur dere ikke? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Forskjellen er ikke tyngden ugunn, det er mere at den er så enkelt konstruert. Du slipper å dra flere ganger og du slipper å rense den for hvert drag. Den kutter tettere synes jeg i alle fall... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Damn you! 341.56 U.S. dollars = 1 874.68441 Norwegian kroner Og staten vil nok ha sitt i moms også. Nå håper jeg virkelig at dette er mye bedre enn de flaue Gilettehøvlene og Braunmaskinen som er ubrukelig på halsen. Tok det lang tid fra dere bestilte fra classicshaving til dere mottok pakken? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Tok 2 arbeidsdager for meg. Bestilte 14. før 12. Fikk den 16.11. Og ja gillete og braun kan ta seg en bolle... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Jeg fikk inntrykk av at du kjøpte fra barbershop.no og ikke fra classicshaving.com, stemmer det? ( Jeg kjøpte fra classicshaving da de hadde praktiske holdere til høvel og kost i sett til god pris ) Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Ja stemmer det. Jwg kommer til å kjøpe holder og kost senere når de får inn på barbershop.no. In til videre bruker jeg bare barberskumet jeg har fra biotherm. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Ja, det er bare ett blad og man trenger ikke skylle den etter hvert eneste drag. Jo mindre deler, jo lettere. Tross alt sånn de gjorde det når faren din og bestefaren din var ung. Disse Gillette-høvlene er mere kult design enn praktisk egentlig. Også føler man ikke at man står med en vibrerende plastdildo i fjeset Men det er litt forskjell i teknikk så du ikke skal skjære deg. Heller ta mange små dra enn et laaaaaangt drag fra øret ned til haka. Ellers blir det kuttings. Også skal man bruke tyngden til høvelen så den nesten glir av seg selv. Ikke trykke den mot huden. Endret 18. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 MADtv har en utrolig morsom video om Gillette-bladene. Har sikkert vært lagt ut før, men skader nok ikke å se den igjen Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 18. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 HAHA genial.. fytti katta altså Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 19. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 FY flate, jeg testa gillet fusion nå, jeg har ADLRI hatt det så godt etter en barbering før, dette var som å få en orgasme, jeg følte meg så ren og pen i sta liksom, det er den beste barberinga jeg noen sinne har hatt før, så fra 3 til 5 blader er DIGG, denne fusion jeg har er det metal i, litt tungre enn den andre jeg har, husker ikke hva den heter jeg, den har bateri og den vibrerer. jeg var jo seff så dum at jeg spruta på parfyme rett etter jeg hadde vaska ansikte med is kaldt vann da, det svei som faen i 5 sekunder og den barberskumme som fulgte med fusion hævelen min er jo DIGG den å, mye letter å gni inn i ansiktet, den andre jeg har renner jo nesten av ansikte :S jeje, dette var i alle fall digg! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 blir så øm i ansiktet etter jeg har barbert meg at jeg kan barbere meg maks 2 ganger i uken.. håper det blir annerledes nå Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg mottok ting fra classicshaving i går, ni/ti dager etter at jeg bestillte. Mitt beste tips er hvertfall å kjøpe så stor som mulig kopp, for en i normal størrelse som den jeg kjøpte er langt fra optimal. Hele hybelen stinker nå av våt grevling og lavendel, en god blanding. Det beste du kan gjøre før du skal bruke en slik høvel er å la håret vokse såpass at du kan se hvordan det vokser på forskjellige plasser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Har alltid lurt på hvordan våt grevling lukter. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Hehe, ja det vil lukte litt av barberkosten de første par gangene du bruker den, men dette går bort etter hvert Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som vet om det er noen i norge som kan slipe barberkniver? Vet at det er et par sider i USA, men hadde vært litt greiere i dersom det var noen norske som gjorde det. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som vet om det er noen i norge som kan slipe barberkniver? Vet at det er et par sider i USA, men hadde vært litt greiere i dersom det var noen norske som gjorde det. Fitjar Såpekokeri formidler sliping ser det ut for. Kanskje de hjelper deg om du kontakter de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå